צפייה בגרסה מלאה : חסר מים
כל יומיים ממלא מים במיכל הפלסטיק
ברדיאטור לא חסר הוא מלא
לא מזהה נזילות או סדק במיכל
שעון החום מראה מצב נורמלי
איפה יכולה ליהיות הבעיה
סדק בראש מנוע , במעברי מים....
יש לך עשן לבן או קשיי התנעה ?
אמיר.
המים ברדיאטור נקיים?
השמן מנוע נקי?(תוציא את הפקק ותסתכל עליו אם יש מים מעורבבים בשמן...אחרי שהאוטו עבד קצת)
יכול להיות המון דברים
הבעייה הכי הגיונית היא שאתה ממלא יותר מדי מים.
כשאתה ממלא במיכל העיבוי מהפלסטיק, אין בו כלום, או שיש בו מעט?
אם לא תמלא יומיים, יחסר גם ברדיאטור?
מיכל העיבוי לא אמור להיות מלא.
אמורים להיות בו קווי מינימום ומקסימום.
כשיש בו עודף, הוא נזרק החוצה עם התחממות המים במנוע.
סדק בראש מנוע , במעברי מים....
יש לך עשן לבן או קשיי התנעה ?
אמיר.
לא אין עשן לבן ומניע טוב
המים ברדיאטור נקיים?
השמן מנוע נקי?(תוציא את הפקק ותסתכל עליו אם יש מים מעורבבים בשמן...אחרי שהאוטו עבד קצת)
יכול להיות המון דברים
שמן נקי וגם המים
הבעייה הכי הגיונית היא שאתה ממלא יותר מדי מים.
כשאתה ממלא במיכל העיבוי מהפלסטיק, אין בו כלום, או שיש בו מעט?
אם לא תמלא יומיים, יחסר גם ברדיאטור?
מיכל העיבוי לא אמור להיות מלא.
אמורים להיות בו קווי מינימום ומקסימום.
כשיש בו עודף, הוא נזרק החוצה עם התחממות המים במנוע.
ממלא עד הקו העליון
אנסה לבדוק אחרי 4ימים ואז נראה אם גם חסר ברדיאטור
אתה ממלא מי ברז ?
אמיר.
מים ירוקים פרסטון
מנסיון עם איבוד מים איטי ועקבי שלא ענה לשום סימן אחר:
הגומי של הפקק רדיאטור היה יבש ופשוט לא אטם כמו שצריך.
מה למה אתה מחכה
לכול רדיאטוריסט ממוצע יש משאבה ליצור לחץ במערכת הקירור בדיקה פשוטה ומאוד אמינה
לרוב לאחר הפעלת לחץ מתון על מערכת הקירור הנזילה מאותרת.
מה למה אתה מחכה
לכול רדיאטוריסט ממוצע יש משאבה ליצור לחץ במערכת הקירור בדיקה פשוטה ומאוד אמינה
לרוב לאחר הפעלת לחץ מתון על מערכת הקירור הנזילה מאותרת.
או קי נבדוק
מה למה אתה מחכה
לכול רדיאטוריסט ממוצע יש משאבה ליצור לחץ במערכת הקירור בדיקה פשוטה ומאוד אמינה
לרוב לאחר הפעלת לחץ מתון על מערכת הקירור הנזילה מאותרת.
תבדוק את הפקק בנפרד,
הבדיקה הזו מבוצעת דרך הפתח עליו מותקן הפקק ובעת הבדיקה מחליפה אותו ולא מביאה בחשבון דליפות דרכו.
AvigdorAharon
04-10-09, 20:45
הבעייה הכי הגיונית היא שאתה ממלא יותר מדי מים.
כשאתה ממלא במיכל העיבוי מהפלסטיק, אין בו כלום, או שיש בו מעט?
אם לא תמלא יומיים, יחסר גם ברדיאטור?
מיכל העיבוי לא אמור להיות מלא.
אמורים להיות בו קווי מינימום ומקסימום.
כשיש בו עודף, הוא נזרק החוצה עם התחממות המים במנוע.
זו הבעיה.
אל תמלא עד הקו העליון, מלא עד הקו התחתון, ותבדוק אם זה יורד מתחת לקו המינימום.
אביגדור
זו הבעיה.
אל תמלא עד הקו העליון, מלא עד הקו התחתון, ותבדוק אם זה יורד מתחת לקו המינימום.
אביגדור
קיבלתי אנסה זאת
זו הבעיה.
אל תמלא עד הקו העליון, מלא עד הקו התחתון, ותבדוק אם זה יורד מתחת לקו המינימום.
אביגדור
אביגדור,
לא הבנתי אם אתה אומר את זה בצחוק או ברצינות....
למה למלות רק עד המינימום?? איזו אינדיקציה זה נותן?
איל
בדקתי בינתיים... לפחות לגבי גראנד 4.7
Remove the cooling system bleed plug from the
radiator upper hose inlet housing. (Fig. 8 )Fill system
using a 50/50 mixture of ethylene-glycol antifreeze
and low mineral content water, until coolant begins
coming out of the cooling system bleed hole. Install
the cooling system bleed plug. Fill radiator to top and
install radiator cap. Add sufficient coolant to the
reserve/overflow tank to raise level to FULL mark.
With heater control unit in the HEAT position,
operate engine with radiator cap in place.
After engine has reached normal operating
temperature, shut engine off and allow it to cool.
When engine is cooling down, coolant will be drawn
into the radiator from the reserve/overflow tank.
Add coolant to reserve/overflow tank as necessary.
Only add coolant to the reserve/overflow
tank when the engine is cold. Coolant level in a
warm engine will be higher due to thermal
expansion. To purge the cooling system of all air,
this heat up/cool down cycle (adding coolant to cold
engine) must be performed three times. Add necessary
coolant to raise tank level to the FULL mark
after each cool down period.
וכל כמה זמן, אייל , אתה ממלא לקו המקסימום?
כל פעם שאתה בודק כמה CC?
וכל כמה זמן, אייל , אתה ממלא לקו המקסימום?
כל פעם שאתה בודק כמה CC?
אז ה- Service Manual טועה?
לא יודע כל כמה זמן, ובטח לא מודד. אבל כשאני בודק אני ממלא אם צריך לעליון - כשהמנוע חם.
אני לא טוען שאני יודע הכל... אולי זה לא נכון לעשות, אבל ככה עשיתי עד היום.
אשמח לגלות אחרת.
חג שמח.
איל
אז ה- Service Manual טועה?
לא יודע כל כמה זמן, ובטח לא מודד. אבל כשאני בודק אני ממלא אם צריך לעליון - כשהמנוע חם.
אני לא טוען שאני יודע הכל... אולי זה לא נכון לעשות, אבל ככה עשיתי עד היום.
אשמח לגלות אחרת.
חג שמח.
איל
וזה לפי הסרביס מנואל, זה, או שזה בדיוק להיפך ממה שהם אומרים?
adding coolant to cold
engine
לפעמים מותר גם להבין מה ולמה.
הרי במנוע חם יהיה מפלס יותר גבוה.
בקיצור, מערכת שאינה דולפת ואינה מאבדת מים, מתייצבת על מפלס קבוע, שהוא לא בדיוק הקו העליון, ויכול גם להיות מעט מתחת לקו התחתון במנוע שאינו חדש.
כל זמן שהגובה במיכל העיבוי קבוע ונשמר, ולא חסר ברדיאטור - סע לשלום.
זה שאתה ממלא כל פעם כמה CC, זה לא עוזר לכלום, ואם תבדוק כל בוקר - תוסיף כל בוקר את אותם כמה CC, שישפכו החוצה, אגב, כבר בנסיעה הראשונה שלך.
וזה לפי הסרביס מנואל, זה, או שזה בדיוק להיפך ממה שהם אומרים?
שמיל, צודק.
כתבתי חם אבל חשבתי קר... וזה מה שאני עושה.
אולי מכונאות פחות, אבל תן לי קרדיט לפחות שלקרוא באנגלית אני יודע...
איל
בדקתי בינתיים... לפחות לגבי גראנד 4.7
Remove the cooling system bleed plug from the
radiator upper hose inlet housing. (Fig. 8 )Fill system
using a 50/50 mixture of ethylene-glycol antifreeze
and low mineral content water, until coolant begins
coming out of the cooling system bleed hole. Install
the cooling system bleed plug. Fill radiator to top and
install radiator cap. Add sufficient coolant to the
reserve/overflow tank to raise level to FULL mark.
With heater control unit in the HEAT position,
operate engine with radiator cap in place.
After engine has reached normal operating
temperature, shut engine off and allow it to cool.
When engine is cooling down, coolant will be drawn
into the radiator from the reserve/overflow tank.
Add coolant to reserve/overflow tank as necessary.
Only add coolant to the reserve/overflow
tank when the engine is cold. Coolant level in a
warm engine will be higher due to thermal
expansion. To purge the cooling system of all air,
this heat up/cool down cycle (adding coolant to cold
engine) must be performed three times. Add necessary
coolant to raise tank level to the FULL mark
after each cool down period.
אילו הוראות למילוי מערכת קירור ריקה, וניקוז אוויר!
ההוראות מצפות שחלק מהנוזל קירור ייזול החוצה כשהמנוע מתחמם, אבל ההנחיה היא למלא עד למעלה כדי שלא ישאב אויר לתוך המערכת במהלך הקירור.
זה לא קשור לעבודה רגילה של המנוע! כשהמנוע קר, המפלס אמור להיות על המינימום, כשהוא חם, על המקסימום ...
אם יורד מתחת למינימום, יש בעיה, אבל אם אתה ממלא למקסימום כשהמנוע קר, אין למנוע לאן להוציא את עודף המים בגלל עליית הנפח כשהמנוע מתחמם, ומיכל העודפים גולש. כשהוא יתקרר, הוא ישאב חזרה כמה שהוא צריך, ואתה תשאר על המינימום שוב ...
AvigdorAharon
06-10-09, 09:31
אביגדור,
לא הבנתי אם אתה אומר את זה בצחוק או ברצינות....
למה למלות רק עד המינימום?? איזו אינדיקציה זה נותן?
איל
דבר ראשון: למלא ולא למלות...
בנוגע לנוזל הקירור, אני כותב ברצינות, וקראתי את זה ב SM:
לבדוק ולמלא עד הקו התחתון כשהמנוע קר!
ואני עם הדרקטיבה של שמיל: אם המפלס קבוע, אל תגע, המנועים אצלנו ברכבים כבר לא חדשים, ואני לא יודעים בודאות איך טיפלו בהם בעבר.
אביגדור
הבעיה נפתרה
נזילה קטנה ברדיאטור
תודה למשיבים
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.