צפייה בגרסה מלאה : המשך נדנודים לאחר כל מהמורה
רון סמוראי
19-10-09, 19:47
שלום לכולם אחרי חיפוש קצר לא מצאתי תשובה לשאלה שלי, ברשותי טראנו דיזל 2000 הבעיה היא שאחרי כל קפיצה מהמורה גבשושית או כל משהו דומה לזה האוטו ממשיך להתנדנד כמה וכמה פעמים בצורה מוגזמת וזה לא נוח כי האוטו לא מגהץ את הכביש רציתי לקבל חוות דעת ופתרונות לבעיה תודה.....
תיבדוק את הבולמים שלך,
לפי מה שאתה מתאר נראה שיותר מאחד מהם גמור
החלף בולמים, ויפה שעה אחת קודם. אם תמשיך ככה, תצטרך גם להחליף קפיצים, מסרק הגה ועוד...
אסף.
החלף בולמים, ויפה שעה אחת קודם. אם תמשיך ככה, תצטרך גם להחליף קפיצים, מסרק הגה ועוד...
אסף.
איך החלפת בולמים קשורה למסרק הגה ועוד...?
(זה לא בציניות אני באמת רוצה לדעת כדי ללמוד)
בולמים גמורים גורמים לבלאי מואץ אופייני - הראשון להיפגע הוא מסרק ההגה. לא תאמין כמה פעמים מחליפים במוסכים מסרקי הגה בלי לחפש את הסיבה, שהיא בולמים קדמיים גמורים, ואז הלקוח חוזר, זועם, אחרי כמה חודשים, שוב עם מסרק הגה גמור. וזה במקום להחליף בולמים. הקפיצים, כמובן, גם הם מתעייפים כתוצאה מהנדנודים הבלתי פוסקים שמתגברים עד כדי תהודה שגורמת להם לכשל... וכן הלאה.
אסף.
תבדוק גם את מוטות הפיתול.
יכול להיות שיש אפשרות למתוח אותם קצת ואז הרכב יהיה יותר קשיח וגם תקבל הגבהה
מסויימת לחרטום.
איתן
במערכת של קפיץ (מוט פיתול) ומרסן (בולם), המרסן אחראי על הריסון. מתיחת מוטות הפיתול תיצור מצב של "נדמה לי" כי המתלה ייסגר פחות, אבל עדיין הריסון לא יהיה תקין.
אסף.
בולמים גמורים גורמים לבלאי מואץ אופייני - הראשון להיפגע הוא מסרק ההגה. לא תאמין כמה פעמים מחליפים במוסכים מסרקי הגה בלי לחפש את הסיבה, שהיא בולמים קדמיים גמורים, ואז הלקוח חוזר, זועם, אחרי כמה חודשים, שוב עם מסרק הגה גמור. וזה במקום להחליף בולמים. הקפיצים, כמובן, גם הם מתעייפים כתוצאה מהנדנודים הבלתי פוסקים שמתגברים עד כדי תהודה שגורמת להם לכשל... וכן הלאה.
אסף.
אין מסרק הגה בטרנו אלא תיבת הגה.
אולי לא הבנתי למה התכוונת.
שלום לכולם אחרי חיפוש קצר לא מצאתי תשובה לשאלה שלי, ברשותי טראנו דיזל 2000 הבעיה היא שאחרי כל קפיצה מהמורה גבשושית או כל משהו דומה לזה האוטו ממשיך להתנדנד כמה וכמה פעמים בצורה מוגזמת וזה לא נוח כי האוטו לא מגהץ את הכביש רציתי לקבל חוות דעת ופתרונות לבעיה תודה.....
כמו שכתבו החברה, הבולמים שלך גמורים.
אבל נידמה לי שאתה לא מעריך נכון את המצב, פרט להוצאות יש כאן סכנה, לא עלנו.
בעת נידנוד, הרכב מעבד את האחיזה בכביש לחלוטין, נכון זה לא נעים לאחר במפר, אבל זה ממש מסוכן במהירות גבוהה, תוסיף מעט עקמומיות בכביש או בלימה או עיקול...
אתה לא תכיר את הרכב לאחר טיפול בבולמים, פיתאום תרגיש שאתה נוסע בפרייבט...
רבין
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.