harel9900
05-09-09, 03:53
שלום לכולם
ברשותי טרופר 93 אוטומט בנזין
לאחר החלפת פילטר ושמן דלקול סינטטי 10/40, פלאגים, חוטי הצתה, פילטר אויר, סליל הצתה, ושימוש בתוסף לבנזין k44 לניקוי מע' דלק.
התנעה קשה רק לאחר 3 ניסיונות באופן קבוע (אלא אם הרכב היה מונע 5 דקות קודם לכן ואז כבר בפעם הראשונה אך עדיין קשה).
בפתיחת סוויצ' שומעים את משאבת הדלק מתחילה לעבוד אך ההתנעה דורשת 3 ניסיונות כמו שכתבתי.
הרכב סוחב ונוסע טוב אך אני מרגיש שהוא יכול יותר בשל איזשהו מחסום במערכת הדלק ו/או במערכת הפליטה.
לא החלפתי פילטר דלק והצינורות שבקצוותיו מעט סדוקים אך לא יבשים כל כך.
ניקיתי עם ספריי קרבורטור את פתח המצערת (בפירוק צינור האויר שמתחבר אליו) אך התנעה עדין קשה.
1) על מנת להחליף את פילטר הדלק רציתי לדעת היכן ממוקמת משאבת הדלק ?
האם פירוק הצינורות יגרום לנזילת דלק מהמיכל או שמשאבת הדלק חוסמת את מעבר הדלק מהמיכל באיזור זה ?
מה עובי הצינורות שמתחברים לפילטר דלק ?
2) לגבי מערכת הפליטה, הרכב מרעיש ושמתי לב לכמה חורים בדוד הקדמי וכן לסדקים(חורים) מחלודה שנוצרו לכל אורך האגזוז אך בעיקר בחלקו הקדמי.
מה מומלץ לעשות בענין ? איני מעוניין ברעש מהאגזוז ואיזה /תיקון שיפור יכול לתרום לענין ?
האם זה קשור גם לביצועי הרכב מלבד רעש ?
3) האם ניתן לשפר ביצועים באמצעות שינויים כלשהם במערכת היניקה ?
ברשותי טרופר 93 אוטומט בנזין
לאחר החלפת פילטר ושמן דלקול סינטטי 10/40, פלאגים, חוטי הצתה, פילטר אויר, סליל הצתה, ושימוש בתוסף לבנזין k44 לניקוי מע' דלק.
התנעה קשה רק לאחר 3 ניסיונות באופן קבוע (אלא אם הרכב היה מונע 5 דקות קודם לכן ואז כבר בפעם הראשונה אך עדיין קשה).
בפתיחת סוויצ' שומעים את משאבת הדלק מתחילה לעבוד אך ההתנעה דורשת 3 ניסיונות כמו שכתבתי.
הרכב סוחב ונוסע טוב אך אני מרגיש שהוא יכול יותר בשל איזשהו מחסום במערכת הדלק ו/או במערכת הפליטה.
לא החלפתי פילטר דלק והצינורות שבקצוותיו מעט סדוקים אך לא יבשים כל כך.
ניקיתי עם ספריי קרבורטור את פתח המצערת (בפירוק צינור האויר שמתחבר אליו) אך התנעה עדין קשה.
1) על מנת להחליף את פילטר הדלק רציתי לדעת היכן ממוקמת משאבת הדלק ?
האם פירוק הצינורות יגרום לנזילת דלק מהמיכל או שמשאבת הדלק חוסמת את מעבר הדלק מהמיכל באיזור זה ?
מה עובי הצינורות שמתחברים לפילטר דלק ?
2) לגבי מערכת הפליטה, הרכב מרעיש ושמתי לב לכמה חורים בדוד הקדמי וכן לסדקים(חורים) מחלודה שנוצרו לכל אורך האגזוז אך בעיקר בחלקו הקדמי.
מה מומלץ לעשות בענין ? איני מעוניין ברעש מהאגזוז ואיזה /תיקון שיפור יכול לתרום לענין ?
האם זה קשור גם לביצועי הרכב מלבד רעש ?
3) האם ניתן לשפר ביצועים באמצעות שינויים כלשהם במערכת היניקה ?