צפייה בגרסה מלאה : הנמכת תושבות בולמים קידמיים
אני כרגע באמצע החלפה של הסרנים לרחבים וייש לי שאלה,
הבולמים הקידמיים אצלי היו מחוברים לסקידפלייט ולתושבת בולם המקורית על השילדה.
בסרן החדש (הרחב) ייש מיקום ייעודי לבולם על הסרן, אני לא רוצה לחבר את הבולם אליו מפני שהבולמים שיש לי היום ארוכים מידיי ומפני שקניתי אותם רק לא מזמן חבל לי להחליף אותם.
עד כאן הרקע.
התיכנון שלי לחתוך את התושבות שעל הסרן ולהתחבר לסקידפלייט, השאלה היא, האם ניתן לבצע זאת כשהסרן מורכב (אין לי כח לפרק אותו שוב.... החרא הזה כבד).
שאלה נוספת, כמו שניתן לראות התמונה הבאה:
http://www.jeepolog.com/images/shock%20towers/shock6.jpg
נמרוד לא שייף את התושבות שחתך עד הסרן עצמו, אלא רק הוריד את החלק הבולט שלהן
ובנוסף הרכיב את הבולם הפוך. כשהו מחובר הפוך הוא לא ייחתך מהשאריות של התושבת החתוכה, אבל הוא הפוך, מה עדיף? נמרוד, מה עשית בסוף? (בשאר התמונות הבולם מורכב בסדר אבל לא רואים מה קורה בינו לבין התושבת החתוכה)
תודה
עירא
אתה חייב לפרק את הסקידפלייט בשביל לרתך בורג לצד התחתון שלה (אפשרויות אחרות שבדקתי - לשים את סקידפלייט ימין בצד שמאל ולהיפך - ולהשתמש בברגים של המוט המייצב עבור הבולמים. אבל הסקידפלייטס לא זהות. או לחפש סקיפדפלייטס של ג'יפים ישנים יותר, שבהם בולמי הזעזועים היו מותקנים ככה במקור. בכל מקרה, אין מנוס מלפרק אותן).
בנוגע לשאלה השנייה - אין בעייה של נגיעת הבולם בסרן, גם כשה"בקבוק" למעלה וגם למטה. זה רק נראה לך בתמונה.
סקידפלייט עם הכנה לבולם יש לי (מה שמעניין בסקידפלייטס שלי שאין עליהם חיבור למוט מייצב... ככה זה בשנת 82) לגביי העבודת משכנע :twisted: היא היתבצעה כשהסרן היה על הריצפה או מונח על העלים ורק פתיחה של ה-U-Bolts שקרובים לתושבות?
עירא
את התושבת המקורית שעל הסרן ניתן להוריד גם כשהסרן מורכב על הרכב. אם יש לך סקידפלייט עם בורג לבולם אני מניח שהם יתאימו גם לסרן החדש, אני לא חושב שצריכה להיות בעיה. בכל מקרה, לפרק סקידפלייט זה לא סיפור גדול - בטח למי שפירק את כל הג'יפ ... ואפילו הרכיב אותו :) .
ובנוסף הרכיב את הבולם הפוך. כשהו מחובר הפוך הוא לא ייחתך מהשאריות של התושבת החתוכה, אבל הוא הפוך, מה עדיף?
יש בולמים שלא מתאימים לעבודה "הפוך". אם הם מתאימים אז אין הבדל בשיכוך בין המצבים.
אדי
סקידפלייט עם הכנה לבולם יש לי (מה שמעניין בסקידפלייטס שלי שאין עליהם חיבור למוט מייצב... ככה זה בשנת 82) לגביי העבודת משכנע :twisted: היא היתבצעה כשהסרן היה על הריצפה או מונח על העלים ורק פתיחה של ה-U-Bolts שקרובים לתושבות?
עירא
אתה שואל שאלה טובה. אני לא זוכר. יכול להיות שעשיתי את זה פעמיים כי החלפתי סרן קדמי, ואני לא יודע אם החלפתי אותו לפני או אחרי שהכנסתי את הבולמים הארוכים. בכל מקרה לא צריכה להיות בעייה לעבוד עם דיסק גם כשהסרן במקום.
טוב, התושבות נחתכו וסרן האחורי החדש מורכב לחלוטין (דנה 44 מחוזק יוצא ימ"מ עבר שיפוץ ב-10/99 עם סקידפלייטס מחוזקים, עכשיו סלעים ממש לא מפחידים אותי, מה שלא הולך בכוח הולך בהרבה יותר כוח :twisted: )
סרן קידמי כרגע בתהליכי הרכבה, חסר עדיין בולם הגה (גיליתי ששלי מת לגמרי)
ואני צריך עוד שני צינורות בלם (הסרן רחב יותר ולכן הצינורות הישנים קצרים מידיי, והצינורות שהגיעו איתו ישנים מידיי)
ויאללה מלחמה :lol:
עירא
יאללה עירא,תזדרז, צריך להגיע לשבילי עיזים האלו שסיפרתי לך.. 8) מזל שלא נכנסנו אליהם אז בלילה,היית מתרגל החלפת סרן בואדי.. :shock:
אני אפנה אתכם לשעת פרסום התגובה...
ואחרי שראיתם את השעה (ובעבור כל אלו שלא כיוונו את השעון, 03:10)
אני יכול לומר בגאווה רבה (ובלי קשר ליום הספציפי...) ששמשון עומד חזרה על ארבע רגלים (ולא קביים) עם סרנים רחבים.
כיוונין אחרונים עוד יעשו, צינורות ברקס קידמיים יוחלפו, בולם הגה יקנה חדש וחוץ מזה Only time will tell.
תודה רבה לעזרה לערן ואלי ואשר וכולם.
עירא
טוב, האוטו נוסע ונוסע יופי, אבל, ביום בזמן "נסיעת מבחן" עיקמתי את המוט קישור אז יאללה לפרק ליישר לחזק ולהחזיר :evil:
מצטער שנכנסתי רק עכשיו לשרשור...ואני "מעיר"אותו מחדש...
נמרוד ,כתבת : " בנוגע לשאלה השנייה - אין בעייה של נגיעת הבולם בסרן, גם כשה"בקבוק" למעלה וגם למטה. זה רק נראה לך בתמונה".
נמרוד , לא יודע מה המצב אצלכם (ב CJ) בסופה שלי לפחות ועוד בהרבה סופות
אחרות שראיתי הבולם כן "אכל" מכות, לא שהשביתו אותו אבל בהחלט כיפופים
בגוף.כמובן שזה קשור לרדיוס הסיבוב ,הקליפר נוגע שם אני חושב.
נ.ב : עירא,אם אתה עדיין זקוק לבולם הגה ,אז יש לי את המקורי שפירקתי
מהסופה שלי אי שם במחסן.
שחר.
אני כתבתי מה המצב העובדתי בג'יפ שלי, שחר.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.