יואב פולס
20-11-09, 11:47
שלום,
הלכתי הבוקר לראות Q קצר, 2500, ידני. הרכב נראה בסדר, מכה מקדימה, פנס אחורי עליון שבור מאחורה ובקלית שבורה, עם זאת הרכב נראה סבבה.
הרכב עבר 230,000 ק"מ אמיתיים. אדם פרטי, לא סוחר.
דברים שראיתי בבדיקה שטחית:
1. כשהמנוע עובד ופותחים פתח מילוי שמן - הוא זורק שמן החוצה, לא מעט. רואים גם שכל הבלוק ליד פתח המילוי רטוב משמן. תקין? לא תקין?
2. יש לרכב רדיאטור קטן מקדימה משמאל - אליו נכנסים שני צינורות - עליון ותחתון. העליון כולו ספוג בשמן, מהחיבור ועד כמה שרואים את הצינור. זה נראה כמו משהו שנוזל כבר תקופה ארוכה מלמעלה למטה, וצובר אבק, מתייבש ומקבל שיכבה נוספת. (מיקום הרדיאטור הזה מסומן בחץ צהוב)
3. דריישפטים - שניהם משחקים רבע סיבוב (אולי קצת פחות מרבע) לכל כיוון.
4. האוטו מתרסק על כל במפ או מהמורה בכביש.
בנסיעה - האוטו נוסע טוב, לא מעשן תחת עומס, מגיב היטב, ונותן תחושה טובה של סחיבה. כמובן שמעל ל 110-120 קמ"ש "אין עם מי לדבר".
מה דעתכם בדגש על 1 ו 2.
תודה,
יואב
הלכתי הבוקר לראות Q קצר, 2500, ידני. הרכב נראה בסדר, מכה מקדימה, פנס אחורי עליון שבור מאחורה ובקלית שבורה, עם זאת הרכב נראה סבבה.
הרכב עבר 230,000 ק"מ אמיתיים. אדם פרטי, לא סוחר.
דברים שראיתי בבדיקה שטחית:
1. כשהמנוע עובד ופותחים פתח מילוי שמן - הוא זורק שמן החוצה, לא מעט. רואים גם שכל הבלוק ליד פתח המילוי רטוב משמן. תקין? לא תקין?
2. יש לרכב רדיאטור קטן מקדימה משמאל - אליו נכנסים שני צינורות - עליון ותחתון. העליון כולו ספוג בשמן, מהחיבור ועד כמה שרואים את הצינור. זה נראה כמו משהו שנוזל כבר תקופה ארוכה מלמעלה למטה, וצובר אבק, מתייבש ומקבל שיכבה נוספת. (מיקום הרדיאטור הזה מסומן בחץ צהוב)
3. דריישפטים - שניהם משחקים רבע סיבוב (אולי קצת פחות מרבע) לכל כיוון.
4. האוטו מתרסק על כל במפ או מהמורה בכביש.
בנסיעה - האוטו נוסע טוב, לא מעשן תחת עומס, מגיב היטב, ונותן תחושה טובה של סחיבה. כמובן שמעל ל 110-120 קמ"ש "אין עם מי לדבר".
מה דעתכם בדגש על 1 ו 2.
תודה,
יואב