צפייה בגרסה מלאה : דפיקה מאחור
אהלן, בכל פעם שאני מרים קלאץ' הסמו מקבל בומבה מאחורה. דפיקות חזקות במיוחד בהעברה מראשון לשני וברוורס.. בכל שאר ההילוכים גם דופק אבל פחות חזק ככל שההילוך גבוה יותר.
מה זה יכול להיות?
האם דרייב שאפט תקול?
אהלן, בכל פעם שאני מרים קלאץ' הסמו מקבל בומבה מאחורה. דפיקות חזקות במיוחד בהעברה מראשון לשני וברוורס.. בכל שאר ההילוכים גם דופק אבל פחות חזק ככל שההילוך גבוה יותר.
מה זה יכול להיות?
האם דרייב שאפט תקול?
זה יכול ליהיות:
מהדריייב שאפט (צלבים),
חופש בדיפרנציאל,
תושבת גיר\טרנספר.
הכותרת שנתת ניתנת לפרשנות....:mrgreen:
בקיצור, לפי מה שאני מבין ממך להתחיל לבדוק מהדרייב שאפט ולעבור הלאה
ד"א כל הכותרות שלי הן כאלו- ככה אנשים פה מגיבים הכי מהר וזה גם מוסיף צבע
לא מכיר את הרכב שלך אבל....
תבדוק במכונת כביסה גם תושבות מנוע בפרט אם יש רעידה בסרק (לא חייב)
אפשרות נוספת בוקסות של מוטות רדיוס
ר.
אהלן, בכל פעם שאני מרים קלאץ' הסמו מקבל בומבה מאחורה. דפיקות חזקות במיוחד בהעברה מראשון לשני וברוורס.. בכל שאר ההילוכים גם דופק אבל פחות חזק ככל שההילוך גבוה יותר.
מה זה יכול להיות?
האם דרייב שאפט תקול?
בית סטליטים עם חופש זו אופציה מאוד ראלית (מניסיון)
הכוכב הכחול
27-10-09, 22:44
בית סטליטים עם חופש זו אופציה מאוד ראלית (מניסיון)
תיקנת לבד?
אם זה מה שאני חושב שזה,
זה קל לטיפול ואין מה להיבהל.
תעבור על כל חיבורי הגלגלים, כנראה שאחד מהם משוחרר - תבריג אותו כמו שצריך וסע לשלום.
(נוסף בעריכה: אם הכל מחוזק כמו שצריך - בעסה :-o)
אהלן, בכל פעם שאני מרים קלאץ' הסמו מקבל בומבה מאחורה. דפיקות חזקות במיוחד בהעברה מראשון לשני וברוורס.. בכל שאר ההילוכים גם דופק אבל פחות חזק ככל שההילוך גבוה יותר.
מה זה יכול להיות?
האם דרייב שאפט תקול?
תוריד דריישאפט אחורי, שלב לHIGH, סגור לוקרים וצא לנסיעת מבחן.
עדיין? תתרכז בחלק האחורי של הרכב.
הפסיק? מהטרנספר לקדמת הרכב.
איתי.
* מתחילים מהכי קל ולאט לאט עולים בדרגת הבדיקות והפירוקים. לא לרוץ ישר לדיפרנציאל. טוב שלא רשמו שבוכנה מספר שלוש נשברה בפינה (-;
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.