צפייה בגרסה מלאה : שבירת קרדן
:-Dחג שמיח
רק קניתי באגי לפני שבועיים ןכבר שברתי שלןש פעמים את אותו קרדן
מנוע סובארו 1800 וגיר של טרנסבורטר
גלגלים 31 12.50 15
אני מבקש את עזרתכם תןדה ןשנה טןבה
תן תמונות כדי שנוכל להבין מה קורה שם.
יכול להיות שהמפרק עובד בזווית לא נכונה?
יכול להיות שהמפרק לא מתאים?
אסף.
תודה על התגובה הנה אני שוליח שלוש תמונות ו מקווה שיעזרו :p
ניראה לי שהזווית גדולה מידי , יכול להיות שקרדן כפול , יכול לעזור ,
עדיף גם שיהיה יותר גדול ...
(הייתה אצלי בעיה דומה)
אמיר.
התמונות בעמידה על הגלגלים או שזה על ג'ק (עם המתלים הכי פתוחים)
[quote=huski360;266216]התמונות בעמידה על הגלגלים או שזה על ג'ק (עם המתלים הכי פתוחים)[/quote
כן בעמידה על גלגלים
המתלה פתוח מדי בעמידה - ויש לי הרגשה שנפתח יותר מדי גם בפתיחה מלאה. תתחיל לעשות מדידות, לברר בדיוק באיזה זוויות המפרק עובד בפתיחה מלאה, בעמידה, ובסגירה מלאה.
אסף.
וזה בנוסף לגלגל מוגזם - 31 על 12.5.... מוגזם, מוגזם. בוודאי על מפרק CV פשוט.
תוריד ומהר מידה בצמיגים - 31 -10.5 ואולי אפילו פחות - 30-9.5 או 235/75.
גם מפרקי פורשה 930 יוסיפו בריאות לכל העסק.
וזה בנוסף לגלגל מוגזם - 31 על 12.5.... מוגזם, מוגזם. בוודאי על מפרק CV פשוט.
תוריד ומהר מידה בצמיגים - 31 -10.5 ואולי אפילו פחות - 30-9.5 או 235/75.
גם מפרקי פורשה 930 יוסיפו בריאות לכל העסק.
סליחה בקשר למידת הגלגלים הגלגלים שמורכבים הם 31 על
10.50
שלום
אחרי שבדקנו כל הזויות נראה לנו שצריך לקצר את הציר ב 1.5 סנתי ולמעשה פתרנו את בעית שבירת הכרדן .
אחרי סיבוב רציני בשטח נשברה הצריה בקצה של הריתוך האם אפשר למצוא צריה מחוזקת
או רק לחליף לאותו סוג ולנהוג לאת
אשמח לעזרתכם
תודה:lol:
[quote=basel lj;271440]שלום
אחרי שבדקנו כל הזויות נראה לנו שצריך לקצר את הציר ב 1.5 סנתי ולמעשה פתרנו את בעית שבירת הכרדן .
אחרי סיבוב רציני בשטח נשברה הצריה בקצה של הריתוך האם אפשר למצוא צריה מחוזקת
או רק לחליף לאותו סוג ולנהוג לאת
אשמח לעזרתכם
תודה:lol:[/quot
up
קיצור של ציריה (או הארכה) יש לעשות עם "שרוול" חרוט, משני קצותיו מכניסים את שני חלקי הציריה. ריתוך של קצה לקצה לא יחזיק מעמד.
אסף.
קיצור של ציריה (או הארכה) יש לעשות עם "שרוול" חרוט, משני קצותיו מכניסים את שני חלקי הציריה. ריתוך של קצה לקצה לא יחזיק מעמד.
אסף.
תודה רבה אםף
שלום אסאף
האם השרבול צריך להיות לכל אורך הצריה או רק באיזור הקיצור
אם כן זה מה שעשיתי ונשברה
תודה
הוא צריך להיות רק סביב החיבור, אבל מספיק ארוך - לפחות שלוש פעמים הקוטר, בכל צד. ושיהיה הדוק מאוד על הציריה.
אסף.
כשאתה אומר הדוק מאוד אתה מתכוון להכניס אותו בלחץ על ידי חימום וקירור או בפרס או משהו כזה ,או רק שהתותב יהיה מדויק על הצירייה?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.