צפייה בגרסה מלאה : עשן שחור בטרופר
טרופר דיזל 2004 126000 ק"מ. חבר שנסע מאחור דיווח על פליטת עשן שחור בנסיעת כביש- בעליות.
השאלה , מה הגורם הדומיננטי לזה ?
הבהרות: אין בעייה בהתנעה,אין בעייה ב "קיק דאון", הרכב מאיץ בקלות בכביש ישר.לפני כ 500 ק"מ הוספתי תוסף לסולר לניקוי מזרקים .
בתודה
דוד
סוזי המשתוללת
15-11-09, 22:48
אתה עומד לפני בעייה במזרקים
שים לב לעליית מפלס השמן/ריח של סולר ברדיאטור של המיים
יש כאן באתר קישור ששם רונלדו לכתבה של בחור אוסטרלי על בעיות המזרקים של הטרופר וככה בדיוק התחילה הבעייה אצלו
הוא טיפל בה בזמן וכך לא נגרם לו נזק למנוע מעבר לעלות החלפת המזרקים
כל הנ"ל נאמר בהנחה ומדובר בדיזל חדש(99 ומעלה)
אגב
אתו בחור ממליץ כטיפול מונע על החלפת מזרקים יזומה כל 80000 אלף ק"מ לפי תחשיב שעשה
והוא אומר שמאז נעלמו כל צרותיו עם הרכב הנ"ל
הבחור אגב מהנדס וככזה החליט פשוט לחקור את הנושא לעומק
שווה קריאה
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=14534
זה נמצא ממש מעליך בשרשור
תודה, אכן מאמר מעניין,גם מרחיב אופקים לגבי פעולת המנוע (מזרקים).
שמעתי שיש באיזור תל עדשים/מיזרע מוסך "מצטיין" לטרופרים.
האם אפשר לכבל טלפון / הכוונה
אפשר גם לפנות אלי בפרטי
0544433604
דוד,
לא מכיר מוסכים באזור הצפון, אבל אני יכול להמליץ בפה מלא על סרגיו ממוסך צמרת בהוד השרון.
(דבר רק איתו ולא עם מישהו אחר מהמוסך) - 0524607918.
אם לרכב יש הסטוריית טיפולים במוסכי היבואן (ואולי גם במקרים אחרים), הם סופגים את עלויות החלפת המזרקים.
ארז
תודה ארז
החלפתי היום פילטר אויר (לפחות שאהייה שקט בגיזרה זאת).
בדקתי במוסך מורשה* ורשום במחשב שהרכב עבר "קמפיין" משמע ריקול- ב2007
כשעליתי לכרמל , "עשיתי" קיק-דאון ואכן עננת עשן שחור זיהמה את הגלובוס.
מחר נמשיך בבדיקות
* שאלתי את "המומחה" שם לגבי ה egr והוא פסל אפשרות זאת.
meir alony
17-11-09, 22:19
היי דוד
יש לנו אתר לטרופר נטו אתה מוזמן להצטרף :
http://www.isuzu.org.il/isuzu/index.php
מאיר
אתה עומד לפני בעייה במזרקים
שים לב לעליית מפלס השמן/ריח של סולר ברדיאטור של המיים
יש כאן באתר קישור ששם רונלדו לכתבה של בחור אוסטרלי על בעיות המזרקים של הטרופר וככה בדיוק התחילה הבעייה אצלו
הוא טיפל בה בזמן וכך לא נגרם לו נזק למנוע מעבר לעלות החלפת המזרקים
כל הנ"ל נאמר בהנחה ומדובר בדיזל חדש(99 ומעלה)
אגב
אתו בחור ממליץ כטיפול מונע על החלפת מזרקים יזומה כל 80000 אלף ק"מ לפי תחשיב שעשה
והוא אומר שמאז נעלמו כל צרותיו עם הרכב הנ"ל
הבחור אגב מהנדס וככזה החליט פשוט לחקור את הנושא לעומק
שווה קריאה
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=14534
זה נמצא ממש מעליך בשרשור
שמוליק אני לא זוכר את זה מהכתבה, לכן קראתי אותה שוב, ואין המלצה כזו !
אז בו לא נעשה פניקה מיותרת.
מה שסטיב כותב:
1. מנועים לפני2001 עם המזרקים מסוג הישן(לפני הריקול) באיזה שהוא שלב יקרה בעיה.
ואז הוא ממליץ להחליף בהם מידי פעם הגומיות אטימה.
2. מנועים אחרי 2001 עם המזרקים מסוג הישן הבעיה קוראת מהר יותר, עד שיגיעו ל ~30Kkm
3. לגבי המזרקים החדשים(אחרי הריקול)
"Failure of the later model injectors (ceramic seals) appear to be very rare."
מכיוון UMI החליפה אינגקטורים לדגם החדש בריקול לכל המנועים 99-04
לא צריכה להיות בעיה יותר ככלל אלה מקרה חריג אם בכלל(בבעיה של חדירת שמן לסולר)
העשן השחור בכתבה מתיחס לאינגקטור מהדגם הישן לפני הריקול.
עשן שחור יכול להיות גם מדברים אחרים:
מסנן אויר סתום
מערכת EGR תקולה
פיח שהצתבר בסעפת...
כדאי לפנות עם הבעיה לUMI
להם גם יש את המידע העדכני לגבי אם יש כישלונות לאינגקטור מהדגם החדש.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.