PDA

צפייה בגרסה מלאה : CJ עם בודי,מנוע,גיר,סרנים של סופה



Erez.
05-10-09, 08:48
הרכב שנת 90, עם כל הרכיבים של סופה, כולל מיכל דלק שהוכנס איכשהו לשלדה.

מישהו שמע עליו? האם כדאי לקנות אותו? האם הביטוח יתנער ממני במקרה של אסון?

ברשיון הרכב רשום נפח 4300, אבל בדגם מנוע רשום 4.0L

מספר מנוע מופיע ברשיון.

אין חלודות, הכל נראה מעולה ומרגיש בסדר (ככה נראה לי)
דבר אחר הטריד אותי ואני אשמח לשמוע את חוות דעתכם -
כשעולים מעל 3000 סל"ד, הרעש הוא לא נחמד במיוחד אבל אין לי השוואה לסופה אחרת.
יש לי רק השוואה לטנדר בנזין שהיה לי ועשה גם רעשים לא נעימים כשעולים בסלד.
קלאץ' חדש, ומזגן קיים אך לא תקין (פחות מטריד אותי כי ראיתי שכל הרכיבים נמצאים, וחשמלית הוא לא עובד, אז אני בונה על זה שמדובר בתקלת חשמל.
כל הנתונים הם שטויות, הכי חשוב לי זה ענייני ביטוח והאם ה"קומבינה" הזאת טובה.

תודה.

דרור ברלי
05-10-09, 09:57
קודם כל - אכן מדובר בקומבינה.
אבל קומבינות הן לא בהכרח דבר רע. יכול להיות שהעבודה דווקא בוצעה היטב.

ראיתי כמה קומבינות כאלה - חלקן בוצעו לעילא ועילא והג'יפים המדוברים נסעו נהדר. ההבדל הבולט גם לעין לא מיומנת הוא שבכולן נבנו תושבות חדשות לקפיצים מחוץ לקורות השילדה - משום שסרני הסופה רחבים יותר ונקודות העיגון לקפיצים רחוקות יותר זו מזו מאשר ב-CJ, ורוב הבונים מעדיפים משום-מה להתעסק עם השילדה ולא לבנות תושבות קפיץ חדשות על הסרנים.

קשה לי להאמין שלחברת הביטוח אכפת אם הגיר שלך הוא AX-15 ולא T176 ואם יש בו 5 הילוכים במקום 4, ואם הסרן האחורי שלך הוא דנה 60 במקום 44, ואם הקדמי שלך הוא דנה 30 רגיל עם ביצה בצד ימין, או דנה 30 רוורס-קאט רחב עם ביצה בצד שמאל. לדעתי אף אחד גם לא יתקטנן איתך על נפח המנוע המדויק כי אין מי שיטרח למדוד את זה.

אבל מין הסתם, בתאונה עם נפגעים חס וחלילה, תהיה מוכן נפשית שיחפרו לך ברכב עם כפית כדי למצוא עילות לא לשלם. אם תיפול על בוחן שמבין משהו, שינויים בולטים לעין בשילדה למשל (והזזת תושבות הקפיצים הם בדיוק שינוי כזה) הם בעלי פוטנציאל לצרות.

חנן-ג'יפולוג
05-10-09, 10:11
מי אמר שזה CJ?

בזמנו אחד מגולשי האתר ביקש ממני לבדוק CJ שהוא קנה, ובאתי וראיתי סופה עם רשיונות CJ. סיכוי טוב שמדובר בסופה גנובה שהצמידו לה רשיונות של CJ. אם מדובר בכזו קומבינה היא מאוד לא מומלצת. הן מהבחינה המוסרית של לנסוע על רכב גנוב והן מהבחינה הפרקטית, במידה שתיתפס, או תעשה תאונה ומישהו יחליט לחקור טוב את הרכב.

Erez.
05-10-09, 12:05
חנן הרשיונות אומרים שהוא CJ שנת 90
רואים בעין את כל ההתאמות לשלדה.
והמיכל דלק נדחף בכח תוך כדי עיקום שלו (ככה זה נראה)

בקיצור, אני אבדוק אחד אחר וזהו, לא שווה לי את הבלגן, ביחוד עם סופה ראשונה.
גם המחיר שלו לא מציאה גדולה.

kobiarava
05-10-09, 19:54
ארז, עזוב אותך מקומבינות וחלטורות. יש מספיק ג'יפים טובים, עם אבא ואמא ובלי אילתורים בעיתיים למכירה. ג'יפ כמו שאתה מתאר יכול, בתיאוריה, להיות ג'יפ מצויין, אבל הסיכוי ליפול בו גדול בהרבה מאשר עם ג'יפ סטנדרטי. אילתורים בתושבות הקפיצים, מיכל דלק שנמעך כדי להיכנס בין קורות השלדה, הם סימנים שמעידים גם על סיכוי לעוד אילתורים, אבל מהסוג שאתה לא רואה במבט הראשון, אלא רק כשמתחילות הבעיות, ואתה מנסה להבין איך ומה לעזאזל עשו שם...
פשוט מאוד-תחליט מה אתה רוצה לקנות, סופה או CJ, ולך על רכב נורמלי ותקין. את הקומבינות תשאיר למישהו אחר, למה לך לסבול מהן?






קובי

-->