צפייה בגרסה מלאה : זיהוי גיר
נמרוד - מערד
17-09-09, 18:20
שלום לכולם,
ברצוני לזהות את הגיר ברכב על פי המספר שקיים על הגיר.
המספר הוא : -050111285P52119099AB הרכב הוא מסוג wj 2001,
4700,
1. האם מישהו יודע איזה סוג גיר זה?
2. אילו נתוני הידוק יש לבנדים בגיר?
תודה
נמרוד
נמרוד, יא עצלן, חיפוש...
45RFE or 545RFE
http://www.wjjeeps.com/service/transmission.htm
אל תיגע בהידוקים, מה הבעיה שיש לך שתף ואולי אתן לך פיתרון מיידי, מנסיון של השלשה ימים האחרונים אצלי :grin:
נמרוד - מערד
18-09-09, 13:39
רמי היי.
בהמשך לשיחתנו החלפתי בין החישנים, בדקתי שמן הכל תקין.
הבעיה לא נפתרה, וכשהשמן קר בבוקר, הגיר לא ניכנס לראשון אלא להילוך גבוה יותר,כשהשמן מתחמם ההילוכים נכנסים, אבל הכניסה ל D לא חלקה ויש מכה וכנ"ל גם לגבי ההוצאה.
על צג הספידומטר, מראה תקלה P0700.
מה לדעתך צריך עוד לבדוק או לעשות?
תודה
נמרוד
רמי היי.
בהמשך לשיחתנו החלפתי בין החישנים, בדקתי שמן הכל תקין.
הבעיה לא נפתרה, וכשהשמן קר בבוקר, הגיר לא ניכנס לראשון אלא להילוך גבוה יותר,כשהשמן מתחמם ההילוכים נכנסים, אבל הכניסה ל D לא חלקה ויש מכה וכנ"ל גם לגבי ההוצאה.
על צג הספידומטר, מראה תקלה P0700.
מה לדעתך צריך עוד לבדוק או לעשות?
תודה
נמרוד
P0700
This code indicates that the EATX (Transmission controller) has an active fault and has illuminated the MIL via a BUS message. The specific fault must be acquired from the EATX via a DRBIII tool. (Input or Output Speed Sensor failures often cause this code and are a common failure part on WJ Grand Cherokees
נו....
זה מאשר עוד יותר את החשד שלי בחיישני האינפוט-אאוטפוט, חפש את זה שם.
אולי באמת אין מנוס וצריך לא רק לשנות את המיקום של התקול אלא להחליפו,
כנראה ששני החיישנים צריכים להיות תקינים לצורך הספקה וקבלת מידע מהמחשב.
נמרוד.
יש חדש?
במחסן היבואן אין במלאי חיישני מהירות, וגם המחיר שלהם כרגיל מופקע משהו באיזור ה 400 ש"ח ליח'.
ניתן להזמין בזול כולל משלוח לארץ בעלות של כ 62$ לצמד חיישנים מקוריים עצתי לך תזמין!.
http://www.electricaladvantage.net/45rfespeedsensorkitoemnew.aspx
אם אתה רוצה להיות בטוח שזו הבעיה ישנה בדיקה יחסית פשוטה שעשיתי אתמול, באדיבות אודי מזרחי חיברתי סקנר לפלג המחשב ותוך כדי נסיעה עקבנו על הערכים של חיישני האינפוט\אאוטפוט, חיישן האינפוט צריך לתת ערך דומה של סיבובי מנוע קיימים, בעמידה ובנסיעה, אם הוא נופל לפעמים ל0 סל"ד או אינו מזהה סיבובים - חיישן תקול. אותה בדיקה לחיישן האאוטפוט, הוא ייתן ערכים בתנועה בלבד ו 0 בעצירה, נפילה ל 0 בנסיעה = חיישן תקול, אני בכל מיקרה הייתי מחליף את שניהם.
נמרוד - מערד
23-09-09, 13:54
רמי היי
יש חדש, את החישן היחיד שהיה בארץ קניתי ב405 ש"ח גנבים.
את הבדיקה עשיתי ללא סקנר, החלפתי את האחורי לא נפתרה הבעיה החלפתי את הקידמי והבעיה נעלמה, בדקתי על צג הספידומטר, ומספר התקלה נעלם כתוב DONE. את החישן השני אזמין מחו"ל.
תודה על העזרה.
נמרוד.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.