PDA

צפייה בגרסה מלאה : Unimog שוויצרי



ymandel
21-09-09, 11:36
שנה טובה לכולם,
יש לי אפשרות למצוא (אני מתגורר בשוויץ) יונימוג מעודפי צבא. הכלים בגילאי אספנות אך מתוחזקים ברמה של צבא שוויץ, נוסעים ונראים כביום יציאתם מהמפעל.
המחיר הוא זול ויש לי אפשרות לרשום אותם ככלי אזרחי. האם תהיה לי בעיה להביא אותם לארץ בהמשך?
אני מבין שניתן להביא משאית אספנות, האם היונימוג נכנס לקטגוריה הזאת או שהוא רשום אחרת?

אשמח לשמוע,
איציק.

asafk
21-09-09, 11:41
יש שנתונים בהם יונימוג מוגדר טרקטור, ואז הוא לא יכול להיות אספנות (אם כי אולי אפשר לייבא טרקטור בלי קשר לגילו, אני לא יודע). אם זה לא טרקטור, וודא שמדובר במנוע בנזין. אי אפשר נכון להיות לייבא רכב אספנות עם מנוע דיזל.

אסף.

ymandel
21-09-09, 11:48
אסף,
תודה על התגובה.
מדובר בבנזין, זמ מה שהצבא מחזיק או החזיק פה. שנות יצור: סוף שנות ה 60 או 70 מוקדמות.

ymandel
21-09-09, 17:48
שאלה כללית,
האם אפשר להביא לארץ רכב שבמקורו שימש בצבא זר? אם כן, יש מקום להביא Puch צבאי...(הגרסה הצבאית של g class), זה יכול להיות יותר מוצלח מיונימוג...

zagi
21-09-09, 21:35
איציק , אני יכול לברר לך פרטים יותר מדויקים ( אמא שלי עובדת במכס )
מה הערך שלהם ובאיזה שנתון מדויק מדובר ?

שגיא .

shmil
21-09-09, 21:39
שאלה כללית,
האם אפשר להביא לארץ רכב שבמקורו שימש בצבא זר? אם כן, יש מקום להביא Puch צבאי...(הגרסה הצבאית של g class), זה יכול להיות יותר מוצלח מיונימוג...

אין בעייה, ובלבד שיש לו כיום רישוי אזרחי באותה המדינה, שגם מפרט את שנת ייצורו ופרטיו.

במגבלות ה"טרקטור" והדיזל שאסף ציין.
כלומר - משאית קלה, בנזין, בת למעלה משלושים שנה, ובעלת רישוי אזרחי מקומי.

asafk
21-09-09, 21:46
אני לא הייתי עוצר בפוך "קטן", אלא הולך על הדבר האמיתי, כמובן...

http://i233.photobucket.com/albums/ee178/bbtehachapi/PB110023-1.jpg

אסף.

ymandel
21-09-09, 22:53
אסף,
אני חושב שאלו באים רק בדיזל... לפחות כל אלה שאני רואה על הכביש(ורואים לא מעט)

asafk
21-09-09, 23:04
הישנים היו בעיקר בנזין, 2500 סמ"ק 90 כ"ס. החדשים רק דיזל.

אסף.

yoni 110
21-09-09, 23:32
אם הבנתי נכון אתה מדבר על 404 בנזין מנוע 6 ציל' טורי 2300 סמק

קח בחשבון שזה משאית לכל דבר ומהירות שיוט של 80\90מ קמ"ש עם עלויות דלק מטורפות.
אבל מצד שני הכלי הזה לא עוצר בשום מקום.

מבחינת חלקי מנוע אפשר למצוא בארץ כמעט הכל (דוגמא לחלק שאי אפשר למצוא בארץ הוא המפלג האטום למים)
שאר המכלולים הם הבעיה- פשוט אין חלקים ואם כמה שיש יונימוגים בארץ את ה404 אפשר לספור על יד אחת.

היה לי כזה בעבר יוצא צהל שנת 72' עם 5500 ק"מ מקורים ועדין היו תקלות שדרשו שיטוט באתרים באינטרנט והזמנת חלקים מחו"ל- לדוגמא הבוסטר ברקס של WABCO שמשולב נוזל הידראולי עם לחץ אויר כמו במשאיות

זה כלי ממכר ואני עדין נזכר בו בגעגועים


יוני

tooshey
21-09-09, 23:59
אני לא הייתי עוצר בפוך "קטן", אלא הולך על הדבר האמיתי, כמובן...

http://i233.photobucket.com/albums/ee178/bbtehachapi/PB110023-1.jpg

אסף.

אסף,עזוב שטויות, זה עגלה זה...

לדבר האמיתי יש שישה גלגלים!

בברכה,טושי

tzagi
22-09-09, 06:21
אסף,עזוב שטויות, זה עגלה זה...

לדבר האמיתי יש שישה גלגלים!

בברכה,טושי

טוש....
האמת שהפינז 4X6 מסורבל מדי וכבד מדי לעומת אחיו הקטן, וחוץ מיכולת נוספת למטען, אין בו יתרונות.

שניהם עגלות שיגרמו לך להרגיש גאה ש נ.נ. יוצר במדינתך...
אגב, מסור דש לחולונים....אני עד מחכה לסיום הפרק.

tooshey
22-09-09, 12:13
שישה גלגלים דוחפים יותר טוב מארבעה....
לא יודע מתי נסעת לאחרונה על נ.נ. (אולי בעתיד על הגרוטאה של דה-שבו?) אבל הפינצ ממש לא דומה.
חוץ מהמנוע הקטן שצורח בקבינה הנסיעה דווקא מאד נעימה וכשנועלים את כל הסרנים, אפילו על הגלגלי קורקינט קשה לעצור אותו ( חוץ מבוץ ודיונות ששם צריך מנוע אמיתי).

בברכה, טושי

-->