צפייה בגרסה מלאה : החלפה של פלגי חימום - ושאלה.
השבוע הוחלפו אחר כבוד ארבעת פלגי החימום (TDI300).
את ההחלפה ביצעתי על מנוע קר.
ההתנגדות שנמדדה על הפלגים שהוצאו היתה ממגה-אוהם ועד עשרות אוהם. החדשים היו בסביבות חצי אוהם.
ההתנעה קלה יותר עכשיו, גם בימים החמים שהיו השבוע.
ולשאלה- על אחד מאלו שהוצאתי היה שמן מנוע.
מה זה אומר? או שזה לא אומר כלום?
זה קורה בגלל שריפה לא טובה של הסולר,
באותם פלגי חימום שדפוקים - התערובת לא מתחממת מספיק בהתחלה , ולכן לא נישרפת טוב ,
ומקבלים תערובת של סולר ושמן על הפלג.
גם אצלי בפעם האחרונה שהחלפתי זה היה בשני פלגים מתוך הארבעה.
אמיר.
אוקיי, זה אומר שאין מה לדאוג?
אולי יש משהו אחר שצריך לשלול?
בגדול אם המצב של הרכב טוב , אז סביר להניח שזה הכל ...
זה יכול גם לרמוז דברים אחרים ,
האם הרכב לא סוחב ?
האם יש עשן לבן ?
זה יכול להיות בעיה במזרק ,
או אפילו סדק בראש שדרכו ניכנסים מים - תלוי כמה פסימי אתה רוצה להיות :)
אמיר.*
סוחב מצויין, עשן לבן? לא.
גם מים לא מוסיפים אף פעם. רק החלפות. בקיצור- אופטימיות. :D
אצלי הרכב( TDI-300)מוציא עשן לבן בזמן הנעה ובסל"ד גבוהה.
יכול להיות בגלל שריפה לא טובה?
האם סוחב טוב ?
האם אוכל מים או שמן ?
מה הצריכת סולר שלו ?
אמיר.
אצלי הרכב מוציא עשן בהיר - רק כשהרכב עומד, וגם לא בכמות גבוהה, אבל רואים.
בנסיעה אין עשן בכלל...
מה זה אומר???
לא אוכל שמן.
צריכת דלק רגילה ונורמלית לרכב.
בכביש סוחב חבל על הזמן,אבל בשטח הוא מאבד לי טורים בעליות אפילו קטנות.
אם זה המצב ,
נישמע יותר בכיוון של סתימת דלק כלשהי - אם רק בשטח יש בעיות.
תנסה להחליף פילטר סולר , ואולי גם לעבור תחנת דלק בתור התחלה ...
אמיר.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.