PDA

צפייה בגרסה מלאה : שבירת קרדן



basel lj
18-09-09, 18:01
:-Dחג שמיח
רק קניתי באגי לפני שבועיים ןכבר שברתי שלןש פעמים את אותו קרדן
מנוע סובארו 1800 וגיר של טרנסבורטר
גלגלים 31 12.50 15
אני מבקש את עזרתכם תןדה ןשנה טןבה

asafk
21-09-09, 12:09
תן תמונות כדי שנוכל להבין מה קורה שם.
יכול להיות שהמפרק עובד בזווית לא נכונה?
יכול להיות שהמפרק לא מתאים?

אסף.

basel lj
21-09-09, 14:51
תודה על התגובה הנה אני שוליח שלוש תמונות ו מקווה שיעזרו :p

landrover
21-09-09, 21:08
ניראה לי שהזווית גדולה מידי , יכול להיות שקרדן כפול , יכול לעזור ,
עדיף גם שיהיה יותר גדול ...

(הייתה אצלי בעיה דומה)

אמיר.

huski360
21-09-09, 21:16
התמונות בעמידה על הגלגלים או שזה על ג'ק (עם המתלים הכי פתוחים)

basel lj
21-09-09, 21:38
[quote=huski360;266216]התמונות בעמידה על הגלגלים או שזה על ג'ק (עם המתלים הכי פתוחים)[/quote

כן בעמידה על גלגלים

asafk
21-09-09, 22:29
המתלה פתוח מדי בעמידה - ויש לי הרגשה שנפתח יותר מדי גם בפתיחה מלאה. תתחיל לעשות מדידות, לברר בדיוק באיזה זוויות המפרק עובד בפתיחה מלאה, בעמידה, ובסגירה מלאה.

אסף.

דרור ברלי
21-09-09, 23:43
וזה בנוסף לגלגל מוגזם - 31 על 12.5.... מוגזם, מוגזם. בוודאי על מפרק CV פשוט.
תוריד ומהר מידה בצמיגים - 31 -10.5 ואולי אפילו פחות - 30-9.5 או 235/75.
גם מפרקי פורשה 930 יוסיפו בריאות לכל העסק.

basel lj
22-09-09, 07:37
וזה בנוסף לגלגל מוגזם - 31 על 12.5.... מוגזם, מוגזם. בוודאי על מפרק CV פשוט.
תוריד ומהר מידה בצמיגים - 31 -10.5 ואולי אפילו פחות - 30-9.5 או 235/75.
גם מפרקי פורשה 930 יוסיפו בריאות לכל העסק.


סליחה בקשר למידת הגלגלים הגלגלים שמורכבים הם 31 על
10.50

basel lj
22-10-09, 16:36
שלום
אחרי שבדקנו כל הזויות נראה לנו שצריך לקצר את הציר ב 1.5 סנתי ולמעשה פתרנו את בעית שבירת הכרדן .
אחרי סיבוב רציני בשטח נשברה הצריה בקצה של הריתוך האם אפשר למצוא צריה מחוזקת
או רק לחליף לאותו סוג ולנהוג לאת
אשמח לעזרתכם
תודה:lol:

basel lj
23-10-09, 07:35
[quote=basel lj;271440]שלום
אחרי שבדקנו כל הזויות נראה לנו שצריך לקצר את הציר ב 1.5 סנתי ולמעשה פתרנו את בעית שבירת הכרדן .
אחרי סיבוב רציני בשטח נשברה הצריה בקצה של הריתוך האם אפשר למצוא צריה מחוזקת
או רק לחליף לאותו סוג ולנהוג לאת
אשמח לעזרתכם
תודה:lol:[/quot


up

basel lj
25-10-09, 07:47
any thing:(

asafk
25-10-09, 20:27
קיצור של ציריה (או הארכה) יש לעשות עם "שרוול" חרוט, משני קצותיו מכניסים את שני חלקי הציריה. ריתוך של קצה לקצה לא יחזיק מעמד.

אסף.

basel lj
25-10-09, 21:04
קיצור של ציריה (או הארכה) יש לעשות עם "שרוול" חרוט, משני קצותיו מכניסים את שני חלקי הציריה. ריתוך של קצה לקצה לא יחזיק מעמד.

אסף.

תודה רבה אםף

basel lj
25-10-09, 21:46
שלום אסאף
האם השרבול צריך להיות לכל אורך הצריה או רק באיזור הקיצור
אם כן זה מה שעשיתי ונשברה
תודה

asafk
27-10-09, 00:57
הוא צריך להיות רק סביב החיבור, אבל מספיק ארוך - לפחות שלוש פעמים הקוטר, בכל צד. ושיהיה הדוק מאוד על הציריה.

אסף.

huski360
27-10-09, 16:48
כשאתה אומר הדוק מאוד אתה מתכוון להכניס אותו בלחץ על ידי חימום וקירור או בפרס או משהו כזה ,או רק שהתותב יהיה מדויק על הצירייה?

-->