PDA

צפייה בגרסה מלאה : לקראת סיום הפרויקט



עמודים : 1 [2]

GodsFather
05-04-10, 06:23
מאיר אריאל ז"ל היה עושה מהכתיבה שלך מליונים :)

combina347
05-04-10, 18:50
אני מתחיל לאהוב את הכתיבה
אני פשוט משתף הכל וזה מקל עלי ומשחרר תסכולים
ויותר מלכתוב אני אוהב לשתף תמונות ווידאו

eliv1
05-04-10, 19:47
קובי, אתה מוזמן לעבור אצלי, יש לי גם כמה פרוז'קטורים שיתאימו לך, וחוץ מזה יש לי כל מיני חלקים שונים, אולי תמצא משהו שאתה צריך....

אלי,
0576688864

combina347
06-04-10, 21:30
הכרתי היום את אלי
אדם ניפלא עם המון רצון טוב לעזור ועם לב זהב
אני כל כך מאושר שיש אנשים כמוהו ולא רק בגלל הנכונות לעזור
אלא בגלל היותו מי שהוא
ובכלל נדהמתי לראות את עבודותיו של אלי והמרחב המופלא שהוא חי בו
פשוט גן עדן
אלי תודה רבה לך שהזמנת אותי אליך ועל האירוח הניפלא

GodsFather
07-04-10, 05:40
קובי...זו תפילה לאל שבשמיים? מי זה אלי ? תספר קצת עליו (על העסק שלו למשל), אלא אם הוא רוצה להשאר באפלה וגם זה מכובד.

eliv1
07-04-10, 06:38
קובי, תודה על המילים החמות, שמחתי להכיר.

אפלה זה לא רע לי אמיר :)

GodsFather
07-04-10, 06:49
וואלה לא קישרתי בין השמות (פער השעות כנראה משפיע) :) סחטיין עלייך אלי.

combina347
09-04-10, 04:40
סרטון שבניתי
מה דעתכם
http://www.youtube.com/watch?v=usgBErTk5Co
עוד מעט יגיע החלק השני

combina347
09-04-10, 04:59
והחלק השני כמובן המשלים
הבעיה שיוטיוב לא יכולים לקבל סרט גדול מ10 דקות
http://www.youtube.com/watch?v=LpJJeL8HfyQ
אל תשכחו תגובות

GodsFather
09-04-10, 05:23
קובי ,זה לא הגודל של הסרט בדקות אלא הגודל שלו במגה, אפשר להוריד קצת באיכות הסרט ואז זה מאפשר העלאה.

בנוסף , יש את גוגל-וידאו שמאפשר ללא הגבלה.

DooM3
09-04-10, 08:20
סרט יפה
אני שמח שעשתה סרט שמראה ביצועים ויכולת
ככה גם אנשים שלא ראו אותך בפעולה יודעים שיש על מה לדבר

בהצלחה

eran4x4
09-04-10, 09:06
קובי ,זה לא הגודל של הסרט בדקות אלא הגודל שלו במגה, אפשר להוריד קצת באיכות הסרט ואז זה מאפשר העלאה.

בנוסף , יש את גוגל-וידאו שמאפשר ללא הגבלה.
לצינור יש מגבלה של 10 דקות ללא קשר לאיכות \ גודל!
מגבלת גודל אני לא בטוח שיש...

GodsFather
09-04-10, 10:17
מוזר..זה לא מה שאני זוכר כשהייתי מעלה (בזמנו העליתי את העונה של טופ-גיר, 45 דקות פרק...) אבל אני סומך עליך.

primo
12-04-10, 11:42
שלאה קצת לא קשורה ... מאיפה הבאת את הכנפונים?

GodsFather
12-04-10, 11:45
נסה פה -

http://www.lowrangeoffroad.com/index.php/suzuki/samurai/exterior-body/bushwacker-extended-fender-flares.html

combina347
19-04-10, 12:52
אין הרבה זמן לכתוב ואין זמן לישון
יש עבודה ויש חברה
התחרות ב 13-15/5/2010
ואני בתהליכי הרכבת מנוע 1.6 16 שסתומים
הזמן שנסרף הוא להתאמות של כל החלקים למנוע (אלטרנטור, הגה כוח,צמת חשמל)
חוץ מזה יש צילומים של העבודה העלה אותם בקרוב

combina347
20-04-10, 22:13
את המנוע הבאתי לא לבד
כדי לקחת אותו הייתי חייב לקחת עוד חצי רכב איתו
והנה כמה תמונות שחבר צילם מהעמסת הרכב למשאית של אבא
שזה גם עזרה אדירה לקבל את המשאית לצרכי ולשגעונות שלי
כמובן שהלכתי לראות את המנוע לבד ובעזרת עוד חבר, רצועה, הייליפט ועץ שהיה ליד חצי הרכב
העמסנו הכל קומפלט למשאית ללא נזקים
חסרים לי עוד שתי תמונות שהרכב נמצא חצי בתוך המשאית ואחת כשהוא בפנים
את הרכב הורדתי לבד מהמשאית
והנה התמונות להנהתכם בהמשך אוסיף עוד תמונות וההתאמה וההרכבה של המנוע על הג'יפ שלי.

reuvenk
20-04-10, 22:35
את המנוע הבאתי לא לבד
כדי לקחת אותו הייתי חייב לקחת עוד חצי רכב איתו
והנה כמה תמונות שחבר צילם מהעמסת הרכב למשאית של אבא
שזה גם עזרה אדירה לקבל את המשאית לצרכי ולשגעונות שלי
כמובן שהלכתי לראות את המנוע לבד ובעזרת עוד חבר, רצועה, הייליפט ועץ שהיה ליד חצי הרכב
העמסנו הכל קומפלט למשאית ללא נזקים
חסרים לי עוד שתי תמונות שהרכב נמצא חצי בתוך המשאית ואחת כשהוא בפנים
את הרכב הורדתי לבד מהמשאית
והנה התמונות להנהתכם בהמשך אוסיף עוד תמונות וההתאמה וההרכבה של המנוע על הג'יפ שלי.

זה הולך להיות מנוע של סמוראי רגיל?
זה לא קצת קטן?

GodsFather
20-04-10, 22:40
אני מאמין שקובי לקח 1600 כפי שציין בהודעה מעל. מנוע חזק דיו לסמוראי ובשילוב של יחסי העברה נכונים, כפי שיש לו , אין שום בעיה ובטח שלא בתחרויות עבירות, בהן לכננת יש משמעות יותר גדולה משאר החלקים ברכב :)

combina347
20-04-10, 23:20
זה מנוע של בלנו 16 שסתום כמו שציינתי קודם
גם 1.3 יכול להזיז את הרכב אך המנוע ממש יצטרך להתאמץ בהיי ולכן עדיפות ל1.6
המנוע עבר כבר הסבה אחת לסמוראי וכעט הוא עובר את ההסבה השניה כדי להתאימו לקומבינה שלי
ליפני כן עבר בעיקר התאמה לסמוראי סטנדרטי
וכעט עובר התאמה חדשה של צמת החשמל והסרת פרטים מיותרים ממנה
כמו כן מקבל מתאמים חדשים לאלטרנטור 105 אמפר מיכוון שיש שינויים בסעפות בין המנוע הקודם
על הדרך מתבצעת בנית מתאם חדש למשאבת ההגה כוח

אשמח לענות על שאלות במידה ויש כאלו
אני מחפש צילום של מנוע בלנו מהצד הימני של במנוע
אני מתכוון לצד של סעפת היניקה
תודה מראש
קומבינה

combina347
25-04-10, 05:32
עדיין לא הגיעו התמונות לידי
אני אשתדל בשבוע הקרוב לקבל אותן ולפרסם
בינתיים יש התקדמות המנוע יושב על הרכב מחובר לגיר ולטרנספר ולצמת החשמל
נשברו לי שני חיישנים שאני מנסה להשיגם בהקדם
בינתיים הרכב מניע כמו שצריך ונשמע טוב אך עוד לא יצאתי איתו לסיבוב
וכניראה שהעשה זאת היום

combina347
03-05-10, 00:44
התמונות מתעכבות וכניראה שיגיעו מחר
הסטטוס כרגע:
המנוע מורכב והוספתי בולמים קדמיים חדשים עוד לא ניסיתי אותם אך על פי הערכתי הם חלשים
תיקנתי את הכננת והנה כמה תמונות שצלמתי בפלאפון עד שיגיעו התמונות הרציניות יותר
ושוב צילמתי בלילה לאחר העבודה
אני מקווה שתוכלו לראות אבל בניתי קומבינה אדירה לכננת של טימקס לא יודע למי זה קרה
אבל ידית השחרור והגלילה פשוט נשברת ואילתורים קודמים עבדו אך בסופו של דבר נפלה ואבדה
כעט יש לי ידית קומבינה חדשה חחחחח

combina347
03-05-10, 01:13
לאחר שראיתם את התמונות אז אפרט מעט
לקחתי מקדח בקוטר של הידית המקורית וכמובן שאני לא יודע את הקוטר פשוט פירקתי ומדדתי את החור בפנים
זכרתי בערך איך הידית היתה נראית והתחלתי בעיצוב החדש ולאחר שסיימתי בניתי את הידית
החיצונית וכמו שאתם רואים זה מתלה של קולבים בארון ועוד בוקסה מרותכת
לאחר ניסיון זה עובד ממש מגניב ואני מבסוט

בקשר למנוע
אז שלא תטעו לרגע יש שם המון עבודה והמון חלקים להתאים
ההתאמות שיש לבצע כדי להרכיב מנוע 1.6 16 שסתום:
התאמת גיר וכדאי מאוד לחזק את הקלאץ
יש לשנות תושבות מנוע
התאמת כבל גז (אני אישית מצאתי רעיון אדיר לחבר את הכבל של הסמוראי)
החלפת סעפת פליטה והתאמה למערכת
צמת חשמל- ניתן לקחת צמה שלמה של בלנו ולהרכיב על הסמוראי לא מומלץ עקב המון חיבורים ואורכים שונים של הצמה
יש לגשר את היציאות של הגיר כדי שהמנוע יניעה
יש להתאים את הסוויץ לצמה כולל האימבולייזר (ללא האימבולייזר לא ניתן להניע)
יש להחליף את משאבת הדלק למשאבה מתאימה למערכת הזרקה (אני עובד עם משאבה של ג'י אם סי)
צריך להסיר את כל החיווט והכוהל הישן מתא המנוע (אף אחד לא רוצה בלאגן שם אז מומלץ מאוד לא חייב)
בטוח שכחתי עוד כמה דברים אבל אשמח לענות לשאלות שיצוצו לחלק מכם
ביצעתי עוד מספר התאמות אך הן ממש לא סטנדרטיות (התאמה לאלטרנטור 105 אמפר ומשאבת הגה כוח של סופה)

כמו שכתבתי ליפני כן המנוע עדיין לא מגיב טוב ובעזרת השם מחר יעבור בדיקה על החיישנים
ומקווה שיתוקן במהרה
יש לי המון המון חוות דעת חיוביות על הזרקה רב נקודתית ואין מה להשוות בין קרב' להזרקה
זה פשוט עולם אחר גדול יותר יפה יותר ומשופר יותר
על פי הבנתי את המערכת נדירות התקלות ועם ספרי קרב' או זזקל פשוט ניתן לנקות מגעים והכל טוב
החיישנים עצמם מוגנים ומים לא חודרים אליהם ויש מספר זעיר של חיישנים שכדאי להחזיק ספייק
בסה"כ הכל זאת מערכת שקוראת נתונים מהמנוע כמו אויר דלק לחץ דלק חמצן ועוד
ובכך יודעת כמה אויר להכניס וכמה דלק
להנאתכם ידידי היקרים
קומבינה

reuvenk
03-05-10, 09:09
מה התפקיד של הצינור שמסומן?

combina347
03-05-10, 17:11
על פי מה שידוע לי
זה צינור נשם ויש אותו גם בקרבורטור
אדי דלק זעירים מתערבבים בתערובת האויר בסעפת הפליטה
למה זה כך מבחינה פיזיקלית אני לא יודע אך אני יכול לנסות ולנחש
ואם אני לא טועה לוקח חלק חשוב באורך החיים של המנוע אולי לשימון הרינגים
ואולי סתם לתערובת נכונה יותר
במנוע 2 פעימות מוסיפים שמן לדלק כי הבוכנה לא טובלת בשמן ותערובת השמן שומרת על חיי הבוכנה

kobiarava
03-05-10, 17:39
אדי דלק זעירים מתערבבים בתערובת האויר בסעפת הפליטה


עכשיו תבדוק את המשפט הזה, ותחשוב אם יש בו היגיון כלשהו, או אם בכלל הוא קשור לשאלה...

נכון, התכוונת לאדי שמן, ולסעפת היניקה, אבל עדיין, החלפה של 2 מילים עושה המון למשפט





במנוע 2 פעימות מוסיפים שמן לדלק כי הבוכנה לא טובלת בשמן ותערובת השמן שומרת על חיי הבוכנה


נכון, אבל לא קשור לעניין הנשם במכסה השסתומים. במנוע 4 פעימות יש מערכת שימון המשמנת את כל החלקים הזקוקים לשימון ביעילות, וגם הבנזין בעצמו מסכך את החלקים שלא נחשפים לשמן, בעיקר תושבות השסתומים והשסתומים עצמם, בחלק שנמצא בחלל השריפה.
הנשם במכסה בשסתומים, נמצא שם מלכתחילה כדי לאפשר נשימה חופשית של חללי המנוע הפתוחים-חלל השסתומים, אגן השמן וכל מה שמחוץ לצילינדרים האטומים. הנשימה מאפשרת איזון לחצים בין החלל לבין הסביבה, למנוע לחץ פנימי או ואקום לא רצויים, שעשויים לפרוץ אטמים או מחז"שים. הנשם מחובר לסעפת היניקה על מנת להמנע מזיהום האוויר באדי שמן שלא לצורך. החללים הפנימיים מקבלים מנשם אחד אספקת אויר טרי דרך הפילטר, ומהנשם השני נשאב האויר יחד עם אדי השמן לסעפת היניקה או לצינור המקשר בינה לבין פילטר האויר, אדי השמן נמהלים ביחס אפסי ולא מורגש בתערובת הדלק\אויר, ונשרפים מבלי להשתחרר לאויר הפתוח.
מערכת סירקולציה כזו קיימת בשינויים קטנים בכל רכב פחות או יותר.








קובי

combina347
04-05-10, 01:15
התכוונתי בדיוק לתיקון שתיקנת אותי
קורה לפעמים כשממהרים טועים עמך הסליחה

המנוע מניע כרגיל וסוחב מעולה בינתיים
הבעיה החדשה היא שהמנוע מעלה טורים ל 2000 ולפעמים 2500 סל"ד
רעיונות לבעיה בבקשה
בינתיים אציג תמונות מהרכבת המנוע

combina347
04-05-10, 02:34
הנה וידאו של בנית מתאם לאלטרנטור
http://www.youtube.com/watch?v=HHRqJAzZAso
יש עוד המון אבל אני כבר חייב לישון יש לי עבודה וגם ג'יפ על הראש אני כבר שבוע וחצי לא ישן
אבל עוד מעט זה נגמר
מחר אוסיף עוד וידאו

combina347
04-05-10, 06:18
ועוד שניים
http://www.youtube.com/watch?v=qNxTwucKQFE

http://www.youtube.com/watch?v=dppiRLc0slc

ושוב לחוץ עכשיו לעבודה
בייי המשך יום נעים
קומבינה

רפאל
04-05-10, 16:11
אח קומבינה קומבינה

כל פעם מפתיע אותי מחדש.
להניע מנוע על הריצפה :confused:
כל הכבוד.

לעשות את כל שאתה עושה ?
עוד יותר מכל הכבוד, שאפו.


המשך בדרכך המיוחדת ומאחל לך כי תגיע לתחרות הכי מוכן שרק אפשר.
תכין את עצמך טוב כי הולך להיות מרתון אמיתי.


מה עם הפרוז'קטורים ?
הצעתי בעינה עומדת, רק בוא לקחת.



רפי

combina347
04-05-10, 17:21
אני מתבייש ולא נעים לי כל כך למרות שזה קוסם לי מאוד
ורק עכשיו סיימתי עם הרכבת המנוע ויש עוד כיוונים ואטימות ומערכת חשמל כמעט חדשה
אני מעריך מאוד את יוזמתך ואפילו מודה לך מאוד
ורק שתדע שברגע הכי קשה שממש כבר ראיתי שחור אתה הגעת והחזרת לי את התקווה
בהתחלה לוקחים ילד ביד ואחר כך הוא מתחיל ללכת לבד
אני מקווה שזה מה שקורה איתי ובעזרת השם כאשר יהיה לי חסות גם ארוץ לבד
חחח אני מחייך עכשיו למרות שקשה מאוד לעבוד לבד ובלחץ של זמן ולא לישון
ולהפסיד כמעט שבוע עבודה ליפני כל תחרות והמצב הפיננסי עוד יותר בקנטים
ואני יודע שאת הנזקים אני מרגיש עכשיו ועוד ארגיש כמה חודשים יותר מאוחר עד שהכל יתאפס
אבל הנה אתה כאן נותן תקווה ועוד רבים שמגיבים ועוקבים
ומצאתי חברה שממש מאמינה בי ותומכת ולא תאמין שגם ממלאת לי דלק חחח אין כמוהה

רפי אני אשתדל יותר ובעיקר שזו תחרות אחרונה השנה
ואני אתן מה שאוכל ועם המון תקווה ואמונה אצליח שוב בייחוד בגלל שיש אותך ועוד כמוך שמאמינים בי
ואסור לי לאכזב אותך ואותם

תוכלו גם לקנות את העיתון הגה של מאי
יש כתבה על הקומבינה

GodsFather
04-05-10, 18:08
תוכלו גם לקנות את העיתון הגה של מאי
יש כתבה על הקומבינה

אתה רציני ? סחטיין עלייך קובי!

ואם מישהו יכול לסרוק לי עותק של הכתבה ולשלוח, אני אשמח.

combina347
04-05-10, 18:43
היום אני לא עובד על הגיפ מיכוון שעלי לחבר את מערכת ההזרקה לסקנר
היום אני הקדשתי את היום הזה לפרסום התמונות והוידיו באתר (אני בטוח שגם לכם מותר להנות) וללימוד מערכת ההזרקה לעומק
כדי שאוכל לאתר את הבעיות שיש לי שם
לאחר שאפרסם כאן אתחיל בלימוד
שימו לב לרעיון גאוני שחשבתי עלי היום
המנוע מעלה לי טורים ל2000 ויותר וכניראה בגלל חיישן החום
אין לי במערכת טרמוסטט ובנוסף לכך יש לי פאנקלאץ שלא כמו בבלנו זאת אומרת שחום המנוע מעט יותר נמוך
וייתכן שזה פוגע בטורים והרעיון הוא לנתק את חיישן החום לגמרי "ולהזריק" למחשב נתונים קבועים ז"א שתמיד המנוע יחשוב שהוא חם זה עלול להקשות מעט את ההנעה אך גם לזה יש לי פיתרון אם זה יצליח הרי אוכל לעשות במחשב פלאים ולהתאים אותו לצרכי
מה דעתכם?
בינתיים תמונות מהעבודה

combina347
04-05-10, 18:46
והנה עוד וידאו יצא מהתנור
אני ממש אוהב להתבדח
תראו תוך כדי שאני חושב על קומבינה לתושבת אלטרנטור אני מדבר שטויות
ככה הכי כיף לעבוד
http://www.youtube.com/watch?v=jNpLYn3mVPg

אמיר
הכתב התותח של העיתון שולח לי גליון
אני אשלח לך סריקה אבל עדיף ללכת ולשלם כמה שקלים בדוכן ולהחזיק את זה ביד
אני חושב שזה יתרום מאוד כשעיתונים למינהם ידעו שכשמפרסמים עלי כתבה אז יש יותר מכירות חחח
אני מקווה שכולם יעשו כך

רפאל
04-05-10, 19:17
אכן קומבינה רואים שהתינוק מתחיל ללכת לבד

כבר יש מגן על הדיסק ויש כפפות על הידיים :p:p

אבל מתי משקפי המגן :confused::confused:

כל הכבוד על ההתקדמות ומחכים לראות אותך בתחרות.



רפי

GodsFather
04-05-10, 19:42
אני אשלח לך סריקה אבל עדיף ללכת ולשלם כמה שקלים בדוכן ולהחזיק את זה ביד
אני חושב שזה יתרום מאוד כשעיתונים למינהם ידעו שכשמפרסמים עלי כתבה אז יש יותר מכירות חחח
אני מקווה שכולם יעשו כך

הייתי קונה אם היו עושים משלוחים לאיפה שאני נמצא, אבל הגה עדיין לא מפרסמים מעבר לים :)

תודה ובהצלחה!

combina347
04-05-10, 19:50
תאמינו לי שיש אלוהים בשמיים
קיבלתי מענק מילואים בדיוק בזמן חחחחחחחחחח
אל תחשבו שירד המינוס אבל תהיה עוד משכורת ליפני התחרות
אולי אצליח לבוא על גרר ולא אצטרך לתפוס טרמפ עם הג'יפ חחחחח

kobiarava
04-05-10, 20:04
היי קובי


לעניין חיישן הטמפ' ומערכת ההזרקה, אני אישית מאמין שכדי שמערכת ניהול המנוע תעבוד כמו שצריך, כדאי לתת לה את כל מה שהיא דורשת, כלומר-אם יש צורך בחיישן כלשהו, אין שום סיבה לבטל אותו. אולי זה נראה לך מטרד או נטל, אבל הדבר הנכון יהיה להרכיב טרמוסטט במנוע, שנפתח בטמפרטורה הנכונה, ולהשאיר את החיישן. גם בלי קשר לחיישן, חשוב להרכיב טרמוסטט כדי להביא את המנוע לטמפ' עבודה נכונה. מנוע קר מדי לא עובד יעיל ונכון, מה שבסופו של דבר גם יקצר את חייו באופן משמעותי. מומלץ לא לעגל פינות עם מערכת ההזרקה, כל אלתור או חיפוף בעניין רק פוגע באמינות של המנוע והרכב.
מעבר להערות, שאפו על ההתקדמות והתוצאות, אתה בהחלט מתקדם בצעדי ענק, כל הכבוד!







בהצלחה-קובי

רפאל
05-05-10, 11:36
קומבינה

אמינות !!!

כדי לנצח צריך קודם כל לסיים, וכדי לסיים אתה צריך אמינות.
קח כל מנוע ואל תעשה בו שינויים, הוא ישאר אמין ככל שניתן לומר על אותו סוג מנוע.
קח כל מנוע ותתחיל לבצע בו שינויים ואתה מאבד את האמינות.

אני מצטרף לדעתו של קובי על להשאיר את המנוע סטנדרטי לחלוטין ועם כל המכלולים המקוריים שלו ולו למען האמינות.

וסוד קטן שאל תגלה לאף אחד :mrgreen:
גם בצפרהונדה יש טרמוסטט מקורי של הונדה, ואפילו חיישן חום מקורי.

עוד נושא
מפת ניהול מנוע - שיש בתוך מחשב ניהול מנוע - היא מפה תלת מימדית שמהווה עולם ומלואו בענף הרכב. מעטים האנשים שיודעים להתעסק עם הנושא בעולם, ומבלי לזלזל ביכולותך, אני חושב שזה קצת גדול עליך ;).
ואת זה אני כותב עם נסיון של כמה שנים טובות וכמה הסמכות בנושא.

קומבינה.
אם אתה מחבר את המנוע לסקנר וקורא את התקלות, אתה מוזמן ליצור איתי קשר ואשמח לעזור לך בפתרונן או בכיווני מחשבה לפיתרון - אבל תשאיר את המנוע סטנדרטי ואל תשחק עם ניהול המנוע.

יש לך את הטלפון שלי.




רפי

combina347
05-05-10, 22:59
כן רפי אתה צודק ותודה רבה אני עוד אצלצל
בכל אופן אין במנוע שינויים כלל
הבעיה שהטרמוסטט שלא קיים נמצא ממש על קיר האש ואני בספק אם ניתן כרגע בזמן הלחוץ הזה להוסיפו
אלטרנטור ומשאבת הגה הייתי חייב לשנות
היום לקחתי את הרכב לסיבוב ואני עדיין בשוק מאיך שהוא מגיב
יאללה חייב לסיים

combina347
07-05-10, 21:37
נראה לי שהבעיה אינה בחום המנוע
והיא נובעת ממשהוא אחר
היום הייתי צריך להוריד רדיאטור כדי להוסיף ונטה חשמלית וניסיתי להניע ללא הרדיאטור
חום המנוע עלה עד החצי והטורים לא ירדו בדקתי גם את כל הצנרת ואין שום צינור ואקום פתוח
חיברתי את משאבת הדלק שעבדה עם המנוע עוד ליפני כן וגם חיברתי אותה למיקום הנכון בתיבת הריליים
על פי סרטוט כמובן
המנוע מגיב יפה מאוד ונראה שיש לו כוח בריא
המנוע מתקשה בהנעה ולעיטים יש באקפייר
בדקתי את רצועת הטיימינג והרי יושבת בדיוק כמו שצריך גם את חווט חוטי ההצתה בדקתי וכולם מגיעים למקומם הנכון

מה עכשיו מה עוד אני צריך לבדוק
הבעיה היא שהמנוע עובד על 2000 2500 סל"ד
עזרת מביני דבר בבקשה
קומבינה

combina347
10-05-10, 22:35
נראה היום שמנוע הצעדים שלי דפוק
ככשאני סותם את צינור היניקה הטורים יורדים כהוגן ונשמעת חריקה כמו של רצועה משוחררת
ררעש שמגיע מתחת למצערת שלפי מה שהבנתי זה מנוע הצעדים שתפקידו לווסט את האויר בסרק לפי החום של המיים
שנכנסים משני הצינורות שמתחת
אני לא יודע מאיפה המנוע מושך אויר כי עוד לא למדתי עליו כלום ואשצח למידע מהיר
אז קדימה תתחילו לשפוך מידע

תודה מיוחדת ליואב שנקרה באתר הייטוי
על עבודה מקצועית ומושקעת
הוא האדם הראשון שנתתי לו לגעת בג'יפ שלי
ואני ממש ממש מלא תודה הוקרה והערכה פשוט אין דברים כאלה
יואב התקין לי מערכת חשמל לנעילה הקדמית מערכת שבאה להחליף את המערכת שבניתי לבד
שעשתה לי המון בעיות ותאמינו לי למי שמתכנן להתקין נעילה קדמית של היילקס
כדאי לכם לפנות ליואב הוא הכתובת שלכם ולא תצטערו לא בעבודה לא במחיר ולא ביחסי אנוש
יואב אתה פשוט מלך

combina347
12-05-10, 04:14
עכשיו רק חזרתי הביתה ומחר יש יום אחרון של עבודות על הרכב
היום פירקתי את מנוע הצעדים שאני לא יודע למה בכלל קוראים לו כך כי בספר רכב זה בכלל חיישן אויר סרק
לאחר בדיקה ביחד עם קרנף החלטנו להביא אחד אחר ולבדוק אם זה מסתדר
לאחר שניסיתי להרכיב גיליתי שהוא לא מתאים בכלל ולכן פיקרתי את שלי ותיקנתי אותו
הבעיה היתה שהוא היה תקוע על מצב פתוח ועכשיו הכל טוב

יש לי בעיה להגיע לאזור התחרות עם הרכב ואני זקוק לעזרה ממכם תמורת תשלום כמובן
אני צריך שמישהו יגרור לי את הרכב לאזור התחרות ביום התחרות אפשרי גם עם עגלה
הרכב שוקל כטונה
במידה ויש מישהו שמעוניין ויכול לעזור בזה צלצל 0526888404

GodsFather
12-05-10, 05:57
קובי, אין לך מנוי על שגריר/אוטו-קלאב ? אתה יכול לנצל את המנוי.

combina347
14-05-10, 00:15
חברים יקרים
אתם בטח תוהים איך אני נמצא כאן עכשיו
אז נתחיל בתמונות ואחר כך אספר

CARZONE
14-05-10, 00:51
"אכזרי" ה-6.5:1
לא נעים בכלל.

combina347
14-05-10, 02:42
אז ככה
את כל תהליכי ההכנה לתחרות האחרונה אתם מכירים משום שכל פעם ליפני שאני מתעלף על מיטתי אני כותב לכם
והסיפור הוא שכל השבוע האחרון איני ישן כלל ואפילו לילה אחד ישנתי ליד הג'יפ כי ידעתי שאם אשן בבית אקום מאוחר מעייפות
היום יום חמישי ואני כאן בבית כותב לכם ולא בתחרות ביום רביעי בבוקר קמתי מוקדם ב6 בערך ויצאתי לסידורים וקניית חלקים לרכב כמובן שתוך כדי עבודה כל הזמן אני במקביל בטלפונים עם הגרריסטים שאני מנסה לארגן
ועם חברי המתחרים שעלי לציין שכולם אנשים נפלאים פשוט עם מדהים חוץ מהתחרות שיש ביננו על המסלול יש המון עזרה ואחווה בין אחד לשני
בקיצור ולעיניינים ב 2:30 לפנות בוקר סיימתי להעמיס את הג'יפ ולסגור פינישים אחרונים לתחרות ולצאת עם הג'יפ לכיוון רמלה דרך השטח מאזור מסובים שם עבדתי על הרכב אצל חבר בחצר מאז שהלך המנוע בדרך לשם
בדרך חזור גיליתי שכל השטח השתנה ומה שהיה בוץ טובעני בהלוך הפך לערוגות של קוליסים בגובה הגלגל יבשים לחלוטין
תאמינו לי שלנסוע בלילה בתוואי שטח כזה זה לא קל אבל זה היה חלק מההכנה לתחרות
חלק מהמקומות שעברתי מצאתי אפילו שערים סגורים אז התחלתי לנווט בלילה על שבילים וואדיות תוך כדי שאני יודע את הכיוון הכללי של הבית
פתאום ירדתי לוואדי וכשבאתי לעלות היה רעש כאילו שיני הזחה מחליקים
וזה מה שקרה נשבר הקייס של הטרנספר וגלגלי השיניים החליקו ונטחנו אבל הרכב נסע רוורס חחחחחח ככה יצאתי מהוואדי הרטוב ומלא בבוץ ונסעתי רוורס בלילה עד לוואדי סמוך מלא בשיחים אבל יבש ככה החבאתי את הרכב רוקנתי תיק
ויצאתי למסע לכיוון הבית תאמינו לי שזה קשה ועוד לחזור עם כלי אויר וקייס על הגב זה לא קל ולא נעים
אבל ספורט זה ספורט ואין לי צוות ואין בבית רכב 4X4 חלופי שיבוא עם חלקים אז תפסתי קו 11 חחחחחחח
ב5 בבוקר יצאתי להליכה לאחר שנחתי קצת על מכסה המנוע כי לא ישנתי כ 23 שעות קודם לכן
הגעתי ב7 חזרה והתחלתי לעבוד רק שהגוף היה כבר כל כך עייף שהתחלתי לעשות שטויות והקומפרסור שהתחמם כל 10 דקות פיצץ וקרע את הצינור
כבר היה אור ב7 כשהתחלתי לעבוד וב9 כבר התחילו רצף של טלפונים מהחברה מאבא מאמא מחברים
מהגרר מהחברה של התחרות בקיצור הריכוז היה על הפנים
משפירקתי את הטרנספר גיליתי שכל השיניים טחונות וחוץ מקייס צריך גם גלגלי שיניים
בקיצור לאחר שסיימתי להרכיב את הקייס החדש היה לי עו לעבור ואדי לכיוון הבית אחריו מסילת רכבת ולבסוף סלע גדול שהונח באמצע המעבר של היציאה מהשטח ככה הייתי צריך לעלות עם גלגל אחד על הסלע וגלגל שני על ערמת זבל בניין ענקית
עוד נסיעה של כמה קילומטרים בתוך כפר ערבי ועוד חציית כביש והגעתי בחזרה לחצר של סבתא
שם כבר הייתי גמור השעה הייתה 16:00 בערך אבא בא לאסוף אותי ושם כבר החלטתי שזהו אני לא יכול לצאת לתחרות
אין לי סיכוי לא התארגנתי בכלל והתחרות בנויה בלילה ושני קטעים רצופים אחד אחרי השני ככה שאין לי אפילו זמן לטפל ברכב בזמן התחרות ויש סכנה שהטרנספר יתפוצץ שוב ואין לי חלקים שם בדרום אז ויתרתי
והנה אני כאן מספר את הסיפור הארוך שלי ויודע שגם אם לא הלכתי לתחרות מה שעשיתי ליפני ובזמן ההכנות
אני בעצם ניצחתי
בעזרת כוח הרצון עברתי את כל מגבלות הגוף לא חשבתי על אוכל לא על שינה ועדיין טיפלתי ברכב והחזרתי אותו הבייתה בנסיעה ואפילו יצאתי למסע וחזרתי עם ציוד כבד ולא נוח על הגב
אז אל תשכחו זה רק ספורט ובעזרת בשם אמצא ספונסר וצוות טוב ואהיה בליגה הבאה באדוונצ'ר
ואל תשכחו אם רוצים אין זו אגדה

nir.samo
14-05-10, 08:45
תוך פחות מיום הרכבת טרנספר בשטח? חתיכת סיפור.
לא יודע למה אבל חיכיתי למשפט "ואז ישנתי יום שלם"...

combina347
14-05-10, 11:17
גם אני חשבתי ככה
אבל התעוררתי כבר ב9:30 בערב ולא הצלחתי להרדם שוב עד שכתבתי לכם חחחח
רק אחר כך נרגעתי ונרדמתי שוב

kobiarava
14-05-10, 13:11
קובי, לא הגיע הזמן לעבור לטרנספר יותר גיבור?







קובי

combina347
18-05-10, 20:17
לאחר יצירת קשר עם החברה בה הזמנתי את יחסי העברה
הם אמרו שישלחו לי יחסים חדשים אני בתהליכים למנוע שליחה של גלגלי השיניים
וצילום של השברים במקום זאת ואם הם יסכימו אחסוך משלוח וטירחה
תאמינו לי שווה כל שקל אם אצליח לממש את האחריות ונראה שלא הייתי מחליף את היחסים בשום יחס אחר

CARZONE
18-05-10, 21:21
ת'אמת?! אין עליך. כל הכבוד על הסיפור.;)
אתה רוצה להגיד שהם ישלחו לך קיט חדש על חשבונם(תמורת הגלגלי שיניים הישנים)?
אם כן אני באמת רוצה לשמוע על זה.

combina347
18-05-10, 22:18
כן כן ממש כן
על חשבונם וזה במסגרת האחריות אבל כמובן שאני ישלם על המשלוח
עבור המשלוח שילמתי 32 דולר
אבל לא זה האישו מה שאני באמת רוצה זה לחסוך הובלה אחת
ולצלם את הגלגלי שיניים ולקבל חדשים במקום
בסוך השבוע אני אפרק את הטרנספר לאחר שהרכבתי אותו בשטח כדי להגיע הביתה וכך אוכל לצלם עוד תמונות
גם של השברים מבפנים וכמובן שאני העדכן
אני אוהב את הרעיון שיש צופים שעוקבים אחר השרשור ולכן אני דואג להביא חומר חדש לשרשור
ומעכשיו זה יהיה קבוע
דרך העדכונים כאן אני לא מתעצל ולא מזניח את הרכב תמיד יש לי שאיפות ותוכניות
איך להשתפר ואיך לקדם את מצבו
ולדעתי נושא האחריות חשוב למדי וחשוב שידעו שיש אחריות למוצר שאני עובד איתו
אולי אסגור עם החברה בחול מחיר עבור כמה חבילות של יחסי העברה נראה שהרבה זוקונים
יואהבו לדעת שיש להם מתקין מקצועי שעשה את זה לא מעט פעמים ועוד יש אחריות על המוצר שלהם

חג שמח לכולם
קומבינה

GodsFather
19-05-10, 05:47
קובי, אם זה 6.54 של טרייל-גיר, יש להם פה משווק מורשה ואולי דרכו תוכל לקבל סיוע במשלוח.

סחטיין על הסיפור הכל כך לא שפוי הזה שלך.

combina347
19-05-10, 18:23
תאמין לי שעוד חסכתי בפרטים
היו לי עוד כמה תקלות שלא ציינתי
ואחת מהם מפגש עם שוטרים באמצע הלילה
לקחו לי את המפתח ת"ז ורשיון ובסופו של דבר שחררו אותי ואכלו לי בהצלחה בתחרות
חחחחחחחחח לא קל אבל בסופו של דבר אני לא מוותר
אם אוותר אצטרך לוותר על הג'יפ והרי זה חלום חיי
אתה בעצמך ראית את מה שעובר עלי ואמרת לי את המשפט הזה

GodsFather
20-05-10, 05:33
קובי, בסוף כל התהליך הזה (השד יודע מתי זה יוגדר), נאגד את כל השרשור הזה לכדי ספר ונשווק אותו מטעם "ג'יפולוג - הוצאה לאור".


:D

combina347
20-05-10, 21:01
תראה, תשמע חחחחח

הסיפור הוא כזה
אני עובד אצל סבתא בחצר, וכבר נמאס להם שיש חצר של גרוטאות ובקשו ממני למכור הכל לברזל, וממש לחצו עלי
אז החלטתי להראות מה שווה הברזל ליפני שיעיפו אותי משם
זה עלה לי ממש ביוקר, כסף, שינה, אוכל, בחורות, ובריאות
אבל נתן לי את הנשמה שלי בחזרה
החלטתי לתעד הכל כדי להנציח וכדי להכריח את עצמי לא לוותר כי כולם מסתכלים עלי
הגעתי להישגים יפים אבל עדיין לא לשביעות רצוני
יכולתי שלא לספר כלום אבל תוך כדי גיליתי שאני סוחף קהל של אנשים שעוקבים כמו בטלנובלה חחחחחח
ואני מרגיש שהם מאמינים בי אז אני חייב לרצות אותם
אז בשביל אלו שמאמינים בי אני עוד אמשיך להפתיע בעזרת השם ואביא גם כבוד לממלכת הסמוראים
ואפילו הבאתי מספר פטנטים לארץ שנראה שרק לי יש אותם על הסמוראי
למדתי המון וגם צברתי המון חלומות חדשים אבל הספורט הזה הוא הספורט הכי יקר
ולכן לאחר שגיליתי ביחד עם כולם עד כמה אני מאוהב בספורט הזה ועד כמה נולדתי איתו וכמה הוא זורם לי בעורקים
אני חייב ספונסר כדי להגיע לליגה הבאה
כרגע אני מתאושש וכמובן שיקח לי לפחות מספר חודשים עד שהבנק ישלים איתי
וזהו אני יכול לכתוב כאן עוד המון
עברה עלי קצת יותר מחצי שנה קשה
ואמשיך לתעד את כל מה שעובר עלי כל עוד יש כאלו שעוקבים
תודה רבה
קומבינה

combina347
21-05-10, 19:26
שימו לב איזה יופי
היום פירקתי את הטרנספר שוב ושלחתי תמונות לחברה
הבחור הנחמד שענה לי אמר שהאחריות היא על הגלגל שיניים הגדול
אך מה שקרה לי הוא שגלגלי השיניים האמצעי והימני נטחנו אם תשימו לב לתמונה 405
זאת עם שלושת הצירים והציר בגדול נטחן רק בקצה ככה שאפשרי להחליפו במקורי
כמובן ששאלתי אותו אם אפשרי להחליף את הגלגלי שיניים שנשברו בחלקים מהסט האורגינאל שבה מהחברה
אזי אני חייב לו התנצלות על שטענתי שנשבר הסט אך אם לא אז אני רוצה לנצל את האחריות
כמובן שהוא לא טען שזה אפשרי וביקש שאחתוך את הגלגל שיניים הגדול לשניים ואשלח לו תמונה
בכדי לנצל את האחריות על המוצר ולקבל סט חדש אך אצטרך לשלם על ההובלה
אז אם זה מה שצריך זה מה שהעשה כמובן אך אני מקווה שאין כאן איזה טריק
ואצליח באמת לחתוך אותו כי אם לא אז מה שווה הסט ללא הגלגלי שיניים שנשברו
אבל כמובן שאם לא אצליח אשלח אליו את הגלגל הגדול ואז אקבל סט חדש
ביום ראשון העדכן אתכם מה חדש עם החיתוך
תאחלו לי בהצלחה בינתיים
ואני מבטיח לשים כפפות ומשקפי מגן וכובע חחחחח
שבת שלום לכולם
קומבינה

combina347
21-05-10, 19:34
כרגיל שכחתי תמונות

RAMURAI
22-05-10, 14:05
כדאי להרכיב את ה6.5:1 בקייס אתה חייב להשחיז את הקייס בחלקו הפנימי.
יש מצב שהשחזת יותר מידי ובגלל זה התפוצץ לך כל הקייס?

combina347
22-05-10, 21:46
לא ולא ולא ולא
לכל הטועים למיניהם
ההתקנה בוצעה כהלכה וגם ההשחזה
אין מצב להשחיז יותר מידי משום שהיא מתבצעת על החלק הפנימי בכלל ולא על הקייס החיצוני
השחזתי על המילימטר עד שהגלגל הגדול הסתובב חלק בלי מגע והשבר היה בכלל במקום אחר מההשחזה
הגלגלי השיניים שנפגעו אלו גלגלי שיניים ללא חיזוק מיוחד וזה שנשאר שלם זהו הגלגל עם החיסום ועליו יש את האחריות
לאחר שנשבר לי הקייס הגלגל שיניים המניע זז מעט ולכן שפשף את הגלגל שיניים המרכזי ושניהם נפגעו
מהמקרה למדתי המון על בנית טרנספר והרכבתו על הרכב
ותאמינו לי אין סמוראים שמשתוללים כמו שאני משתולל עם הרכב ואל תשכחו את התחרויות את הגלגלים הגדולים והמנוע
החזק שהרכבתי בקיצור יש מסקנות ויש לקחים לפעם הבאה
הפעם יהיה לי טרנספר אדיר עם תושבת מקצועית יותר ומחוזקת יותר ובקרוב אציג לכם
ואני מבטיח לכם שיש לי ניסיון וידע בטרנספרים של סמוראי כמו שלא תצליחו לדמיין גם על הריתוכים שלי זלזלתם בהתחלה
חברים יקרים אני מזמין כל בעל סמוראי בארץ להתחרות איתי ראש בראש וללמד אותי איך בונים רכב
אני מוכן לעשות אפילו את תחרות ההרכבה המהירה ביותר והטובה ביותר חחחחחחחח
אנא ממכם תחסכו ממני את התשובות הללו לא בשביל זה העלתי את השרשור הזה
שבוע טוב לכולם
קומבינה

GodsFather
25-05-10, 09:19
קובי, תנשום קצת ידידי, הוא לא קפץ עלייך, רק שאל שאלה שהיא די לגיטימית, גם למקצוען כמוך.

בכל מקרה, צריך לזכור שמי שייצר את הקיט הזה במקור, ייעד את הטרנספר הזה לגלגלים הרבה יותר גדולים מ33" ולכן אין סיבה שהוא ישבר בגלל גודל הגלגל הנוכחי.

עדכן אותנו בממצאיך וכמובן צלם! :)

combina347
28-05-10, 18:01
אמיר כתבתי את זה במחשבה רבה ולא סתם
רמי הוא בחור שכבר הרכיב 6.5 ואם היה מעט מביט בשברים ובאיזור הסדקים היה מבין לבד ללא השאלות "החכמות"
ובכוונה עניתי בצורה כזאת משום שבאותו השבוע יצא לי לדבר עם אדם מהפורום שכולכם מכירים
ובלי לראות איך התקנתי או לוודא שאני באמת שפיץ בהתקנות ואפילו מתקין יותר טוב ממנו
אמר לי בחוצפה " אולי זה נשבר מההתקנה החרא שלך"
אז עניתי לו בהתאם וגם לרמי ועכשיו בפעם הבאה כשמישהו ירצה לכתוב דבר מטומטם כלשהו הוא יצטרך לנשום ליפני זה ולחשוב טוב גם על הריתוכים שלי היו דיבורים ליפני כן וגם על תושבות בולמים האחוריות ואני לא שוכח כלום
כי אני ממש רגיש בקטע הזה עקב כך שאני משקיע ומקפיד שהכל יהיה טוב
שבת שלום לכולם

RAMURAI
28-05-10, 23:46
ועכשיו בפעם הבאה כשמישהו ירצה לכתוב דבר מטומטם כלשהו הוא יצטרך לנשום ליפני זה ולחשוב טוב

משפט מעניין:rolleyes:

באמת היתי מציע לך לנשום ממש עמוק ולחשוב.

GodsFather
31-05-10, 07:38
קובי ורמי - המסר הובן, נא לעבור הלאה.

reuvenk
19-07-10, 12:18
קובי לאן נעלמת?
מה קורה עם הרכב שלך?

combina347
20-07-10, 00:35
תודה רבה לא נעלמתי בכלל
אז ככה
קודם כל כמובן שעכשיו אחרי התחרויות אני נח קצת
אני בחיפושים ובתהליכים לחיפוש משקיעים
כרגע אני מחכה ליחסי העברה שכבר בדרך אליי מתוקף האחריות
בינתיים אני מתכנן מיגונים ושיפורים לחברים בפורום במחירים מצחיקים שבשום מקום לא ימצאו
אני חושב על דברים שאין כמעט לאף אחד וחלומו של כל אחד שיהיה לו כזה
כמו כן פתחתי אפשרות לרעיונות חופשיים כל מי שמעוניין לבנות משהו לסוזוקי שלו ומוזמן לפנות אלי
יש לי המון רעיונות, טריקים, קומבינות, ופתרונות לבניה של הזוקונים
אם תרצה דוגמאות אז כלוב התהפכות, מדרגות צד, גשר גיר עילי, ANTI WARP לכל בעלי קפיצי הסיקס
טרנספר משופר עם אפשרות של 2X4 LOW,חיזוקים לקייס של הטרנספר,נעילת זיקה בריתוך מיוחד, חיזוקי שילדה, טמבונים, מתקנים לגלגל רזרווי,תושבות מוגבהות לבולמים, הגבהות, ועוד המון המון המון וגם דברים שלא כל כך כדאי לכתוב בפורום
בקיצור גם אם אני נח לא בדיוק משעמם לי בקרוב כשיגיעו יחסי העברה אתחיל לעדכן ולצלם שוב
יש בידי גם שילדה תמימה של סמוראי שבעזרת השם תהפוך למפלצת יותר מהקומבינה שלי
קצת רקע על התכנון אז יהיו לה גלגלי 37 עם beadlock שילדה סופר מקוצרת מחוזקת שכניראה תקבל את חלקי הקומבינה שלי יהיה לה 4LINK מקדימה עם סלילים כמובן תהיה צבועה בורוד ושמה יהיה
"הפנתר הורוד"
כל שאר הפרטים כל כך סודיים שאפילו אני לא יודע אותם חחחחחחחח

ושוב תודה רבה

combina347
30-07-10, 02:16
הנה עדכונים?
טרם הגיעו יחסי העברה אך הם בדרכם כבר כמעט חודש
הנה תמונות של תושבת הטרנספר החדשה שלי ולכבודכם אפילו בצבע ומורכבת
העבודה כל כך מדוייקת וניתן לראות זאת בצילומים
לדעתי כל אחד יכול שתהיה לו תושבת כזאת ולכן אני מייצר כאלו למענכם
מי שמעוניין בתושבת כזאת פשוט לפנות אלי בפרטי לא תאמינו כמה זול ועוד כאן בישראל
ככל שיפנו אלי יותר אנשים כך אוכל להוזיל את המחיר ולהוריד את עלות הייצור
אם יש שאלות כל שהן אשמח לענות

GodsFather
30-07-10, 05:52
קובי, אתה חובק את הטרנספר באמצעות הברגים שלו ? למה ?

לא חסרות עריסות בחו"ל שעושות עבודה משובחת מבלי להתערב בקייס עצמו.. אולי שווה היה לשכפל אותן.. לא ?

צירפתי דוגמא שאתה בטח מכיר.

RAMURAI
30-07-10, 16:20
אמיר. מה שאתה מראה לנו פה זה כן איכותי, חזק וכו...

אבל בארץ אין אחד שישלם את המחיר שלו(אפילו אם תבקש מחיר עלות נטו).

ומה שקובי בנה זה כן ניראה נגיש לכל כיס.

דעתי בלבד!

itay
30-07-10, 19:51
קובי, אתה חובק את הטרנספר באמצעות הברגים שלו ? למה ?

לא חסרות עריסות בחו"ל שעושות עבודה משובחת מבלי להתערב בקייס עצמו.. אולי שווה היה לשכפל אותן.. לא ?

צירפתי דוגמא שאתה בטח מכיר.


נראה לי שהשהייה בגולה דפקה אותך...:p

המגנים שצירפת כן עושים שימוש בקייס עצמו - שים לב לזרוע בחלק העליון שמאלי....

איתי.

combina347
30-07-10, 20:18
הסיבה לחביקת הקייס עם הברגים שלו היא חיזוק הקייס והורדת הלחץ מחלקי האלומיניום
מה שקרה לי בפעם שעברה היא שהקייס התפוצץ ולא עמד בעומס ואפילו התושבת במחוזקת שלי התעקמה כתוצאה מהפיצוץ
היה לי תכנון לבנות עריסה כזאת אך בתוספת לחביקה הקיימת אצלי כעת
מה שטוב במתקן שהראית בסה"כ זה שהמתקן נע על צירו
אתה מפרק את הברגים בצד אחד וכמו דלת יורד כלפי מטה
אך יש גם חסרונות
תופס המון מקום, מסתבך עם האגזוז, צריך לבנות תושבות חדשות על השלדה בצד אחד
ועדיין אינו חובק את כל הקייס

GodsFather
31-07-10, 10:13
נראה לי שהשהייה בגולה דפקה אותך...:p

המגנים שצירפת כן עושים שימוש בקייס עצמו - שים לב לזרוע בחלק העליון שמאלי....

איתי.

ראיתי שזה חובק, אבל לא חובק כמו המתקן של קובי.

לצערנו, אין אפשרות להשוואה בין שני המוצרים ולבחון עומסים.

רק קובי יכול להעיד עד כמה חזק המתקן, לאחר בחינה שלו בשטח.
תוצאות של המתקן שאני העליתי יש בפורום זרים, יש מקרים שבהם המתקן כשל אבל זה גובל בקטגורית האקסטרים של הליגה בישראל.

combina347
31-07-10, 11:33
תראה אמיר אני בונה דברים חזקים
אני אוהב חוזק וכמה שפחות משקל איפה שניתן להוריד
אצלי מדובר ולפחות הכיוון הוא לכיוון של כמה שיותר אקסטרים ולכן אני בונה ככה
ורק לידע כללי החורים של הברגים על התושבות שמחוברות לשילדה נהיו גדולים יותר מכח הקריעה של הטרנספר
בקיצור הפתרון הכמעט מושלם נמצא בידי נשאר עוד טיפה תוספות של המתקן שהעלית ואם אני לא טועה
זה של ZOR והכי הכי יפה שבחורה בונה את הדברים הללו
אני ממליץ לכל סמוראי עם יחסי העברה ולא חשוב איזה לשים מתקן מחזק כמו שלי
והסיבה פשוטה יחסי העברה הם מחוץ להוראות יצרן וכל כוח שהוא שונה ומופעל על הטרנספר עלול להכשיל אותו
כיף לשפר וכיף להחליף דברים אבל לא שהם נשברים
לי אישית כשמשהו נשבר זה הורס לי את התכנונים קדימה אני תמיד עוצר וחושב למה נשבר ואיך זה קרה
ברוב הפעמים זה נהג משוגע אבל לא מעט תיקוני הנדסה למיניהם

אמיר שלח לי בפרטי את האימייל שלך
יש לי משהוא לשלוח לך שבטוח לא הגיע מעבר לים

combina347
06-08-10, 15:30
בקרוב יגיעו גלגלי השיניים, בעו כמה ימים יעבור חודש מיום השליחה ועזרת השם לא יהיו עיכובים בדרך
וגלגלי השיניים יהיו אצלי
ההכנות כבר בוצעו כרגע אני מתכנן צמיגי 35' או 37 ולא יודע מה עדיף
אשמח אם יש למישהו צמיגים בהשאלה לצורך בדיקת הכלי בנסיעה
מבטיח תעוד מצולם של הנסיעה הבאה
תודה לכולם קומבינה

GodsFather
07-08-10, 14:43
קובי, אילו הכנות עשית ?

חיזוק הסרן ? יחסי העברה בביצים ? הגבהות ? מה עם ההיגוי ?

תקיא קצת פרטים ואם יש לך איזו תמונה מטושטשת מהסלולרי, גם טוב :)

combina347
07-08-10, 23:55
כמו שאמרתי פעם, אני לומד על הרכב שלי המון וכל פעם שאני משפר משהו יש משהו חדש ללמוד
כל החיים הם לימוד אחד גדול
הגבהות אני ממש לא צריך משום שהורדתי את הכנפיים הקדמיות וחתכתי את הרכב מאחור
הסרנים שלי מוכנים ל35 ללא כל בעיה וגם ל37 בנסיעה רגילה ללא השתוללות ה33 פשוט היה קצר לי מידי ולא נתן לי מרווח נשימה לדיונות למרות שהרכב נועד לסלעים ובוץ אך אני חושב שעם צמיג נכון ניתן גם לשלב דיונות ועכשיו יש גם את המנוע עם ההזרקה אז אני מוכן לנסות הכל
עדיין נותר לי לחזק את צריות הסרן הקדמי אך לא העשה זאת עכשיו ואחכה לשבירת ציריה ורק אח"כ אשדרג
אני מתכנן כרגע בוכנה הידראולית לסרן הקידמי שתעבוד עם תיבת ההגה של הL200 אני צריך לקדוח ולעשות הברגות בתיבה בינתיים ההגה שלי חזק מאוד אך אני מנסה למנוע בלאי גבוה ע"י הוספת הבוכנה
חוץ מזה בקרוב כשיגיעו יחסי העברה אצלם את העבודה שעשיתי על הטרנספר
מדובר על שילוב של המתקן של זור עם המתקן שאני ייצרתי בקיצור אני שואב את הייתרונות מכל מתקן ויוצר מתקן אחד
מושלם ואת זה אוכיח בשטח
לא יודע אם ציינתי את זה קודם לכן אבל גם את גשר הגיר חתכתי ובניתי אותו מעל השלדה כך שלא יפריע לדרייבשאפט

GodsFather
08-08-10, 15:19
הסרנים שלי מוכנים ל35 ללא כל בעיה וגם ל37 בנסיעה רגילה ללא השתוללות ה33 פשוט היה קצר לי מידי ולא נתן לי מרווח נשימה לדיונות למרות שהרכב נועד לסלעים ובוץ אך אני חושב שעם צמיג נכון ניתן גם לשלב דיונות ועכשיו יש גם את המנוע עם ההזרקה אז אני מוכן לנסות הכל
עדיין נותר לי לחזק את צריות הסרן הקדמי אך לא העשה זאת עכשיו ואחכה לשבירת ציריה ורק אח"כ אשדרג


הסרנים מוכנים ל35 ו37 ? אתה בטוח ? יחס העברה 4.56 כמדומני, שזה סביר (גם את זה אני לא אוהב, אבל ניחא), אבל מה עם המשקל של הצמיגים? הצינור של הסרן לא ממש יאהב קפיצות ופיתולים עם כזה משקל בקצה. וזה בלי לדבר על המיסבים. בבוץ יש הכי פחות בעיה כי יש פחות חיכוך, אבל סלעים ומהירות נורמלית בשבילים מהמורתיים לא ממש יעשו טוב.

לגבי הסרן הקדמי, לא חבל לך לבזבז שבירה כזו אם תקרה במהלך תחרות ? זה יביא להפסד כמעט וודאי באותו אירוע ויכול לפגוע גם בניקוד הכללי.

בעניין ההגה כוח - אני אשמח אם תוכל לאחר התהליך להעלות הסבר מפורט לחישובים שלך ותמונות נורמליות. זה צריך להיות מאד מעניין.

מורי
08-08-10, 16:22
קובי,תקשיב לאמיר.מנסיון סרן של היילקס שובר ציריות עם צמיג 35" ומעלה.(וכן הנסיון הוא סרנים של היילקס על סמוראי...:p)

Samurai Kfir
11-08-10, 21:02
מורי, מעניין אותי מאוד לדעת על הניסיון שלך עם סרני היילקס ו 35 על סמוראי.. אתה מזכיר את זה הרבה פעמים ואף פעם לא ראיתי איזו תמונה או הוכחה לעניין...


קובי אני בעד 37 :) אין לך ממה לפחד עם הסרנים האלו, הקייס לדעתי האישית לא יסבול מזה ברכב קל משקל כמו שלך, הנקודה החלשה הראשונה שהייתי מתייחס אליה זה הציריות הקדמיות..
אופציות לחיזוקים ושיפורים לסרנים האלו הם בין הגדולות ביותר בשוק ה 4X4...
אני חושב שכדאי קודם להחליט על המידה המתאימה לך בלי לחשוב על ענייני "האם זה יעמוד בעומס" וכו.. תחליט מה אתה רוצה מהרכב, מה מתאים לך מבחינת יציבות וכדומה, מה מתאים לך יותר למתלים ואם תרצה לחזק או לשפר את הסרן בעתיד תמיד אפשר.. אתה לא תגיע בקלות למצב שאתה הופך את הסרנים האלו לשבירים כלכך כמו שציינו כאן כמה חברים, אתה אולי רק תתחיל להעמיס עליהם כשתגדיל צמיג בעוד כמה מידות..


לגבי החיזוק לקייס - אני בדיוק סימתי להרכיב יחסי העברה 6.5 ושלד כזה בקייס שלי, בנוסף לשלד חיזקתי את הזרועות המקוריות וריתחתי בין השלד לזרוע האורכית - מנסיון של 3 ימים בשטח ונסיונות חריפים של לחיצה על הדוושה תוך כדי שהרכב מקפץ על העליה החיזוק הזה מחזיק מצויין! :)

בינתיים הנה לכם תמונה של הטרנספר מתחת לרכב שלי...

מורי
11-08-10, 21:28
מורי, מעניין אותי מאוד לדעת על הניסיון שלך עם סרני היילקס ו 35 על סמוראי.. אתה מזכיר את זה הרבה פעמים ואף פעם לא ראיתי איזו תמונה או הוכחה לעניין...


...

כפיר,אין צורך לעקוץ.
רוצה הוכחה? יש יותר מזה.
אתה מוזמן בשבת לסיבוב על אחד כזה.
סמוראי ארוך,סרנים היילקס,צמיגים 35'. שובר לא מעט!
יותר מזה אני לא יכול לספר I CAN TELL YOU BUT THAN I WILL HAVE TO KILL YOU :p

נראית טוב התושבת לטרנספר...תתחדש.

Samurai Kfir
11-08-10, 22:31
כפיר,אין צורך לעקוץ.
רוצה הוכחה? יש יותר מזה.
אתה מוזמן בשבת לסיבוב על אחד כזה.
סמוראי ארוך,סרנים היילקס,צמיגים 35'. שובר לא מעט!
יותר מזה אני לא יכול לספר I CAN TELL YOU BUT THAN I WILL HAVE TO KILL YOU :p

נראית טוב התושבת לטרנספר...תתחדש.

רק תגיד איפה, אני אשמח מאוד לנסות לרכב על כלי שכזה, ואני מעריץ ומעריך כל חבר בארץ שיש לו סמוראי עם סרנים אחרים ו 35', אבל יותר מעריך מי שגם לא מפחד להראות אותו ולשתף אותנו במידע רשמי יותר ולא רק "מנסיון שלי" או כאלו ואחרים, בנית כלי כזה שתף אותנו בידע שיש לך, אין צורך להסתתר...

combina347
11-08-10, 22:32
ממש מעליב למה אותי אתה לא מזמין גם אני ישמח לראות בכלל לנהוג על דבר כזה
מה הרכב שובר בד"כ מה המחלה שלו?

כפיר כל הכבוד ובהצלחה עם הסמוראי אין ספק אחד הסמוראים אם לא הסמוראי
שנית שים לב טוב טוב על משקל הנעליים שאתה נועל זה קורע תושבות מנוע גיר וטרנספר
עכשיו נשאר לך לגלות מה נקודת התורפה הבאה ברכב ומקווה שלא תהיה
אני אוהב את השיטה שלך המצדדת באימרה מכל מלמדי השכלתי ולא ניסיתי על בשרי
אתה חושב ומכין שיעורי בית ועושה את הדברים בצורה הנכונה ביותר

מורי בהצלחה בפרוייקט החדש אם תצטרך עזרה תמצא אותי מהר מאוד לידך
אני לא שוכח את עזרתך כשאני צריך
קומבינה

GodsFather
12-08-10, 05:04
בינתיים הנה לכם תמונה של הטרנספר מתחת לרכב שלי...

כפיר! איזו הפתעה נעימה. 8) מעניין לדעת איך הרכב מתפקד עם 31 ו6.5 - אם בא לך.

אגב, לפי התמונה שהעלית, יש איזה קרע קטן בבודי... פינה ימנית עליונה בתמונה

Samurai Kfir
12-08-10, 10:11
כפיר! איזו הפתעה נעימה. 8) מעניין לדעת איך הרכב מתפקד עם 31 ו6.5 - אם בא לך.

אגב, לפי התמונה שהעלית, יש איזה קרע קטן בבודי... פינה ימנית עליונה בתמונה


אמיר, אני כמובן מודע לכל מה שהולך לי מתחת לרכב אני מבלה שם לא קצת זמן - אבל תודה בכל זאת!
אשמח לספר לכם בהמשך על איך הרכב מתנהג עם ה 6.5 (וגם על סיבות הקרע אם זה ממש מעניין אותך אמיר), אבל אני חושב שאנחנו קצת נוטים מנושא השרשור, כאן מדובר על הרכב של קובי - אני רציתי לתת חוות דעת אישית מנסיוני על החיזוק הנ"ל לטרנספר..

GodsFather
12-08-10, 10:35
מסכים איתך לחלוטין כפיר. הייתי חייב, עד שרואים אותך פה :)

איש
12-08-10, 19:20
מורי, מעניין אותי מאוד לדעת על הניסיון שלך עם סרני היילקס ו 35 על סמוראי.. אתה מזכיר את זה הרבה פעמים ואף פעם לא ראיתי איזו תמונה או הוכחה לעניין...


קובי אני בעד 37 :) אין לך ממה לפחד עם הסרנים האלו, הקייס לדעתי האישית לא יסבול מזה ברכב קל משקל כמו שלך, הנקודה החלשה הראשונה שהייתי מתייחס אליה זה הציריות הקדמיות..
אופציות לחיזוקים ושיפורים לסרנים האלו הם בין הגדולות ביותר בשוק ה 4X4...
אני חושב שכדאי קודם להחליט על המידה המתאימה לך בלי לחשוב על ענייני "האם זה יעמוד בעומס" וכו.. תחליט מה אתה רוצה מהרכב, מה מתאים לך מבחינת יציבות וכדומה, מה מתאים לך יותר למתלים ואם תרצה לחזק או לשפר את הסרן בעתיד תמיד אפשר.. אתה לא תגיע בקלות למצב שאתה הופך את הסרנים האלו לשבירים כלכך כמו שציינו כאן כמה חברים, אתה אולי רק תתחיל להעמיס עליהם כשתגדיל צמיג בעוד כמה מידות..


לגבי החיזוק לקייס - אני בדיוק סימתי להרכיב יחסי העברה 6.5 ושלד כזה בקייס שלי, בנוסף לשלד חיזקתי את הזרועות המקוריות וריתחתי בין השלד לזרוע האורכית - מנסיון של 3 ימים בשטח ונסיונות חריפים של לחיצה על הדוושה תוך כדי שהרכב מקפץ על העליה החיזוק הזה מחזיק מצויין! :)

בינתיים הנה לכם תמונה של הטרנספר מתחת לרכב שלי...



טוב מתי שותלים את שלי :) !! , אהבתי את התושבת המחוזקת של הטרנספר .
יאלה קובי תמונות !

combina347
12-08-10, 20:44
כעיקרון כבר ביקש ממני אמיר לא לפרסם כאן אז אני נמנע מלהציע עבודות
כל שנותר לי הוא לבנות שיפורים וחלקים ולמכור אותם בתור חלקים בשרשור המתאים
את המחיר כבר ציינתי בשרשור חלקים ובקשר לשאר הדברים
אני נותן לשמועות לרוץ אם תרצה יותר פרטים בהודעה פרטית כמובן או בפלאפון 0526-888404
קומבינה

איש
12-08-10, 23:39
קובי לא כל כך הבנת אותי , התכוונתי לכפיר והמבין יבין .
חוץ מזה עדיין אין תירוצים לתמונות ...

וסתם משהו קטן שהולך להעסיק אותי בזמן הקרוב ...

GodsFather
13-08-10, 05:10
איש , נעילה ויחסי העברה ? סחטיין. איזה יחסים ?

התמונה קטנה אגב.

combina347
13-08-10, 05:32
עכשיו אני מבין
שיהיה לך בהצלחה בהתקנה
אם שמתי לב טוב אז יש לך יעילה 4 חלקים
ויחסי העברה של 4.1?

איש
13-08-10, 09:10
תודות :)
אכן 4.10 , נעילה 1510 ,קיט של גומיות לקפיצי עלים אפטרמארקט.
אני יעלה תמונה יותר גדולה אבל בשירשור אחר .

יונתןמצפה
13-08-10, 09:51
איש, תוכל לפרט מאיפה הזמנת את החלקים? עלויות?
מה זה יחסי העברה 4.10? חשבתי שיחסי העברה הכי "ארוכים" שאפשר לקטות זה 4.16, טעיתי?

Samurai Kfir
07-10-10, 17:51
חשבתם נכון... הבחור התכוון ל 4.16 אל תתהו נו מור..

combina347
28-10-10, 01:36
הרבה זמן לא עידכנתי כי לא היה מה לעדכן
עברתי תהליך ארוך עם החברה לקבלת יחסי העברה במסגרת האחריות
כניראה בגלל שזה באחריות ולא קיט חדש אז כמובן שגם הקיט טעה בדרך ולא הגיע אלי
עכשיו לאחר סידור וביאור העיניינים בדרך אלי קיט נוסף וכן עדיין במסגרת האחריות
מקווה שיגיע בשבוע הקרוב אני מת כבר לחזור לטייל הושבתתי המון זמן

combina347
03-11-10, 00:56
היום קיבלתי מכתב
גלגלי השיניים נמצאים במכס ובעזרת השם אלך מחר לשחררם

שימי בר
03-11-10, 02:01
אין עליך קובי קבל :cool:שאפו ענק

GodsFather
03-11-10, 05:06
היום קיבלתי מכתב
גלגלי השיניים נמצאים במכס ובעזרת השם אלך מחר לשחררם

אתה צריך הרבה אמונה במקרה הזה :)

combina347
08-11-10, 01:25
יש לי שאלה אליך
נתחיל בכך שאמונה יש לי והמון ואם לא אז הייתי מעט חושש
ואמשיך בשאלה מדוע נראה כי יכולה לצוץ בעיה כל שהיא אם כבר עשיתי זאת בעבר והפעם זה רק אחריות
הדבר הולך להיות הרבה יותר קל
ואסיים בזאת שיש לקחת את הדברים באיזי לא להלחץ משום דבר
בקרוב אחזור לעיניינים יהיו תמונות טיולים ביצועים והכי חשוב יהיה מה לכתוב

GodsFather
08-11-10, 10:25
הפוסט נכתב ב3 לחודש, היית אמור לקחת ב4... אנחנו ב8 :) מה קרה ?

עזוב אותך, אני סתם מקניט עכשיו. נפסיק עם הצ'אט הזה ונחכה שתעדכן כשהכל תקין ומה השיפור הבא.

בהצלחה!

combina347
07-12-10, 02:56
יש קיט ביד
שוחרר מהמכס וממשרד התחבורה אני פשוט מקצוען חחחחחחחחחח
צילמתי כמה תמונות מהקיט החדש מורכב ומתקן החיזוק החדש שעבר עוד שדרוג קטן במיוחד בשביל כפיר
חוץ מקיט 6.5 ומתקן חיזוק מטורף מותקן על הטרנספר גם שיפור של 2X4 LOWהמקנה אפשרות של הזזת ידית הטרנספר
באלכסונים ושליטה בכל מצבי הטרנספר בניפרד שמקנה לי אפשרות של ניתוק הסרן הקדמי ועדיין להשאר בLOW
נשאר לי לסדר עוד קומבינה קטנה לנשם אויר והעסק מושלם
והנה תמונות

Samurai Kfir
10-12-10, 09:23
שמח לשמוע ששחררת את הקיט סוף סוף! הייתי בטוח שאחרי כלכך הרבה זמן ישלחו אותו בחזרה לארה"ב כמו שעשו לי...
אחלה שידרוג! חשוב ביותר - למרות שהחיזוק הבסיסי עושה נפלאות בחביקת הטרנספר ועיגונו, גילינו שהוא זמין יותר למעיכות מצד הסלעים מעצם היותו נמוך יותר מהטרנספר, תוספת חשובה ביותר!! ולא רק בשביל להגן על קייס האלומיניום העדין אלא בשביל להוסיף חוסן לחיזוק, שגילינו את נקודת התורפה שלו, הסלעים... סקיד פלייט לטרנספר...

מצויין קובי!! אני מצפה ומחכה כבר לראות את השובבזוקי שלך בפעולה שוב!

רק תעשה עוד טובה אחת קטנה בשבילי: צבע את עבודתך בצבע פחות מזוויע - בבקשה :) (בקבוק ספריי צבע עליי:))

איש
10-12-10, 09:48
+ 1 לגבי הצבע ! .

וכפיר פגיע או לא סיקד פלייט או פלטת בזוקה אתה תצ'קמק כל מיגון עם הליעסות סלעים שאתה עשית פעם שעברה .

ואכן קובי מזל טוב על הקייס המחודש , 22 אלף צפיות מחכות שתמשיך בפרוייקט .

combina347
10-12-10, 16:38
אכן כפיר המעיכה שיש לך במתקן חיזוק היא עצומה אבל רק השתוללות יכולה להביא לדבר כזה
ואני מכיר אותך בתור אחד הרגועים.
אל תשכח שמטרת החיזוק היא להגן על הקייס ובעצם את תפקידו הוא עשה נאמנה
אני מנסה לדמיין לעצמי מה היה קורה ללא החיזוק
המתקן שבניתי אכן מסיבי וחזק כמו טנק אך מי צריך דבר כזה?
איש יקר
יש לי המון רעיונות שצברתי בחצי שנה של מנוחה ללא יחסי העברה מקווה שיהיו לי את המשאבים לבניה כזאת
בינתיים ליפני הבניה אני יתחיל לטייל מעט וליהנות ולהפגין יכולות על הבניה הקיימת

combina347
17-12-10, 07:12
אתמול הלכתי להרכיב את הטרנספר
ונחשו מה? ראיתי כמה דברים שלא מצאו חן בעיני
תושבות הטרנספר הימניות לשלדה החלו להביעה אותות חולשה והחלו ליצור סדקים הבחיבורים שלהם
השמאלית הבודדת כמעט ונקרע לה החור במקום של הבורג
ולכן אני עוקר אותן ובונה חדשות
הרכב היה מבצע את מה שאני רוצה אך ידעתי שאני לא מסופק שיש המון רג'קטים בבניה בגלל שבניתי את זה מהר מאוד
ובלחץ בפעם הקודמת
ולכן קיבלתי ג'וק
חתכתי את כל החלק האחורי ובניה מבחדש של ה4LINK
הזרועות העליונות היו ארוכות יותר מהתחתונות ולכן החלפתי בינהן
הדבר יוצר מרווח תנועה גדול יותר ומיישר לי את זוית הזרועות התחתונות הם בהכנסת צמיגים ענקיים
אני מעוניין להעביר את הרדיאטור לאחור, ולבטל את הפאן קלאץ מקדימה כולל חותוך כל השילדה מאיזור תושבות המנוע
מעבר ל4LINK מקדימה והוצאת הסרן מחוץ לגבולות הרכב בדיוק כמו בסרן האחורי
יהיו עוד כמה דברים אבל העדכן כבר בהמשך
טוב אני זז
עכשיו אור יום אוכל לצלם תמונות מהעבודה
שבת שלום

combina347
17-12-10, 17:19
תמונות ממה שיצא בינתיים

עדיאל
14-12-13, 00:44
סליחה שאני מעיר את המתים אבל מה קורה היום ?
אני יותר מסקרן..

-->