צפייה בגרסה מלאה : התקנת כסאות בסמוראי
אני בשלבי מעבר מהכסאות המעפנים המקוריים של הסמו לאופק טוב יותר.
אף כי ידוע לי שדובר רבות בנושא, הכיוון הפעם טיפה שונה.
מעבר ל"איזה כסא מורכב על הסמוראי שלך?" הייתי רוצה לדעת איך הכסא מורכב, אילו פטנטים קיימים, לדעתכם עדיף גבוה יותר או בגובה מקורי ובעיקר אילו התאמות יש לכסאות עם מסילות יותר רחבות מה-49 ס"מ הצרים שאליהם אפשר להכניס מסילות בסמו (השטח בין ההגבהה של הקונסולה המרכזית לדלת).
ישנם כמה שרשורים בנושא - כדאי לך לחפש ולקרו אותם
אני שמעתי על אנשים שהכניסו כסאות של מאזדה 3, התוצאה מאוד נוחה
יש לי שני כסאות של מאזדה 3 במצב חדש ששקלתי להתקין אבלכרגע אין לי זמן להתעסק עם זה
במידה ותהיה מעוניין שלח לי הודעה
מבדיקה שעשיתי כסאות מאזדה 3 יכנסו בסמוראי מבחינת מידות הכיסא
אך יהיה צורך בהתמת המסילות לתושבות המקוריות/החלפת התושבות
אורי
צחי_סמוראי
30-09-09, 15:44
בזמנו התקנתי כסאות של סיטרואן BX פשוט נהדר...
ישנם כמה שרשורים בנושא - כדאי לך לחפש ולקרו אותם
אני שמעתי על אנשים שהכניסו כסאות של מאזדה 3, התוצאה מאוד נוחה
יש לי שני כסאות של מאזדה 3 במצב חדש ששקלתי להתקין אבלכרגע אין לי זמן להתעסק עם זה
במידה ותהיה מעוניין שלח לי הודעה
מבדיקה שעשיתי כסאות מאזדה 3 יכנסו בסמוראי מבחינת מידות הכיסא
אך יהיה צורך בהתמת המסילות לתושבות המקוריות/החלפת התושבות
אורי
לדעתי כבר קראתי את כל השירשוריםשנעשו בנושא, אבל לצערי באף אחד לא התייחסו לאיך הם מורכבים. באילו פטנטים / שיטות / אילתורים השתמשו כדי להתאים אותם, שזו בעצם השאלה העיקרית שלי, איך :) ?
combina347
01-10-09, 01:45
אפי
אתה היית אצלי וקיבלת הוראות אפילו איך להרכיב את זה ללא ריתוכים ואולי ריתוך אומים קבועים וגם לזה היה פיתרון
אם את זה לא הבנת אז למה שדרך האתר תבין
ואם הבעיה היא כלים שאין לך למה אתה חושב שדרכים אחרות יפתרו לך את הבעיה
אני מציע לך שוב וכאן בשרשור שלך
פרק את המסילות העליונות מהתחתונות והשחל פלאח מרובע לתוך המסילה עם אומים מרותכים בתחתית הפלאח תוכל גם ליצור הברזה
לאחר מכן הנח לרוחב עוד שני פלאחים אחד בקידמת המסילות ואחד בסוף כך שכל פלאח נוגע בשתי המסילות
לאחר מכן קדח חורים בהתאם לכיסא החדש וסגור עם ברגים
והרי מותקן לך כיסא חדש
בזמנו התקנתי כסאות של סיטרואן BX פשוט נהדר...
אכן נהדר, ואני אומר את זה בתור מי שכבר ישב 100,000 ק"מ על הכסאות שהתקנת...
לגבי איכות ההרכבה, ממממ.... אחרי שמצאתי את עצמי בבגז' של האוטו תו"כ האצה :-?
נו שויין, זה כבר היה ;)
הכל בידידות, אחלה אוטו!
ItayWitzer
02-10-09, 13:54
בזמנו התקנתי כסאות של סיטרואן BX פשוט נהדר...
במקרה יש לי BX פנוי לפירוק. אילו התאמות צריך לעשות?
אפי
אתה היית אצלי וקיבלת הוראות אפילו איך להרכיב את זה ללא ריתוכים ואולי ריתוך אומים קבועים וגם לזה היה פיתרון
אם את זה לא הבנת אז למה שדרך האתר תבין
ואם הבעיה היא כלים שאין לך למה אתה חושב שדרכים אחרות יפתרו לך את הבעיה
אני מציע לך שוב וכאן בשרשור שלך
פרק את המסילות העליונות מהתחתונות והשחל פלאח מרובע לתוך המסילה עם אומים מרותכים בתחתית הפלאח תוכל גם ליצור הברזה
לאחר מכן הנח לרוחב עוד שני פלאחים אחד בקידמת המסילות ואחד בסוף כך שכל פלאח נוגע בשתי המסילות
לאחר מכן קדח חורים בהתאם לכיסא החדש וסגור עם ברגים
והרי מותקן לך כיסא חדש
אז ככה, אמנם לא שללתי על הסף את הצורת בניה עליה המלצת, אבל אני פחות נוטה לכיוון. הצעת לי צורת בניה אחת, שלא רעה בכלל מעיקרה (ואולי אפילו תיושם), אבל אני רוצה לשמוע עוד רעיונות - יכול להאשים אותי?
בנתיים הכי מצא חן בעיני הרעיון לרתך את המסילות החדשות על הישנות.
אז יאללה חברה, למי שיש כסאות לא מקוריים, שיעיף מבט מתחת לכיסא ויבדוק איך הם מחוברים
ובמיוחד האם כדאי על הדרך להגביה אותם קצת או לא?
combina347
03-10-09, 15:56
אפי אתה אחלה באמת חחחחחחח
אני טוען שעדיף להגביהה משום שיותר כיף לשבת גבוהה
אך יש חיסרון בהתקרה נוגעת בראש וזה לא נעים או שנוגעת רק בקפיצות
בהצלחה אך המלצה של ידיד שכח מעיניין הריתוך אתה עלול להרוס את המסילות
ולא יהיה ניתן לעשות בהן שימוש חוזר
אפי אתה אחלה באמת חחחחחחח
אני טוען שעדיף להגביהה משום שיותר כיף לשבת גבוהה
אך יש חיסרון בהתקרה נוגעת בראש וזה לא נעים או שנוגעת רק בקפיצות
בהצלחה אך המלצה של ידיד שכח מעיניין הריתוך אתה עלול להרוס את המסילות
ולא יהיה ניתן לעשות בהן שימוש חוזר
3> :oops:
הבעיה הלהגביה זה שלפי מה שנאמר לי לפחות, לא רואים את הרמזורים (צריך להשען קדימה).
בגלל עניין ה"סיכון להריסת המסילות" אני לא החלטתי על ריתוך, אלא רק שוקל בחיוב.
אי לכך ובהתאם לזאת, הייתי רוצה לשמוע עוד רעיונות!
חג שמח.
מביא את דעתי האישית:
1. יש מקום להגביהה מעט את הגובה, מכיוון שבמקור, או ליתר דיוק במצב הממוצע לאחר X שנים, הכיסא המקורי נמוך
ייחסית ולכן זוית הראיה בשטח פחות טובה ופחות נוחה לישיבה באופן כללי.
מצד שני להגביהה עם שכל שכן לך תדע אם לא תמצא איזו בלונדינית 1.95 שתרצה לנסוע דווקא איתך למדבר יהודה?!?
2. לגבי ברגים \ ריתוכים - אני באופן כללי נוטה לריתוך. מדובר בכיסא, ולחבר צינור לצינור עם קומבינה של חור עם בורג עובר- נישמע לי מתכון לא בטיחותי בעליל.
כסאות הם כאמור אביזר עם השלכות בטיחותיות ולא הייתי משחק עם זה!!!
ניתן די בקלות לרתך למסילות מבלי לפגום בהם, צריך בעל מקצוע וטיפ-טיפה שכל.(אצלי זה עבר בקלות).
3. יש לקחת בחשבון שהמסילות (לפחות בשנתון המאוחר) לא יושבות באותו גובה. ויש לסדר שהכיסא יצא ישר.
4. באופן כללי הכסאות בסמו צרים מאוד. כיסא רחב, אם ממרכזים אותו, עלול להפריע לסגירת הדלת!!
5. אל תעשה עבודה מסוג ז' - עוד יומיים תכנון ושעתיים עבודה ישתלמו לך בשטח כמה שנים טובות.
ובנוסף, יום יבוא ואולי תנסה גם למכור את הרכב...
בהצלחה!
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.