צפייה בגרסה מלאה : התאמת בולמים + נעילות
שלום לכולם
הבולמים גמורים ( אבל ממש, נראה שבחוץ יש יותר לחץ מאשר בבולם) ומזמן אני רוצה לשים נעילה קידמית ואחורית. שפירקתי את הבולמים הקדמיים היתה לי הפתעה הפתיחה המלאה של הבולם היא 490 מ"מ. :( :( רק 2.5 ס"מ יותר מהמרחק בין הסרן לתושבת העליונה. ( הנתונים שמדדתי הם בדיוק כמו בכתבה של נמרוד על התאמת בולמים ארוכים. 465, 185).הנתונים של הבולם הקדמי שלי : סגור 320 מ"מ פתוח 490 מ"מ. ( מהלך 170 ממ, 6.7") כמו שניתן לראות בתמונה את הפתיחה המלאה של הבולם אין כמעט הבדל ממצב סטטי. (הגיפ מוגבהה עם משולשים)
http://imgsrv.pic4u.co.il/d5390f640684ed299a4a67aa81676c80020000.a spx
אני מתכננן להזמין היום בערב בולמים Procomp 3000 ונעילות EZ.( יש ב 4whelparts יופי של מבצע על הבולמים 125$ ועוד צופרים ויש גם 10% הנחה היום על הכל, דיברתי איתם ומשלוחה עולה 125$ ה EZ כל אחד 215 והדיל של הבולמים פחות מ 120, ז"א סה"כ 675$ )
http://www.4wheelparts.com/4wp/packages/index.asp?ParentPacID=46
1. אני צריך עזרה עם הבולמים לגבי מידות.( הרעיון לנצל במקסימום את המהלך גם אם צריך לעשות שינויים)
2. לגבי הנעילות אני מאמין שה EZ הם בסדר גמור אבל לפני שאני מזמין הייתי שמח לקבל פידבקים מאנשים שיש להם או שלקחו משהו אחר במקום ( אין להם lock right)
3. האם כדאי להוסיף עוד משהו כמו צינורות בלם ארוכים ?
4. לגבי המשלוח לארץ הבנתי שיש מכס 40% אבל לא תמיד מחייבים. האם מישהו הזמין חבילה גדולה(מעל 400$ ) ולא שילם מכס
5. אם מישהו רוצה להצטרף להזמנה אז בכיף...
Thanks
חיים
אם אתה מביא בולמים ברמה של הפרוקומפ אני לא בטוח שכדאי לך להסתבך עם משלוח לארץ. אתה לא תחסוך הרבה, אם בכלל לעומת קנית בולמים פשוטים בארץ.
בדוק מה עלות המשלוח ל-2 הנעילות בלבד.
1. אני צריך עזרה עם הבולמים לגבי מידות.( הרעיון לנצל במקסימום את המהלך גם אם צריך לעשות שינויים)
מדדת מידות פתיחה - סגירה מלפנים ומאחור בהצלבה מלאה (ללא בולמים)? מה המידות?
2. לגבי הנעילות אני מאמין שה EZ הם בסדר גמור אבל לפני שאני מזמין הייתי שמח לקבל פידבקים מאנשים שיש להם או שלקחו משהו אחר במקום ( אין להם lock right)
אמנם אין לי נסיון עם ה-EZ, אבל מנסיונם של אחרים לא צריכה להיות בעיה מיוחדת. בעבר היו שמועות על איכות חומרים נמוכה יותר ב-EZ לעומת הלוקרייט, להערכתי אלה רק שמועות.
3. האם כדאי להוסיף עוד משהו כמו צינורות בלם ארוכים ?
אתה צריך? בפתיחת מתלה מלאה הצינורות המקוריים מתוחים (בעיקר הקדמיים, אבל כדאי להסתכל גם על האחורי)? אם כן .. אז כדאי, אם לא, למה?
4. לגבי המשלוח לארץ הבנתי שיש מכס 40% אבל לא תמיד מחייבים. האם מישהו הזמין חבילה גדולה(מעל 400$ ) ולא שילם מכס
41% עד כמה שאני זוכר לחלקים תוצרת ארה"ב. עלות המכס מחושבת לפי מחיר המוצרים, הביטוח והמשלוח.
אדי
לי יש איזי-לוקר קדימה ואחורה בסיקס, למעלה מ4 שנים. ללא בעיות.
צינורות ברקס - המחיר בארץ לסט צינורות איכותי (טפלון מצופה פלדה שזורה, תוצרת Earl's, שני צינורות קדמיים ואחד אחורי, הסט הוא חלק מקיטי הגבהה של פרוקומפ אבל נמכר גם בנפרד)) היה 700 שקל לפני שנתיים אצל ינוביץ' - שווה לבדוק כמה היום.
ניתן להזמין צינורות בלם בכל אורך שתרצה אצל האחים סמי בקיבוץ גלויות. לי היה את הסט שנמרוד מדבר עליו ואחד הצינורות נקרע בזמן ההתהפכות. לא היתי מוכן להשקיע בעוד סט (עלה לי 750 שקלים). אצל האחים סמי הזמנתי צינור בלם ארוך, עשו לי במקום, 140 שקל.
אלעד.
תודה לכולם
הלכתי בסוף על בולמים מאבו נעים בנצרת. ( בולמי מונרו 12" ב 200 ש"ח אחד). יש לבחור הרבה ציוד ובזול. קפיצים חדשים ב 600 ש"ח ציריות מפירוק ב 250 ,גומיות לתושבות בודי ב 10 ש"ח ועוד . שווה בדיקה.
לגבי הנעילות עדיף לקנות בחו"ל ולהביא במזוודה ( חסכון של 1700 ש"ח של משלוח ומיסים)
עכשיו מה שנשאר זה לנסות לשחזר את הפרוייקט של נמרוד עם התושבות.
קפיצים חדשים???
פרט נמק והסבר.
עירא
עירא
יש לו הרבה מאד ציוד שהוא קנה מהצבא, שהייתי אצלו הוא ניסה למכור לי זוג "קפיצים חדשים אמירקאיים" ב 600 ש"ח אולי אפילו אפשר להוריד.
בכל מקרה לנוחיות כולם הנה הטלפון ( הוא אמר שבכל יום ראשון הוא מגיע מהצפון לת"א)
אבו נעים ראוף
04-6579370 8:30-17:00
או, סוף סוף מישהו רושם את הטלפון של ראוף. תודה! :)
מדובר בדוד נחמד מאד, מבין בג'יפים אבל לא להתרגש מהקביעות הנחרצות שלו... יותר חשוב לו למכור לך את מה שהוא רוצה :lol: בכל מקרה, הוא המקבילה של ינוביץ' בצפון הארץ, מי שמחפש חלקים מעבר לפילטרים/רצועות שאפשר למצוא בכל חנות חלפים, מגיע אליו בסופו של דבר.
לגבי חלקים מפרוקים - הוא קשור למפרקים מהמרכז ומביא את רוב הדברים מהם, אני מדבר על סמו והחברה מיהוד. ככה שהמחירים של דברים כאלו די אחידים בכל הארץ.
עוד שאלה קטנה לפני שאני מתחיל בהתקנה
איך אני בודק בולם שמן. האם הוא צריך להגיע לפתיחה מלאה שהוא חופשי (להמתח מעצמו לפתיחה מלאה) או שהוא נשאר במצב סטטי ?
עוד שאלה קטנה לפני שאני מתחיל בהתקנה
איך אני בודק בולם שמן. האם הוא צריך להגיע לפתיחה מלאה שהוא חופשי (להמתח מעצמו לפתיחה מלאה) או שהוא נשאר במצב סטטי ?
ברוב הבולמים הנפוצים (מונרו, גבריאל, ראנצ'ו...) הבולם נשאר סטטי במצב שאתה מכווץ אותו.
טוב התושבות התחתונות מוכנות (הלחמה של בורג 5/8 ארוך וחלק עם הברגה עדינה בסוף , שנשאר רק לקצר בסוף אחרי שהכל יהיה מורכב)
http://imgsrv.pic4u.co.il/7acb2adf47779adc054016bc0cfceb60020000.a spx
כמובן כמו שציפיתי אין חיים קלים וגם צינורות בלם צריך להאריך. עברתי בפורום וראיתי שב'שיא מכללים' בחדרה יש צינורות חדשים בהתאמה במחיר של 85 שקל ליחידה . הטלפון שלהם 046343622. דיברתי איתם וצריך להביא את המורכבים בתור דוגמא.
פירקתי את החלק התחתון של הצנור אבל החלק העליון הולך קשה.
http://imgsrv.pic4u.co.il/7acb2aaf26e46bc744456b8bd4aa5c10020000.a spx
רק כדי להיות בטוח. אני אמור לפרק את הצינור מהאום הימני ??? ( אום 16 שלצערי מחליק ואני מפחד שהראש יהרס) או שיש דרך אחרת ???
אני מקווה שאני יוכל לקבל עזרה עוד היום כדי שאני יוכל לקנות מחר בבוקר את הצינורות המתאימים ולגמור עם הספור לפני הסופשבוע.
Thanks :P :P :P
עצור.
אצ=תה צריך להחזיק את האום הימני (16) מקובע במקום ולהבריג ממנו החוצה את הניפל הקטן (או בעזרת מפתח ניפלים ייעודי או בעזרת מפתח פתוח 3/8 או בערת ג'בקה אם כבר ההברגה גמורה.) ממליץ לך להשפריץ שם WD40 ולתת לזה לילה שם (בשביל שלא בטעות תישבור את הצינור שרץ בשילדה) כשאתה תסובב את הניפל, ממליץ לך למשוך את הקפיץ קצת אחורה בשביל שהוא לא יפריע לניפל להיפתח.
כשתסיים עם זה, תוציא את ה-C-clip שנימצא בצד של הצינור גומי, ואז תוכל לדחוף את הצינור לכיוון שהיה קודם הניפל. עכשיו החבק ברזל שהיה בצד של הניפל יירד בקלות ותוכל למשוך את כל הצינור גומי עם האום 16 שהוא חלק אינטגרלי מהצינור החוצה.
טיפ להרכבה, תשים לב שהתושבת של הצינור (זו שמחוברת לשילדה) נראת בצורת משושה, אבל למעשה ייש לה שתי פיאות שמחוברות בצורה עגולה, לכן יש חשיבות לכיוון שבו תכניס את הצינור.
עירא
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.