צפייה בגרסה מלאה : סמוראי לא מניע
בוקר טוב
יש לי סמוראי שנת 94 (לא קרבורטור), במצב מכני טוב
בד"כ אין איתו בעיות, הוא מניע בחורף בקייץ בלי בעיה
שמתי לב שאם כמה ימים אני לא נוסע איתו והוא עומד, הוא לא תמיד מניע מיד
היום הוא בכלל לא הניע (עמד 3-4 ימים), מצסרים יש, בכל נראה מחובר
למי יש רעיונות למה ? ואיך אפשר להתמודד ???
תודה
לא ברור תסביר את עצמך.
יש מצבר (בדקת מתח?)
אבל לא שומעים את הסטרטר?
תן מידע....
יש מצבר (הדלקתי רדיו והוא עבד בסדר גמור - אין לי איך למדוד מתח)
יש סטרטר
לכאורה הכל מצוין
אבל לא מתניע
יש סיכוי טוב שהבנזין מתאדה לך מכוסית הדלק, ואז לוקח זמן למשאבת הדלק להזרים דלק אל הכוסית. נסה לשפוך קצת בנזין, משהו כמו מכסה של גלון שמן, אל לוע המאייד, ואז נסה להתניע.
יכול להיות שהמצבר חלש מכדי להניע ?
חנן א.
יכול להיות שאני לחלוטין טועה (הגיוני עם עם חום מטורף וכו') אבל אין לי קרבורטור
זה הזרקה
אופס. :oops:
שכח ממה שכתבתי.
כן בפשטות כבלים עשו את העבודה
המצבר שאני לא יודע בן כמה הוא נמדד לפני חודשיים ונאמר לי שהוא סבבה
עכשיו צריך למצוא את הזליגה
תודה לכולם
AvigdorAharon
24-06-04, 22:42
לדעתי, או מצבר חלש (שלא מצליח "להחזיק" מתח, או זליגה.
אם מצבר, אז...
אם זליגה, אני הוספתי ברז מתח של טרקטורים על אחד מהחוטים שעל המצבר, כך הרווחתי גם מצבר (שלא זולג במשך השבוע), וגם סויץ' סודי...
אביגדור
סוזי המשתוללת
25-06-04, 01:44
חנן / שי
שניכם לא טועים וכן טועים :P :twisted:
שי יש לך הזרקה אבל חד נקודתית שזה בעצם קרבורטור מתוחכם יותר ולכן חנן שטעה בעצם צודק כי ניתן לשפוך דלק ללוע ולהניע
זה שיש סטרטר לא אומר כלום
האם הוא חזק או איטי .?
ניצוץ בדקת ?
מים בפילטר דלק שליד המיכל בדקת ?
משאבה חשמלית בדקת ? כולל לחץ
מה גילו של המצבר ומה המתח שלו ?
הסמוראי הניע עם כבלים בלי בעיה
הברז שהזכרת אביגדור אתה מוכן להרחיב ?
נשמע מעניין
התיאור שלך נשמע מוזר מאוד.
אתה אומר שיש מצבר והסטרטר טוב, כלומר מסתובב במהירות מספקת, הרכב לא מניע וכשאתה מחבר מצבר אחר הוא כן מניע?
יש סתירה בתיאור שלך, נסה בבקשה שוב.
סוזי, דין הזרקה חד-נקודתית כדין הזרקה רב נקודתית, בהקשר הזה.
למאייד יש כוסית שהדלק עלול להתאדות ממנה בעמידה ממושכת. ברכב עם הזרקה, מיד עם ההתנעה יהיה לחץ דלק מספק בכניסה לאינג'קטורים, אין קשר למשך הזמן שהרכב עמד.
היה סטרטר שנשמע טוב
מצבר - לא היה לי איך לבדוק אותו, חוץ מלראות אם יש רדיו ואורות
אבל אחרי שחיברתי מצבר נוסף (גבלים) הוא הניע ללא בעיה
עכשיו נסעתי איתו קצת בלי אורות בסל"ד גבוהה ואין בעיה
אבל נראה לי פשוט שיש זליגה
הסמוראי הניע עם כבלים בלי בעיה
הברז שהזכרת אביגדור אתה מוכן להרחיב ?
נשמע מעניין
"מתג 24" נשמע לך מוכר?
תפרק מנ.נ. או מזחל"ד אי שם בשטחי האש בדרום. מקובל לחבר את המתג ל(-), ולא ל(+), ולא לשכוח להשאיר את הרדיו מחובר ל(-) של המצבר, כדי שלא יאבד את הזכרון.
אסף.
או בגרסה האזרחית (עולה כסף)
http://marketplace.s2ki.com/s2ki/customer/product.php?productid=60&cat=3&page=1
http://marketplace.s2ki.com/s2ki/image.php?productid=60
אסף.
תפרק מנ.נ. או מזחל"ד אי שם בשטחי האש בדרום. מקובל לחבר את המתג ל(-), ולא ל(+), ולא לשכוח להשאיר את הרדיו מחובר ל(-) של המצבר, כדי שלא יאבד את הזכרון.
BIG NO NO !!
הגוף של הרדיו מחובר לגוף של הרכב (אלא אם כן מדובר בגוף פלסטיק מסביב לרדיו) ולכן גם לשאר צרכני החשמל.
פעם אחת אתה שוכח לפתוח את הברז לפני שאתה מנסה להתניע וכל תצרוכת החשמל לסטרטר עוברת דרך גוף הרדיו והחוט המסכן שלקחת בשביל הזכרון של הרדיו.
לא טוב (עם הסתייגות קלה במקרה שהרדיו מבודד לחלוטין מהרכב) .
היה סטרטר שנשמע טוב
מצבר - לא היה לי איך לבדוק אותו, חוץ מלראות אם יש רדיו ואורות
אבל אחרי שחיברתי מצבר נוסף (גבלים) הוא הניע ללא בעיה
עכשיו נסעתי איתו קצת בלי אורות בסל"ד גבוהה ואין בעיה
אבל נראה לי פשוט שיש זליגה
אם המצבר באמת נגמר, אז הסטרטר לא היה נשמע כל כך טוב.
בכל מקרה, בהנחה שבאמת המצבר נחלש, אז יש שתי אפשרויות:
אחת: של זליגה, ואת זה אתה יכול לבדוק אם תחבר מד זרם בטור עם אחד מכבלי המצבר. (זהירות! לא להדליק שום צרכן רציני בזמן הבדיקה כי אתה עלול לשרוף את מד הזרם) , יותר מכמה עשרות מיליאמפר בשביל השעון בלוח השעונים זה אומר שיש זליגה.
שתיים: המצבר ישן ויש בו פריקה עצמית.
AvigdorAharon
27-06-04, 13:39
שי,
אסף הרחיב, אין לי מה להוסיף, זה בדיוק מה שיש אצלי. עלה לי 99 ש"ח בחנות חלקי חילוף לטרקטורים, ועוד כמה שקלים לכבל עבה (כמו של המצבר) ונעלי כבל.
אצלי חיברתי את הברז על ה (-) ולא הבנתי למה ניתן להניע כשהברז מנותק, עד ששמתי לב שיש חוט נוסף (דק מאוד) שמחובר בין ה (-) של המצבר והגוף של הרכב...
אביגדור
תודה
אני מרגיש ממש חכם
המון אנשים ציטטו אותי פה כמה פעמים
מגניב
:)
תודה
תפרק מנ.נ. או מזחל"ד אי שם בשטחי האש בדרום. מקובל לחבר את המתג ל(-), ולא ל(+), ולא לשכוח להשאיר את הרדיו מחובר ל(-) של המצבר, כדי שלא יאבד את הזכרון.
BIG NO NO !!
הגוף של הרדיו מחובר לגוף של הרכב (אלא אם כן מדובר בגוף פלסטיק מסביב לרדיו) ולכן גם לשאר צרכני החשמל.
פעם אחת אתה שוכח לפתוח את הברז לפני שאתה מנסה להתניע וכל תצרוכת החשמל לסטרטר עוברת דרך גוף הרדיו והחוט המסכן שלקחת בשביל הזכרון של הרדיו.
לא טוב (עם הסתייגות קלה במקרה שהרדיו מבודד לחלוטין מהרכב) .
טוב, נו... ב"לא ג'יפ" שלי הרדיו בתוך קונסולת פלסטיק מבודדת מהרכב. והוא לא מניע כשהמפסק מנותק..
אסף.
...ואתה, שמרגיש חכם- תזכיר לי בשבוע הבא מתישהו, כשאני באזור של הסמוראי שלך, נבדוק עם רב- מודד מאיפה בורח לך חשמל, ומה מצב המצברים.
אסף.
טוב, נו... ב"לא ג'יפ" שלי הרדיו בתוך קונסולת פלסטיק מבודדת מהרכב. והוא לא מניע כשהמפסק מנותק
אתה בטוח שהשאסי של הרדיו לא מחובר לשאסי של הגוף על ידי הסיכוך של הכבל של האנטנה?
כדאי לבדוק.
טוב, נו... ב"לא ג'יפ" שלי הרדיו בתוך קונסולת פלסטיק מבודדת מהרכב. והוא לא מניע כשהמפסק מנותק
אתה בטוח שהשאסי של הרדיו לא מחובר לשאסי של הגוף על ידי הסיכוך של הכבל של האנטנה?
כדאי לבדוק.
כדאי. נבדוק.
אסף.
ה"חכם" הזה גילה היום ששינית סטטוס (מאוד מפחיד) בשבוע איחור, ואין לך את הכבוד המינימלי לענות לטלפון (התירוצים של ישנתי לא יעבדו)
בכל מקרה אני אשמח לבדיקה הזו, למרות שעברתי על המצבר ושאר הצרכנים עם כבוד הרב לפניי חודשיים, נראה אם תגלה משהו
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.