PDA

צפייה בגרסה מלאה : האם יש אפשרות לייצר מחזיר שמן לפי מידה ?



danel
31-08-09, 13:10
האם יש אפשרות כזו, ואם כן אז איפה ?

סופת המדבר
31-08-09, 13:17
יש מפעל לייצור כל מיני אטמים וגומיות מיוחדים ורגילים כמובן לפי הזמנה
אני לא יודע אם הם מיצרים גם מחזירי שמן אבל שווה לשאול
הם נמצאים בקיבוץ שובל בדרום ליד רהט לא יודע את השם
אולי 'שובל אטמים' או משהו..

איציק - 4X6ZH
31-08-09, 13:30
אפשרות נוספת היא למצוא מחזיר שמן שמתאים במידה לקוטר פנימי . ולחרוט את הבית החיצוני .

landrover
31-08-09, 13:53
דנאל - כמעט תמיד אין צורך להגיע לזה , ספר את הבעיה המקורית ואולי יהיה אפשר לעזור לך יותר טוב ...

אמיר.

danel
31-08-09, 14:13
אמיר
יש לי בעיה של נזילה מהזנב של הטרנספר בסופה, החלפתי כבר 2 מחזירי שמן מקוריים שלא פתרו את הבעיה, עושה רושם שהמחזיר לא צמוד מספיק בקוטר הפנימי לדריישפט (הדריישפט במצב טוב אין סימנים של שחיקה בשטח מגע עם המחזיר)

חשבתי להרכיב מחזיר שמן בעל קוטר פנימי יותר קטן.

kobiarava
31-08-09, 14:33
אמיר
יש לי בעיה של נזילה מהזנב של הטרנספר בסופה, החלפתי כבר 2 מחזירי שמן מקוריים שלא פתרו את הבעיה, עושה רושם שהמחזיר לא צמוד מספיק בקוטר הפנימי לדריישפט (הדריישפט במצב טוב אין סימנים של שחיקה בשטח מגע עם המחזיר)

חשבתי להרכיב מחזיר שמן בעל קוטר פנימי יותר קטן.


ניסית להקטין קצת את הקפיץ של מחזיר השמן? בד"כ זה עוזר






קובי

RAMURAI
31-08-09, 14:34
אמיר
יש לי בעיה של נזילה מהזנב של הטרנספר בסופה, החלפתי כבר 2 מחזירי שמן מקוריים שלא פתרו את הבעיה, עושה רושם שהמחזיר לא צמוד מספיק בקוטר הפנימי לדריישפט (הדריישפט במצב טוב אין סימנים של שחיקה בשטח מגע עם המחזיר)

חשבתי להרכיב מחזיר שמן בעל קוטר פנימי יותר קטן.

למחזיר שמן יש "קפיץ" מסביב? בחלקו הפנימי זה שהדריישפט ניכנס דרכו.

danel
31-08-09, 14:39
שמתי לב שיש קפיץ, איך אני מקטין אותו ?

kobiarava
31-08-09, 14:47
שמתי לב שיש קפיץ, איך אני מקטין אותו ?




קודם כל שלוף את הקפיץ בעדינות ממקומו. חפש את נקודת הסגירה-הקפיץ הוא קפיץ ישר במקור שנסגר לטבעת. הסגירה היא למעשה חפיפה בין קצוות הקפיץ, זנב "מוברג" לתוך הראש. הברג את הזנב החוצה, וקצץ מעט בקאטר עדין את ראשו של הקפיץ, לא יותר מ-5 מ"מ בתור התחלה. הברג חזרה לכדי טבעת ובדוק את הקפיץ בעבודה. במידה והוא לא קצר מספיק, ניתן לקצר עוד קצת אבל מומלץ לא לקצר יותר מדי...







בהצלחה-קובי

איציק - 4X6ZH
31-08-09, 14:49
תוציא את הקפיץ .
תסובב אותו לאט עד תמצא את הנקודה שהקפיץ מוברג על הזנב של עצמו .
סובב קל בין האצבעות והוא משתחרר .
קצוץ כמה מ"מ מהאורך .
הלבש חזרה בסיבוב את קצה הקפיץ על עצמו .
תשחיל את הקפיץ לתושבת מחזיר השמן .
וסע לשלום .

תבדוק אולי בוקסה הזנב של בגיר חופשית ?
או אולי זוית העבודה של הדריאשפט גדולה והכל עובד ברעידה .

איציק

danel
31-08-09, 15:15
תודה לכולם

הרעיון של הקפיץ שווה בדיקה לפני נסיונות עם מידה אחרת.
איציק, זווית העבודה של הדרייב שאפט תקינה וגם אין רעידות מורגשות, בכל אופן לא במהירות שאני נוסע.
את הטרנספר פירקתי לפני כמה חודשים בשביל להחליף את הציר, מה שהיה צריך להחליף הוחלף ואין חופשים.

sos4u
31-08-09, 15:59
האם יש אפשרות כזו, ואם כן אז איפה ?

"טכנו עד" בחולון מייצרים מחזירי שמן לפי מידה או שיימצאו לך אחד בדיוק במידה שאתה צריך
כנ"ל כל סוגי האטמים , גומיות וכן הלאה ...
03-5503487

סופת המדבר
31-08-09, 18:40
ואם לא יסתדרת אז פרק את החלק של הדרייבשאפט מהצלב
קח אותו לחרט שיחרוט לך איזה מ''מ לכל האורך ואז שיכין שרוול באורך שאתה צריך
בעובי נגיד של 2 מ''מ וישתול אותה על החלק
ואז הרווחת עוד מ''מ לכל האורך וזה בטוח יאטום

zagi
31-08-09, 19:06
יש מפעל לייצור כל מיני אטמים וגומיות מיוחדים ורגילים כמובן לפי הזמנה
אני לא יודע אם הם מיצרים גם מחזירי שמן אבל שווה לשאול
הם נמצאים בקיבוץ שובל בדרום ליד רהט לא יודע את השם
אולי 'שובל אטמים' או משהו..

http://www.sealjet.co.il/

שגיא .

danel
31-08-09, 19:26
ואם לא יסתדרת אז פרק את החלק של הדרייבשאפט מהצלב
קח אותו לחרט שיחרוט לך איזה מ''מ לכל האורך ואז שיכין שרוול באורך שאתה צריך
בעובי נגיד של 2 מ''מ וישתול אותה על החלק
ואז הרווחת עוד מ''מ לכל האורך וזה בטוח יאטום

כן ארז כבר סיפר לי על השיטה הזו, אני יתחיל קודם מהקפיץ. :roll:

תודה על ההפניות

tooshey
01-09-09, 00:23
אתה יכול להתקשר ל "וולטקס" 03-5621404, דבר עם אריאל.
הם מייצרים כל מחזיר שמן בכל מידה, מה שלא רלוונטי לגביך כי אתה צריך בודדים.
אבל הם מחזיקים או יודעים להשיג מחזירי שמן שונים ומשונים , גם במידות חריגות.
בקש עם שפה כפולה.

בברכה,טושי

-->