צפייה בגרסה מלאה : מתאם טרנספר של חברת OTT
האם מישהו יכול לתת הסבר לגבי
המתאם הזה שמציעה החברה.
http://www.ottindustries.com/kicker3.htm
תודה
האם מישהו יכול לתת הסבר לגבי
המתאם הזה שמציעה החברה.
http://www.ottindustries.com/kicker3.htm
תודה
מתאם זה מאפשר קומבנציה של עוד יחס העברה נמוך בנוסף ל-LOW של הטרנספר .
המצבים :
א. מתאם ב-HIGH , טרנספר ב-HIGH = נסיעת כביש ללא שינוי
ב. מתאם ב- HIGH , טרנספר ב-LOW = נסיעת שטח שימושית ב-LOW
ג. מתאם ב- LOW , טרנספר ב- LOW = זחילת סלעים !
יש עוד מצבים אבל אני חושב שהבנת את העקרון.
בקיצור, היתרון העיקרי לעומת רק שינוי יחס העברה של ה-LOW בטרנספר לנמוך יותר, בכך שלא מאבדים את
יכולת נסיעת השבילים ב-LOW , מתי שרוצים אפשר להעביר ידית נוספת ולקבל זחילת סלעים רצינית.
חסרון , בנוסף לסיכון לציריות והדפרנציאלים (כשנמצאים ב-LOW כפול יש להיות עדינים על הגז), צריך התאמה/העתקת תושבות לטרנספר, קידוח בקונסולה המרכזית עבור ידית נוספת, הארכת דרייבשאפט קידמי, קיצור דרייבשאפט אחורי.
זאת היתה אחת מהפנטזיות שלי עבור הנסיכה ....
יש מוצר נוסף (גם פנטזיה) של TT :
http://www.trailtough.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=233&category_id=46&option=com_virtuemart&Itemid=53
זה למעשה מתאם ללא יכולת שליטה עליו , המתאם מבצע יחס הפחתה קבוע ממוצא הגיר .
המטרה, פיצוי ביחס ההעברה לויטארה שמורכבים בה צמיגים גדולים 33" ואפילו 35" (עוד פנטזיה בארצנו).
היתרון בשיטה זאת לעומת שינוי יחסי העברה בסרנים, בשינוי בסרנים למעשה כככל שמקטינים את היחס לדוגמה מ-4.12 ל- 5.83 , למעשה מוסיפים שיניים לקרונה בלי להגדיל את הקוטר, פועל יוצא, שיניים דקיקות ומועדות לגריסה (שגם מתרחשת בפועל, ראיתי קורנה אחורית של ויטארה עם יחס העברה 5.83 שנשברו לה שיניים) .
בקיצור, המתאם שימושי רק למי שמרכיב צמיגים מעל 31" .
רענן
תודה
האם אתה יודע על מישהו שעשה את זה בארץ?
אם אני מבין נכון זה הפחתה שבאה בין הטרנספר לגיר
יש באתר התיחסות עקבית לגיר של ויטרה האם זה מתחבר רק
לגיר כזה או גם לגיר של סמוראי.
האם זה מתחבר גם לטרנספר שרשרת?
תודה
תודה
האם אתה יודע על מישהו שעשה את זה בארץ?
אם אני מבין נכון זה הפחתה שבאה בין הטרנספר לגיר
יש באתר התיחסות עקבית לגיר של ויטרה האם זה מתחבר רק
לגיר כזה או גם לגיר של סמוראי.
האם זה מתחבר גם לטרנספר שרשרת?
תודה
למיטב ידעתי, אין ויטארה עם שינוי כזה בארץ .
אכן זה מתיחס לגיר ויטארה בלבד ומתחבר בין הטרנספר לגיר.
עבור סמוראי היה את הקיט הזה (לא בטוח שניתן לרכוש עוד) :
http://www.high-impact.net/transmission_and_gear/KluneV-%20Suzuki%20Samurai.htm
רענן
אם אני מבין נכון, הקיט הזה מיועד לסמוראי.
יש עוד קיטים כאן: http://www.xtremespyder.co.uk/products/suzuki%20dual%20t-case.htm (http://www.xtremespyder.co.uk/products/suzuki%20dual%20t-case.htm)
שלחתי להם כמה שאלות (למשל כיצד נשמר יחס גבוה של 1:1 אם משתמשים בטרנספר של סמוראי ...), נראה אם יענו לי ...
נדב.
להבנתי זה מיועד לסמוראי עם מנוע וגיר של ויטרה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.