צפייה בגרסה מלאה : מדרגות סף ג'ימני- האם הייתרונות עולים על החסרונות?
שאלה..
שוקל להתקין מדרגות סף (של אספיר).
כמה שאלות...
אם אני לא מתכוון להגביהה את הרכב,
האם כדאי להתקין? כמה קל יותר להתיישב ?
האם אפשר למצוא זול יותר מ1600 ש"ח באספיר?
אני מעדיף אפילו מיגון פשוט (רק צינור) מאשר עם המדרגה.
אחרון.. מישהו יודע מה המשקל של 2 המיגוני סף?
תודה.
שאלה..
שוקל להתקין מדרגות סף (של אספיר).
כמה שאלות...
אם אני לא מתכוון להגביהה את הרכב,
האם כדאי להתקין? כמה קל יותר להתיישב ?
האם אפשר למצוא זול יותר מ1600 ש"ח באספיר?
אני מעדיף אפילו מיגון פשוט (רק צינור) מאשר עם המדרגה.
אחרון.. מישהו יודע מה המשקל של 2 המיגוני סף?
תודה.
יש לי ויטרה 93, מעט יותר גדולה אבל בסה"כ היא באותם מימדים של הג'ימני.
אני בניתי בעצמי מגיני סף מצינורות - בנייה קלה, תוצאה אסתטית. אתה יכול למצוא הוראות בנייה באתר או לפנות אליי בה"פ לפירוט.
המדרגות לא ממש יעזרו לך בעלייה לרכב, פשוט מפני שלא קשה לעלות לרכב הזה (הוא לא כזה גבוה...)
התועלת היחידה שיש בהם היא שמירה על הבודי (בעיקר הדלתות). אני מאמין שאם לא הייתי מתקין אותם לא הייתי מסוגל לפתוח את הדלתות...
המשקל של הצינורות בבנייה עצמית הוא כ-15 ק"ג, הערכה גסה ביותר (זה לא ששקלתי אותם).
בבנייה עצמית הם יעלו לך משהו בסביבות ה-300-400 ש"ח כולל צבע וברגים. אני משער שאפשר גם לעשות אצל מסגר.
בתור מי שהיה לו ג'ימני שנה ומשהו, עזוב אותך משטויות. סע רגוע ולא יהיו לך בעיות.
הג'ימני שלי עלה את מעלה יאיר, רמון וכמה נחמדים ברמה"ג ללא בעיות.
מצד שני, זוהי דעתי ...
הכל שאלה של ,
היכן ואופי הטיולים שלך , שאלת המשך, היכן ואיזה אופי של טיולים אתה מתכנן לבצע עם הג'ימני.
בקיצור, אם אופי הטיולים שלך זה טיפוס סלעים בחורשן אז, רצוי וכמה שיותר מהר למגן הג'ימני.
אם רק שבילי קק"ל , אז אפשר לוותר .
יום טוב
רענן
התשובה היא כמו של כל יהודי: "כן ולא".
לי ברכב מותקנות מדרגות- הגיעו עם הרכב.
הן מעולות בלמנוע מכות במרכב, ואכן ניתן לראות את זה, אבל וזה אבל גדול- הן מנמיכות את הרכב ב4-5 ס"מ!
אם הרכב שלך מוגבה- לא נראה לי הייתי מרכיב. אם לא- הייתי כן הולך על זה למרות הצער שבהורדת המרווח גחון.
בהצלחה!
שאלה..
שוקל להתקין מדרגות סף (של אספיר).
כמה שאלות...
אם אני לא מתכוון להגביהה את הרכב,
האם כדאי להתקין? כמה קל יותר להתיישב ?
האם אפשר למצוא זול יותר מ1600 ש"ח באספיר?
אני מעדיף אפילו מיגון פשוט (רק צינור) מאשר עם המדרגה.
אחרון.. מישהו יודע מה המשקל של 2 המיגוני סף?
תודה.
ההבדל בין צינור למדרגה מבחינת הנמכת הרכב הוא כ2 סנטימטר. בכל מקרה העפתי מבט מתחת וראיתי שבשני המקרים יש חלקים ברכב שבולטים מעט, יותר נמוך משניהם.
אני ממש לאחרונה הגבהתי והוספתי מדרגות. אובדן 2 הסנטימטר הנוספים לא אכפת לי מכיוון שזכיתי במעט הגנה לצידי הרכב, באפשרות של מישהו לעמוד על המדרגה במעבר מכשול, ובאפשרות שסבא יוכל להכנס לאוטו אחרי שהגבהתי אותו.
סבא שלי לא יוכל לעלות לג'ימני גם אני אסדר לו מדרגות נעות...
בלי קשר אליו, שדיברתי עם אנשים הבנתי שההשקעה של בנייה עצמית כל כך גדולה.. מבחינת זמן יותר מחומרים, כך שעדיף כבר לקנות.
הסיבה שהחלטתי לבדוק את האופציה היא, שאחרי יום שלם בחורשן (חזרתי ללא פגע), עשיתי סיבוב קטן בשדות ליד הבית, עלית על גבעת חול קטנה, השארתי את הפלסטיק של הסף על הגבעה..
מישהו בנה בג'ימני דבר כזה שאוכל להעתיק מידות , מיקום, גודל ועובי צינורות?
לא עשיתי לבד. הלוואי. אבל שווה כל שקל.
אבל מה שכן בזכות אחד השרשורים שלך גם אני פירקתי את כל האוטו בשביל לשים רמקולים מאחורה.
על כל נקישה של הפלסטיק החסרתי פעימה. אבל עכשיו שומעים אחלה.
שמח לשמוע...
השרשור עם התמונות מהפירוק?
עכשיו תבנה ארגז... :)
שמח לשמוע...
השרשור עם התמונות מהפירוק?
עכשיו תבנה ארגז... :)
כן השרשור הזה- היה פחות מסובך ממה שחשבתי.
צחוק צחוק אבל הארגז זה פתרון מצויין. אני חושב שאני אבנה אחד כזה רק שאת המכסה אני אחלק לשתיים וככה אם על צד אחד יהיה ציוד אני לא אצטרך לפרוק אותו בשביל לפתוח את הארגז.
רעיון יפה.. אני השתמשתי בלבד המקורי של הרכב, ורציתי להשאיר אותו בחתיכה אחת, במידה וארצה לפרק את הארגז
GodsFather
20-10-09, 09:05
נסו רגע לא לערבב שרשורים.
אתה יכול לשאול את מורי , שמתכנן קו ייצור של מוצרים לג'ימני בימים אלה, על עלות מדרגות, אם אתה לא רוצה/יכול לבנות לבד. 1600 זה מחיר גבוה, אם כי אופייני לסדנא בסדר גודל ומוניטין של אספיר.
עוד יתרון שיש למדרגות הללו, הוא היכולת להרים את הרכב בעזרת הייליפט. גם אם אין לך אחד, אתה יכול להתקל בצורך הזה במהלך טיול. לדוגמא בשקיעה בבוץ, או בדיונות ולעיתים אף בהתקעות על/בתוך מכשול מסולע.
כמו שאמרו - הכל תלוי באופי הטיולים שלך. אבל מספיק פעם אחת שתנסה לעלות סלע ותחטוף אותו בפח כדי שזה יבאס אותך ואו יגרום נזק משמעותי לרכב.
חן אלינועם
21-10-09, 13:24
שאלה..
שוקל להתקין מדרגות סף (של אספיר).
כמה שאלות...
אם אני לא מתכוון להגביהה את הרכב,
האם כדאי להתקין? כמה קל יותר להתיישב ?
האם אפשר למצוא זול יותר מ1600 ש"ח באספיר?
אני מעדיף אפילו מיגון פשוט (רק צינור) מאשר עם המדרגה.
אחרון.. מישהו יודע מה המשקל של 2 המיגוני סף?
תודה.
יש פה כתבה על מגיני סף לסמוראי, העיקרון אותו הדבר לגבי ג'ימיני אני בניתי לבד שווה כל שקל. אם אתה סובל ממחסור בזמן יש אפשרות לארגן לך במחיר סביר של כ900 שקלים כולל הרכבה.
דבר איתי 0578881603
כמו שכתב אמיר, עם המיגון בצורת המדרגות וגם במיגון בצורת הצינורות אגב נוספת לך האופציה להרים את הג'יפ עם היי ליפט- יתרון גדול!!, כמו כן מנסיון נסיעה עם מדרגות לפני הגבהה ואחריה יש רק ייתרונות, תחשוב שמדובר רק באיזה 3 ס"מ, הסיכוי שתעלה על אבן או סלע שיכול לעשות לך נזק בדלת הוא לא קטן וה3 ס"מ האלו לא יהיו מה שימנעו מהאבן להגיע או לא להגיע מתי שהו לדלת... ואם כבר הגיעו עדיף שיהיה שם מיגון.. זו דעתי.
יש פה כתבה על מגיני סף לסמוראי, העיקרון אותו הדבר לגבי ג'ימיני אני בניתי לבד שווה כל שקל. אם אתה סובל ממחסור בזמן יש אפשרות לארגן לך במחיר סביר של כ900 שקלים כולל הרכבה.
דבר איתי 0578881603
אפשר לראות תמונות?
אם אתה רוצה יופי ופוזה שים מדרגות
אם לא חבל על הכסף תשקיע בדברים אחרים ברכב ולא חסר מה
אני מספר שנים עם גימיני שעשה המון דברים סלעים בוץ וכו
בלי מדרגות
ואם מדרגות מנמיכות את הרכב אפילו 2 ס"מ זה חבל מאוד
היי ליפט להרים גימיני
2 גברים מרימים אותו יותר פשוט :D
לשיפורים ומיגונים תתיעץ עם ליאור מזוקי
050-3303630
בכי חשוב זה שנורקל ;)
אם אתה רוצה יופי ופוזה שים מדרגות
יש מדרגות לפוזה ויש מיגוני סף צריך ללמוד להבדיל בינהם!
אם לא חבל על הכסף תשקיע בדברים אחרים ברכב ולא חסר מה
אני מספר שנים עם גימיני שעשה המון דברים סלעים בוץ וכו
בלי מדרגות
הכל תלוי באופי הטיולים מספיק סלע אחד שידפוק לך את סף הדלת והנזק יעלה יותר מהמיגון
ואם מדרגות מנמיכות את הרכב אפילו 2 ס"מ זה חבל מאוד
היי ליפט להרים גימיני
2 גברים מרימים אותו יותר פשוט :D מספיק עם הסיפורים האלו, ג'ימני שוקל מעל טון וכשהוא שקוע בבוץ גם 6 גברים לא ירימו אותו , כנראה שעדיין לא שקעת עד הדלתות כדי להבין.
אפילו טרקטורון ששקוע טוב לא תצליח להוציא בידיים!
לשיפורים ומיגונים תתיעץ עם ליאור מזוקי
050-3303630
בכי חשוב זה שנורקל ;)
מי שמתכוון לטייל מעבר לשבילים חייב לדאוג למיגון מינימלי וברכב נמוך כמו ג'ימני זה לא שאלה בכלל, יש עוד מיגונים שבג'ימני רצוי מאוד לעשות לכל מי שמתכנן טיולי עבירות.
הג'ימני יותר פגיע מסמוראי והמיגונים מצדיקים את עצמם בפעם הראשונה שאתה מחליק על סלע בגלל בוץ או חוסר תשומת לב רגעי.
והמיגונים יכולים לעשות את ההבדל בין נזקי פח יקרים, טרנס' סדוק וכו' לבין שריטות על המיגון שעלה חצי מהמכלולים עליו הוא מגן.
GodsFather
23-10-09, 13:25
אני מספר שנים עם גימיני שעשה המון דברים סלעים בוץ וכו
בלי מדרגות
מורי יחזור לארץ, נוציא טיול זחילת סלעים, אתה מוזמן לבוא ולהבין את ערכן של מדרגות סף שבנויות נכון.
האם ישנה מניעה להרכיב רוקר פאנלים בג'ימני?
אין מניעה ויש הרבה שמתקינים.
מורי הוא היחידי מהמומחים שמתעסק עם רוקר פאנלים
אז שירכיב רוקר פאנלים היתרונות של מדרגות (היי ליפט) בלי החסרונות (אין הנמכה וזליגה החוצה של הבאדי). מורי הרכיב לי את שלי, אין תלונות כלל.
אף פעם לא הבנתי למה צריך מדרגות צד לרכבים נמוכים (כן, מתחת ל- חצי מטר לסף הכניסה לרכב זה נמוך).
מורי אני בטוח שלא היחיד שיעשה לך רוקר פאנל יש עוד המון סדנאות שיודעות לעשות דברים כאלה וכניראה ברמת חוזק וגימור יותר גבההות .
גם מסגר ברמה בינונית יכול ...
עמירי עם היכולות שלך אתה תעשה את זה בלי בעיות , זה פרוייקט דיי פשוט .
עוד חסרון של רוקר הוא שזה בית גידול לחלודות .
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
boazgutman
25-06-14, 17:33
היי.
מניסיוני ודעתי האישית רוקר פנל מגלם בתוכו את כל היתרונות שמחפשים במדרגות טובות ובלי הפוזה למי שלא מחפש.
נכתב פה לפני שכל מזגר טוב או מישהו עם מחשיר כיפוף מתאים למשטחים יכול לייצר רוקקר פנל טוב.
ועוד נכתב פה לפני בכחמה רבה שהרוקר פנל הוא אכן בית גידול לחלודה....
ולכן טיפול נכון גם בשילדה לפני ההתקנה של הרוקר פנל וגם בפאנל עצמו ימנעו את הבעיה הזאת.
מי שלא טיפל מראש כשיוריד את הפאנל יגלה חלודה בקורה עצמה וזה לא שווה את זה.....
אבל טיפול מקדים בפריימר וצבע אבץ יפתור הכל... כי ברגע שמתקינים את הפאנל הקורה עצמה לא רואה שיפשוף כי היא מוגנת...
וזאת כמובן דעתי האישית, כל אחד אוהב משהוא אחר.... זה היופי פה. אין תשובה אחת.
- - - Updated - - -
היי.
מניסיוני ודעתי האישית רוקר פנל מגלם בתוכו את כל היתרונות שמחפשים במדרגות טובות ובלי הפוזה למי שלא מחפש.
נכתב פה לפני שכל מזגר טוב או מישהו עם מחשיר כיפוף מתאים למשטחים יכול לייצר רוקקר פנל טוב.
ועוד נכתב פה לפני בכחמה רבה שהרוקר פנל הוא אכן בית גידול לחלודה....
ולכן טיפול נכון גם בשילדה לפני ההתקנה של הרוקר פנל וגם בפאנל עצמו ימנעו את הבעיה הזאת.
מי שלא טיפל מראש כשיוריד את הפאנל יגלה חלודה בקורה עצמה וזה לא שווה את זה.....
אבל טיפול מקדים בפריימר וצבע אבץ יפתור הכל... כי ברגע שמתקינים את הפאנל הקורה עצמה לא רואה שיפשוף כי היא מוגנת...
וזאת כמובן דעתי האישית, כל אחד אוהב משהוא אחר.... זה היופי פה. אין תשובה אחת.
סוף סוף מצאתי את השרשור של הבנייה של המדרגות סף של הג'ימני שלי.
אחרי 4 שנים יכול לספרלכם שהמדרגות עדיין מחזיקות מעמט. ללא חלודות, אחרי הרבה מכות והרמה עם היי ליפט.
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/47128-%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%95%D7%9F-%D7%A1%D7%A3-%D7%9C%D7%92-%D7%99%D7%9E%D7%A0%D7%99?highlight=%EE%E 3%F8%E2%E5%FA
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.