PDA

צפייה בגרסה מלאה : מברר בקשר לטרופר 98-2000



100100
09-08-09, 21:17
לא דווקא השנתונים האלה, בסביבות.
אני מעוניין לקנות קצר ואני רוצה לבדק פרטים.

1. אמרו לי שהדיזל לא אמין, ושיש לו בעיות והוא לא מומלץ? האם זה נכון? אני נוטה לקנות את הדיזל כ אני חושש מצריכה גבוהה. אז מה עדיף ? דיזל או בנזין?
ובקשר לאותה שאלה, מה הצריכה הממוצעת של ב2 סוגי המנוע ?(ידני אני רוצה)

2. אני רוצה שתתרמו לי מידע, בעיות, דברים להיזהר מהם, וכו'.

3.מה עלויות הביטוח-אחזקה שלו ביחס לפג'רו-פרדו-ויטרה של אותו שנתון? ומה אמינותו הכללית של הרכב.

מצפה מאד לעזרה, תודה.

oren61
09-08-09, 23:50
http://www.isuzu.org.il/isuzu/index.php?act=dx

תיכנס לאתר הזה

יש שם מומחים לטרופרים.

סוזי המשתוללת
10-08-09, 00:29
לדיזל יש בעיות מולדות -כך גם לפרדו ולפג'רו רק ששם אף אחד לא צועק גוועלד אז לא יודעים
יש כאלה ש"אכלו אותה" ויש כאלה שנסעו עליו שמונה שנים (אחותי)
בהתחלה כשהרכבים הנ"ל הגיעו לארץ היה חוסר ידע משווע לגבי מערכת ההזרקה שלהם מה שגרם נזק עצום לשם של הרכב (גם בבנזין ושלא בצדק)
היום יש ידע נרחב וקל לאתר את התקלות
מחיר הרכב שחוט כלכך שבמחיר פרדו אחד אתה כמעט קונה שני טרופרים וזה לא אומר שהפרדו כפול באיכות או בביצועים!!
הגיר האוטומטי שלהם זהה ושאר המכללים של הטרופר חזקים בהרבה (מוטות רדיוס עליונים אחוריים בפרדו נוטים להשבר עם הגבהת הרכב לדוגמא)
צריכת הדלק זהה ולדעתי עלויות הביטוח גם זהות אם לא פחות -עקב המחיר הנמוך
אני לא הייתי פוסל את האופציה הנ"ל כלל וכלל
אופציה נוספת היא לחפש בנזין ולהסב לגז מייד עם הקנייה כך שהעלות החודשית תהיה אפילו טובה יותר מהסולר
הבנזין נעים יותר לנסיעה וגם חזק יותר בשטחים חוליים /דרדרתיים
לדיזל יתרון בסלעים אם כי הגיר האוטומטי בשניהם מקטין את ההבדל בביצועים

nickya
10-08-09, 18:12
אופציה נוספת היא לחפש בנזין ולהסב לגז מייד עם הקנייה כך שהעלות החודשית תהיה אפילו טובה יותר מהסולר

גפ"מ לצערינו כבר לא אופציה אטרקטיבית כל כך.. :sad:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3758137,00.html

אני רכוב ביומיום על טרופר בנזין קצר 2001 אוטומט ואני מרוצה מכל רגע. :D
צריכת הדלק אכן גבוהה. עם צמיגי 31 שטח מלא כ5.8ק"מ לליטר. :shock: (משולב)
מה קשורה הויטרה לשאר הרכבים שציינת?? :confused:

100100
11-08-09, 01:48
גפ"מ לצערינו כבר לא אופציה אטרקטיבית כל כך.. :sad:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3758137,00.html

אני רכוב ביומיום על טרופר בנזין קצר 2001 אוטומט ואני מרוצה מכל רגע. :D
צריכת הדלק אכן גבוהה. עם צמיגי 31 שטח מלא כ5.8ק"מ לליטר. :shock: (משולב)
מה קשורה הויטרה לשאר הרכבים שציינת?? :confused:

הויטרה מוזכרת כי היא אופציה לקניה גם.
אני מעדיף טרופר בנזין, אבל אין, פשוט אין מצב לצריכה של 1:6-5 זה זוועתי. בגלל אני עובר לחשוב על הדיזל.

מישהו יכול בבקשה להעמיק בקשר לבעיות של הדיזל? זה באמת רציני או שזה סתם שם רע שנדבק?

עמיתT
11-08-09, 07:52
הבעיה על שמה יצא ה"שם הרע" לטרופר הוא סביב בעיית האינג'קטורים.
בזמנו עקב O-Ring שתוכנן בצורה לקויה היה ערבוב של שמן וסולר. לאחר הריקול, שבוצע כמעט לכל הרכבים, הבעיה נפתרה לחלוטין.
המנוע, כמו מרבית מנועי ראש האלומניום, כאשר מתחמם יתר על המידה עלול להופיע סדקים בראש ולכן גם תופעת ערבוב סולר והמים- חשוב לציין שהיבואן עד היום מחליף את הראש מנוע על חשבונו, בתנאי שהרכב טופל בחברה- גם נתון שיש לבדוק.
כמו שציין סוזי- הרבה רעש עושים סביב הרכב, אבל בסופו של דבר אתה מקבל חבילה מצוינת במחיר מגוחך!

nickya
11-08-09, 08:11
אני מעדיף טרופר בנזין, אבל אין, פשוט אין מצב לצריכה של 1:6-5 זה זוועתי. בגלל אני עובר לחשוב על הדיזל.


עם צמיגי חצי חצי במידה הסטנדרטית (245/70/16) הצריכה תהיה בסביבות 7ק"מ לליטר ועם צמיגי כביש בטח עוד יותר אופטימי... נקודה למחשבה..:rolleyes:

gilinash
11-08-09, 20:36
יש לי טרוטפר בנזין 99 כשנה וחצי ואני מאוד מרוצה צריכת דלק 1:7.5 בנסיעה משולבת כביש עיר אם צמיגים 50/50 245 הרכב די זול באחזקה תהיה ערני לגיר עד כמה שאני יודע שיפוץ או גיר משופץ עולה כ8000 ש"ח מעבר לזה רכב נהדר מרווח באופן מפתיע חזק בטירוף בשטח עביר מאוד גם כשהוא לא משופר. אחלה בחירה ממליץ בחום, אל תמהר לקנות ישנם רכבים כאלה עם מעט מאוד ק"מ. תתפנק תבדוק ולא תצטער.

ronaldo
19-08-09, 14:16
http://www.isuzu.org.il/isuzu/index.php?act=dx

תיכנס לאתר הזה

יש שם מומחים לטרופרים.


לדעתי המומחים נמצאים כאן !

shlomi1970
20-08-09, 19:57
כן רק שכחת לשאול אותם מאיפה הם?

לנו אין בעיה לעבוד בשיתוף פעולה ולכן ענו לכם גם כאן המומחים שלנו........

-->