צפייה בגרסה מלאה : שדרוג מ-3.5 ל-4.5 אינץ
בגראנד שלי מותקן קיט הגבהה 3.5 אינץ
מאחר ורוב הטיולים שלי הם בשטח טכני קשה יש לי בעיה שלעיתים אני נתקע על איזה בולדר
מה לעשות כנראה זה לא מספיק גבוהה.
שאלתי היא האם ניתן לירכוש שני קפיצים קדמיים 4.5 אינץ ואת הקפיצים הקיימים מהקיט 3.5 הקדמיים להעביר אחורה או שמא אני צריך לרכוש ארבעה קפיצים 4.5
וכן ידוע לי שבשדרוג הנ"ל יש צורך בהתקנת ארבע מוטות רדיוס עליונות.
שאלתי היא האם ניתן לירכוש שני קפיצים קדמיים 4.5 אינץ ואת הקפיצים הקיימים מהקיט 3.5 הקדמיים להעביר אחורה או שמא אני צריך לרכוש ארבעה קפיצים 4.5
וכן ידוע לי שבשדרוג הנ"ל יש צורך בהתקנת ארבע מוטות רדיוס עליונות.
לא!
3.5, יתנו לך מאחור 7" :shock:
לא יותר פשוט להוסיף ספייסרים של איזה 1"?
אתה תצטרך גם:
זרועות רדיוס עליונות קדמי ואחורי ארוכות יותר
צינורות בלם ארוכים יותר
פנהרד אחורי מתכוונן
זרועות מוט מייצב ארוכות מאחורה
אולי גם הנמכת טרנספר
לא!
3.5, יתנו לך מאחור 7" :shock:
לא יותר פשוט להוסיף ספייסרים של איזה 1"?
מה רע בזה ?
השאלה השניה והחשובה יותר היא, איפה אתה "נתקע על איזה בולדר " ??
ועם איזה צמיגים את היום ?
אם התקיעה בסרנים... הרי שהגבהה לא תעזור לך ... אתה צריך גלגל גדול יותר.
דבר שני, קח בחשבון שהגבהה בין ע"י ספייסר, החלפת קפיצים או כל פתרון אחר, תגרור סידרה של שינויים, כמו שקובי כתב. ותצטרך גםלבדוק את מצבי הבולם, האם הוא לא יגביל אותך, במצבי קיצון.
בהצלחה
מה רע בזה ?
השאלה השניה והחשובה יותר היא, איפה אתה "נתקע על איזה בולדר " ??
ועם איזה צמיגים את היום ?
אם התקיעה בסרנים... הרי שהגבהה לא תעזור לך ... אתה צריך גלגל גדול יותר.
דבר שני, קח בחשבון שהגבהה בין ע"י ספייסר, החלפת קפיצים או כל פתרון אחר, תגרור סידרה של שינויים, כמו שקובי כתב. ותצטרך גםלבדוק את מצבי הבולם, האם הוא לא יגביל אותך, במצבי קיצון.
בהצלחה
לא התקיעה היא לא בסרנים לרוב בגשר הטרנספר ובסף של הרכב
שניהם כבר טחונים מרוב מכות שהם חוטפים
הצמיג הוא במידה של 31*10.5*15
לגביי מהלך המתלה לא נראה לי שיש בעיה עם זה המהלך של ה3.5 ממש טוב כך שאין לי צורך
בהוספת מהלך מתלה למרות שכול סנטימטר נוסף בשטח מבורך.
שאלה
האם מישהו ניסה להתקין את הקפיצים הקידמיים מקוריים של הרכב מאחורה
ואם כן כמה גובה זה הוסיף לא?
שאלה
האם מישהו ניסה להתקין את הקפיצים הקידמיים מקוריים של הרכב מאחורה
ואם כן כמה גובה זה הוסיף לא?
אהלן יובל..
אני הגבהתי את הגרנד שלי 95 ..242..
ע"י הרכבת קפיצים קידמיים המקוריים מאחור קיבלתי הגבהה של 3.5" בנוסף הוספתי ספייסר של 2 ס"מ כך שהגעתי לגובה של 4" +.
מקדימה הוספתי ספייסרים קרוב ל4"
הארכתי את הבמפסטופים מקדימה ומאחור...
החלפתי לבולמי MX6 פרוקומפ
נעלתי 31.10.5.15 MTR
ניתוק מהיר למייצבים מקדימה
וזהו!
לא שיניתי כלום חוץ מזה...
והגיפ קיבל גובהה שמספק אותי לחלוטין נוסע מצוין...
בנוסף עברתי על כל מערכת ההיגוי להידוק חופשים כולל בולם הגה חדש.. תפוחים (מה שהיה צריך).. פנהרד חדש מקורי! וכיוון גלגלים...הגיפ נוסע יציב ולא מטייל כרוב הגרנדים!! ( והאשה נוהגת ולא מתלוננת על "טיול" של הגיפ כבעבר...) הקפיצים מגיבים טוב בלי שום בעיה עם הספייסרים...לרוב כל מי שהחליף לקפיצים גבוהים יותר מתלונן שהגיפ איבד את הרכות שלו !שזה כל הכייף של הגרנד הנסיעה הרכה...ומתי שאתה רוצה להקשיח את הגיפ... פה נכנס תפקיד הבולמים המתכווננים...
חג שמח בועז
אהלן יובל..
אני הגבהתי את הגרנד שלי 95 ..242..
ע"י הרכבת קפיצים קידמיים המקוריים מאחור קיבלתי הגבהה של 3.5" בנוסף הוספתי ספייסר של 2 ס"מ כך שהגעתי לגובה של 4" +.
מקדימה הוספתי ספייסרים קרוב ל4"
הארכתי את הבמפסטופים מקדימה ומאחור...
החלפתי לבולמי MX6 פרוקומפ
נעלתי 31.10.5.15 MTR
ניתוק מהיר למייצבים מקדימה
וזהו!
לא שיניתי כלום חוץ מזה...
והגיפ קיבל גובהה שמספק אותי לחלוטין נוסע מצוין...
בנוסף עברתי על כל מערכת ההיגוי להידוק חופשים כולל בולם הגה חדש.. תפוחים (מה שהיה צריך).. פנהרד חדש מקורי! וכיוון גלגלים...הגיפ נוסע יציב ולא מטייל כרוב הגרנדים!! ( והאשה נוהגת ולא מתלוננת על "טיול" של הגיפ כבעבר...) הקפיצים מגיבים טוב בלי שום בעיה עם הספייסרים...לרוב כל מי שהחליף לקפיצים גבוהים יותר מתלונן שהגיפ איבד את הרכות שלו !שזה כל הכייף של הגרנד הנסיעה הרכה...ומתי שאתה רוצה להקשיח את הגיפ... פה נכנס תפקיד הבולמים המתכווננים...
חג שמח בועז
בועז,
1. קדימה יש לך ספייסר 4"??? זה לא מסוכן?
2. הפנהרד, "חדש ומקורי" אני מבין שלא יותר ארוך. הסרן שלך לא ממורכז אם כך....
איל
אהלן יובל..
אני הגבהתי את הגרנד שלי 95 ..242..
מה קשור סוג הטרנספר לנושא השרשור?
הגיפ נוסע יציב ולא מטייל כרוב הגרנדים!! ( והאשה נוהגת ולא מתלוננת על "טיול" של הגיפ כבעבר...)
סליחה בועז לא מבין את הקטע מה מטייל, הגיפ מתנהג עם ההגבהה בדיוק כמו קודם
ההגבהה מקצועית מאוד ונתנו בא את הדעת לכול המצבים אני דיי מרוצה מהרוביקון שמותקן אצלי.
ועכשיו לשאלה אתה אומר שהקפיצים קידמיים מקוריים נתנו לך הגבהה של 3.5 אינץ או קצת יותר
בכול אופן אתה יכול למדוד מהכנף לרצפה את גובה הגיפ שלך אחורנית פחות גובה הספייסר ולאמר לי מה הגובה אני רוצה להשוות בין ה-3.5 אינץ גובה לבין ההגבהה שאתה ביצעתה
תודה מראש....אלי.
לאחר מדידה כרגע...;) שעה כמעט לפני 12 בלילה...
גובה הכנף מהרצפה כולל הספייסרים..
קדימה 88 ס"מ
אחורה 92 ס"מ
לאחר מדידה שרעננה את זכרוני
הספייסר קידמי 7 ס"מ כ 3"
אחורי 1"
אני רוצה לציין שמצב הקפיצים שהרכבתי מקדימה היו לאחר לא יותר מ40 ק"מ....מה שאומר שהם דיי מתוחים יפה...
אייל.. הפנרד שהוחלף באורך מקורי ואולי זז חצי ס"מ ימינה ממש לא משהו שמורגש או מפריע...
גם מאחור לא מטריד אותי בכלל...הגיפ יציב בכביש ובשטח גם במהירויות גבוהות...
אלי.. מה המרחק של הכנף לרצפה אצלך? כרגע עם ההגבהה 3.5"
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.