צפייה בגרסה מלאה : מסכת ריתוך מבית זיקה
הודעה ששלחתי לזיקה בפרטי לא נענתי.מישהו נתקל בתופעה דומה?
בוקר טוב
קניתי מבית זיקה מסיכת ריתוך מסוג פרו סטאר הרכישה התבצעה לפני כשנה אולם השתמשתי במסכה פעמים ספורות בלבד השימוש במסיכה יוצר סינוורים בזמן הריתוך וזמן התגובה שלה אינו עקבי כך היה מהיום הראשון אך לא התפנתי לפנות אליכם המסיכה במצב חדש.
אשמח לפתרון
בתודה מראש
תום לרמן
אז כנראה רועי לא זמין לפורום באופן זמני משום שלרוב המענה ממנו הוא ממש מיידי ואיכותי.
אני לא מכיר את הספציפית ( יש לי אחת מדגם - DIAMOND) אך אני מנחש שיש לך אפשרויות כיוון במסיכה. שינית אותן ?
אני חושב שהשרות הוא טוב וזה מניסיון.
תנסה להתקשר אליהם
אני גם חייב לציין שהשירות שלהם מצויין
כמו כן קניתי השבוע את המסכה שפורסמה במבצע שלהם (מסכת dimond + פנס עבודה + 5 קילו אלק') ב 350 ש"ח, מסכה מדהימה פשוט כיף לעבוד, הגיע תוך יום מההזמנה.
תתקשר למס' של רועי מופיע פה הרבה בפורום.
נ.ב
גם הפנס מרגיש ממש טוב
הודעה ששלחתי לזיקה בפרטי לא נענתי.מישהו נתקל בתופעה דומה
ישבתי בפאב השכונתי, ופגשתי שם מוכר טלוויזיות (אני יודע שהוא מוכר טלוויזיות כי הוא הגיע כמה פעמים לפאב הזה ואפילו שם פליירים עם הפרסומת של החנות שלו בדרך לשירותים) מפה לשם קניתי ממנו טלוויזיה. הטלוויזיה אצלי כבר שנה אבל היא לא עובדת ממש טוב (תאמת שכמעט ולא השתמשתי בה כי אני לא בבית רוב השבוע)
השבוע הגעתי לפאב שבו נפגשתי עם המוכר והשארתי לו הודעה (הוא לא היה שם באותו היום) ועד היום הוא לא חזר אלי.
משהו נתקל בתופעה?
עריכה:
בקריאה שניה של הודעתך אני חושב שאולי אתה מתכוון האם מישהו נתקל בתופעת התקלות של המסיכה. אולי עדיף לציין את זה בצורה יותר ברורה, מהודעתך יש תחושה של ביקורת על השירות לקוחות שליהם ולא על המוצר עצמו.
עירא
כן עירא הכוונה לתופעה במסכה. ולכל השולפים: אפשר לשאול במדה והניסוח לא ברור, לפני שמותחים ביקורת.
ההודעה שהעלתי היא cp של ההודעה ששלחתי לזיקה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.