צפייה בגרסה מלאה : בעיות טרנספר?
שלום
לאחר החלפת טרנספר[אלומיניום] לטרנספר 205 hdהחלו בעיות בסחיבה.
נראה כמו שאין מספיק כח להזיז את הרכב[בלייזר דיזל]בקצב הנדרש.
האם ההחלפה יכולה לגרום לתופעה ומה הדרך לתיקון?
אם אין קשר להחלפה הטרנספרים,מה יכול להיות כן הגורם בהנחה סבירה שהבעיה אינה מהמנוע?
תודה לכולם עזרה בבקשה ,....נמאס לי לדחוף בעליות
עמוס
חברים מה קורה?
טרנספר,תיבת העברה ,מה לא מכירים?
עמוס
לא מכיר את מבנה ה-205 ספציפית, ולכן לא אוכל להתייחס אליו אלא בכללי.
נתקלתי בעבר בדנה 300 שבגלל אי התאמה של השימסים ביציאת היוק הקדמי הסתובב בקושי.
אני מניח שבדקת תנועה חופשית של כל היוקים לפני ההרכבה.
האם הטרנספר מתחמם לאחר נסיעה?
עשית עוד משהו חוץ מהחלפת טרנספר?
בנית מתאם, או שזה בולט-און לגיר?
six 4 life
11-11-09, 10:29
החלפת 205 ב205?
אם כן מאיפה הגיע?
איזה שמן שמת בו?
החלפתי גם קורונה בסרן האחורי ולאחר שהבעיה התגלתה החלפתי גם את הגיר וזאת בהמלצת מכונאי [מוערך ומומלץ מאד באתר},גם לאחר החלפת הגיר נותרתי עם אותה בעיה שהיא בשביל לחדד,הרכב לא סוחב בשטח ,אפילו לא עלייה קטנה,בכביש זה מתבטא ב"כובד" רציני של הרכב.לשאלתך,לא היה צורך במתאם.
איני יודע איזה תיבה היתה קודם למעט העובדה שהיתה מאלומיניום ושהיה בה שמן אדום כמו של הגיר ובנוכחית שמן"רגיל"
האם בעיקרון תיבת העברה שמתאימה"פיזית"ללא צורך במתאם,מתאימה גם מהבחינות האחרות?
עמוס
נסה להסביר ברור. אני, לפחות, קשה תפיסה.
1. למה הוחלף הגיר (לא מעניין אותי שם המכונאי, מעניין אותי למה)? למה הוחלף טרנספר?
2. האם התחושה היתה גם לפני ההחלפה? מתי בדיוק היא התחילה, ואחרי שנעשה מה ברכב.
3. למה הוחלפה קורונה?
4. האם דיפרנציאל, או טרנספר חמים בצורה מוגזמת אחרי נסיעה?
5. האם בדקת אחרי החלפת קורונה כי הסרן מסתוב חופשי, ואחרי החלפת הטרנספר שהוא מסתובב חופשי בניטרל, גם היציאה האחורית וגם היציאה הקדמית.
6. האם יחד עם הגיר הוחלף גם טורק? אם כן, מה הספציפיקציות של הטורק לעומת הטורק הקודם?
תנסה בבקשה להעתיק את השאלות ולענות על כל אחת ואחת מהן.
כרגע לא ברור, לי לפחות, מה קדם למה - קורונה, גיר, טרנספר, בעייה.
נסה להסביר ברור. אני, לפחות, קשה תפיסה.
1. למה הוחלף הגיר (לא מעניין אותי שם המכונאי, מעניין אותי למה)? למה הוחלף טרנספר?הטרנספר הוחלף לאחר שניזוק חיצונית,שבר במכסה.
הקורונה הוחלפה בזמן החלפת הטרנספר לאחר שנתגלה בה נזק,שבר.
2. האם התחושה היתה גם לפני ההחלפה? מתי בדיוק היא התחילה, ואחרי שנעשה מה ברכב.
תחושת הכבדות וחוסר הסחיבה הופיעה לאחר החלפת הטרנספר והקורונה,אז פניתי למכונאי ובהמלצתו החלפתי את הגיר והטורק.בעין לא מקצועית זה נראה אותו סוג של טורק
3. למה הוחלפה קורונה?
4. האם דיפרנציאל, או טרנספר חמים בצורה מוגזמת אחרי נסיעה?לא בדקתי
5. האם בדקת אחרי החלפת קורונה כי הסרן מסתוב חופשי, ואחרי החלפת הטרנספר שהוא מסתובב חופשי בניטרל, גם היציאה האחורית וגם היציאה הקדמית. לא בדקתי
6. האם יחד עם הגיר הוחלף גם טורק? אם כן, מה הספציפיקציות של הטורק לעומת הטורק הקודם?
תנסה בבקשה להעתיק את השאלות ולענות על כל אחת ואחת מהן.
כרגע לא ברור, לי לפחות, מה קדם למה - קורונה, גיר, טרנספר, בעייה.
תודה על הנסיון לעזור למרות אי הבהירות
עמוס
אתה בטוח שלא שונה יחס העברה בבקקס?? מה שיכול להסביר הכל!
. למה הוחלף הגיר (לא מעניין אותי שם המכונאי, מעניין אותי למה)? למה הוחלף טרנספר?הטרנספר הוחלף לאחר שניזוק חיצונית,שבר במכסה.
הקורונה הוחלפה בזמן החלפת הטרנספר לאחר שנתגלה בה נזק,שבר.
2. האם התחושה היתה גם לפני ההחלפה? מתי בדיוק היא התחילה, ואחרי שנעשה מה ברכב.
תחושת הכבדות וחוסר הסחיבה הופיעה לאחר החלפת הטרנספר והקורונה,אז פניתי למכונאי ובהמלצתו החלפתי את הגיר והטורק.בעין לא מקצועית זה נראה אותו סוג של טורק
3. למה הוחלפה קורונה?
4. האם דיפרנציאל, או טרנספר חמים בצורה מוגזמת אחרי נסיעה?לא בדקתי
5. האם בדקת אחרי החלפת קורונה כי הסרן מסתוב חופשי, ואחרי החלפת הטרנספר שהוא מסתובב חופשי בניטרל, גם היציאה האחורית וגם היציאה הקדמית. לא בדקתי
6. האם יחד עם הגיר הוחלף גם טורק? אם כן, מה הספציפיקציות של הטורק לעומת הטורק הקודם?
טוב, התקדמנו.
ככל הנראה הבעייה בטורק, אבל רגע לפני:
האם בנסיעת גלישה בניוטרל הרכב עדיין כבד, או שהוא גולש חופשי?
אם כבד:
סע ובדוק חום לא רגיל בדיפרנציאל בו הוחלפה הקורונה, ובאיזור היוקים הקדמי והאחורי היוצאים מהטרנספר.
אם אינך בטוח לגבי החום - פרק דרייבשאפטים, ובדוק סיבוב חופשי של יציאות הטרנספר, ושל הסרן.
.
אם לא מרגיש כבד/מתנגד לגלישה - הותקן לך טורק לא מתאים. תחזיר את הטורק הקודם.
כל הטורקים נראים כמעט אותו דבר חיצונית. יש ספציפיקציות פנימיות שונות, שונות מאד.
תוספת ועקיצה: אמנם אמרתי שלא מעניין אותי שם המכונאי, ועדיין כך הוא הדבר, הוא לא בדק איזה טורק הוא שם? מאיזה רכב ירד הטורק? כנראה שמרכב פרטי, לא מבלייזר.
טוב,אני מבין את הכוון ועכשיו עוד שאלות
האם הגלישה בהילוך סרק ל צורך הבדיקה צריכה להתבצע רק בגיר או גם N בטרנספר?
מעבר לבדיקה אם הסרן מתחמם,איך אני בודק אם הקורונות זהות[זאת שהוחלפה והמורכבת]
מהו הטרנספר הרצוי[גיר 400] והאם יש דרך לזהות עפי כיתוב,צורה משהו?
למקרה שיתברר שהטרנספר לא תקין,איך אני בודק אחר לפני ההתקנה?
אם התקלה היא מהטרנספר,מה הנזק שיכל היה להיגרם,אם בכלל,בנסיעה מתונה של כמאה קמ כולה משולבת?
שמיל,יגיע גם זמן ההתייחסות לעקיצות,בנתיים אני "שומר" אותך מפוקס וממוקד...
תודה ושבת שלום
טוב, אז בלי עקיצות, ומאד מפוקס וממוקד:
תפסיק לאונן על המקלדת,לך תבדוק, ותחזור עם תשובות. :twisted:
אם גלישה בניוטרל בגיר מרגישה עדיין כבד, תבדוק בגלישה בניוטרל בטרנספר.
תחזור עם תשובות ונמשיך.
בנסיעה בניוטרל זה מרגיש קצת כבד,לא לגמרי משוחרר,אבל זה לא החלטי
כי זה לא חד משמעי[הרכב גדול ובעל גוף והירידות בחיפה.....משופעות].
לגבי ניוטרל בטרנספר אצטרך עזרה ,הידית לא מחוברת והעברה בין המצבים יכולה להעשות רק מתחת לרכב.
אגב כדי לשלב ל4ס4 נזקקתי לעזרת מכונאי וגם הוא עבד די קשה כדי לשלב[האם זו אינדיקציה למשהו שקשור לבעיה?]
עמוס
אם אתהה לא יכול לבדוק עם טרנספר בניוטרל, תתחיל להרים את הרכב ולבדוק תנועות חופשיות כפי שציינתי קודם, באחד הפוסטים הקודמים.
כך גם לגבי חום בלתי סביר.
נמשיך כשתענה על כל השאלות.
כן קוצ'ר,...אני משתדל
ושוב תודה
טוב הנה העדכון
הבדיקה נעשתה כשהרכב על הליפט ארבעת הגלגלים באויר
במצב 4X4 הגלגלים האחוריים מגלגלים די חופשי,הקדמיים כבדים
במצב 4X2האחוריים מרגישים חופשי וגם הקדמיים אם כי פחות טיפה כלומר יש קצת קושי
במצב N ב טרנספר כנל כמו ב4X2
הטרנספר והסרן חמים באופן שאפשר להניח עליהם את היד כמעט ללא מגבלה,הגיר אגב הרבה יותר חם.
בנסיעה ב4X2 נראה שלרכב יותר קל מאשר קודם כשהיה ב4X4
עמוס
יכל להיות ששמיל לא יודע מה לעשות עם כל המידע שמסרתי?
עמוס
להרגע. שמיל יודע, אבל הוא לא מקבל משכורת מהאתר..
ולמרות שהוא "זקן" מותר לו גם להיות במילואים.
(המילואים זה במקרה. מותר היה לו גם לנסוע לטייל/לחו"ל, או סתם לקחת שבוע OFF)
אם הוא לא היה יודע , הוא היה כותב שאין לו מושג.
ועכשיו מספיק עם גוף שלישי:
מתחזקת לי ההשערה שהטורק הוא הלא נכון.
אשר או שלול את המשפט הבא:
הרכב מרגיש כבד גם בנסיעה ב-4X2. כן/לא.
אם התשובה "כן" - הטורק שונה בספציפיקציות מהטורק הקודם וזה מקור הבעייה.
אם התשובה "לא" תתבקש לעוד בדיקה.
אדון עמוס.....יצרת לעצמך קן צרעות בתווח מידה שלא נראה כאן הרבה זמן
נתחיל מ.....היה לך NP 208 והוחלף לNP205
בעקרון, שדרוג לא רע אבל.....ל205 יש מכלולים פנימיים כבדים ואחד משומש שכמובן לא שופץ מהתחלת שנות ה70
כי שם נולד יכול לגרום לתופעה שאתה מתאר.....ביוחד עם מנוע אנמי כמו ה6.2 שבגרסאות יצוא בא עם 120 כ'ס
יכול להיות מיסבים שחוקים, יכול להיות תקוע על 4X4 בלי כל קשר למצב הידית וכו'
כמובן שסיבכת את הדיאגנוזה בהחלפה של יותר מדי מכלולים במכה וכך כרגע, ודרך האינטרנט.....מי יודע מה קורה שם
לא אמרת איזה שנה הבלייזר, אז אני מנחש אמצע-סוף שנות ה80
יש לו לוקרים אוטומטיים בסרן הקדמי?
בעניין הגיר וטורק, מכלולים הדראוליים פשוטים, כשאתה נותן גז והסל'ד עולה, הרכב זז בהתאם או לא?
טורים עולים ורכב לא זז= בעיה בגיר.
ותחליף מוסך......מהר!
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.