zeepeedee
01-09-09, 10:44
קדימון,
לפני מספר חודשים נוצרה סיטואציה בה קיבלתי דרך חברת אינטל את האינטרנט ובפרוט יותר, זוגתי שהייתה עובדת אינטל ובמעבר אלי הייתה זקוקה לאינטרנט על מנת להמשיך ולעבוד גם בבית...
כמובן שבמצב כזה אינטל לוקחת על עצמה את שרותי האינטרנט ובדקה עמי אם אני מעוניין להשאיר את ה-USER הקיים או לנתקו. הבהרנו שאיננו מעוניינים להתנתק והמשכנו בחיינו...
כשלושה חודשים לאחר מכן ביטלנו את חלקה של אינטל ואז גיליתי יום בהיר אחד כי אין אינטרנט בבית! טלפון מהיר לנטויז'ן גילה כי האשמה היא בבזק.
מצלצל לבזק ושם ממהרים להאשים את אינטל כי הם אלו שביקשו לנתק אותי לפני שלושה חודשים ומכיוון שהיום אינטל כבר לא משלמת את החשבון אתה נשאר ללא אינטרנט. ניסיתי להבין באיזו זכות בעצם בזק מנתקת לקוחות שלה מזה שנים
ללא כל פניה אישית ללקוחות לצורך אימות למקרים ובוא נאמר לצורך העניין, חלה טעות בזיהוי ומנתקים אדם שלא ביקש זאת או סתם כי הלקוח מעוניין להשאיר את החשבון פעיל בנוסף לזה של אינטל... תשובת הנציגים בבזק הייתה כי הם אינם מחויבים לבדוק דבר מכיוון שאינטל היא חברה גדולה ומוכרת ולכן הם נוטים להאמין לה ולא בודקים עם הלקוחות. להזכירכם, אינטל שאלה וקיבלה הוראה מפורשת לא לנתק מנוי קיים אלה להוסיף בלבד!
בברור נוסף עם אינטל נאמר לנו כי הם מעולם לא מבטלים או מורים לבזק לנתק מנויים ונכון גם במקרה הנ"ל.
השאלה היא בעצם כזו(למי שהצליח להבין בעצם איפה הבעיה), האם בזק יכולים לנתק אותי משרות ללא הודעה מוקדמת או בירור?
אין מחלקת שימור לקוחות שאמורה להדלק אצלהם מנורה אדומה כשלקוח של שנים פתאום נעלם?
לאחר דו שיח חריף עם מנהל משמרת בבזק אני מתחיל לחשוב פשוט להתנתק מהם ושילכו לכל הרוחות, השאלה היא איך בעצם ממשיכים לגלוש במחשב (לפטופ) עם הסלולרי? הבנתי שיש מודם סלולרי?
מה המחירים?
מה מחירי הגלישה?
איזו אינפורמציה צריך לדעת בעניין הזה?
תודה מראש
עידו
לפני מספר חודשים נוצרה סיטואציה בה קיבלתי דרך חברת אינטל את האינטרנט ובפרוט יותר, זוגתי שהייתה עובדת אינטל ובמעבר אלי הייתה זקוקה לאינטרנט על מנת להמשיך ולעבוד גם בבית...
כמובן שבמצב כזה אינטל לוקחת על עצמה את שרותי האינטרנט ובדקה עמי אם אני מעוניין להשאיר את ה-USER הקיים או לנתקו. הבהרנו שאיננו מעוניינים להתנתק והמשכנו בחיינו...
כשלושה חודשים לאחר מכן ביטלנו את חלקה של אינטל ואז גיליתי יום בהיר אחד כי אין אינטרנט בבית! טלפון מהיר לנטויז'ן גילה כי האשמה היא בבזק.
מצלצל לבזק ושם ממהרים להאשים את אינטל כי הם אלו שביקשו לנתק אותי לפני שלושה חודשים ומכיוון שהיום אינטל כבר לא משלמת את החשבון אתה נשאר ללא אינטרנט. ניסיתי להבין באיזו זכות בעצם בזק מנתקת לקוחות שלה מזה שנים
ללא כל פניה אישית ללקוחות לצורך אימות למקרים ובוא נאמר לצורך העניין, חלה טעות בזיהוי ומנתקים אדם שלא ביקש זאת או סתם כי הלקוח מעוניין להשאיר את החשבון פעיל בנוסף לזה של אינטל... תשובת הנציגים בבזק הייתה כי הם אינם מחויבים לבדוק דבר מכיוון שאינטל היא חברה גדולה ומוכרת ולכן הם נוטים להאמין לה ולא בודקים עם הלקוחות. להזכירכם, אינטל שאלה וקיבלה הוראה מפורשת לא לנתק מנוי קיים אלה להוסיף בלבד!
בברור נוסף עם אינטל נאמר לנו כי הם מעולם לא מבטלים או מורים לבזק לנתק מנויים ונכון גם במקרה הנ"ל.
השאלה היא בעצם כזו(למי שהצליח להבין בעצם איפה הבעיה), האם בזק יכולים לנתק אותי משרות ללא הודעה מוקדמת או בירור?
אין מחלקת שימור לקוחות שאמורה להדלק אצלהם מנורה אדומה כשלקוח של שנים פתאום נעלם?
לאחר דו שיח חריף עם מנהל משמרת בבזק אני מתחיל לחשוב פשוט להתנתק מהם ושילכו לכל הרוחות, השאלה היא איך בעצם ממשיכים לגלוש במחשב (לפטופ) עם הסלולרי? הבנתי שיש מודם סלולרי?
מה המחירים?
מה מחירי הגלישה?
איזו אינפורמציה צריך לדעת בעניין הזה?
תודה מראש
עידו