צפייה בגרסה מלאה : הלך מנוע טראנו דיזל
שלום, כפי שהכותרת אומרת, לצערי הלך ראש או מנוע, יש טחינה בשמן.
מדובר על דיזל 99, האם מישהו יודע/מכיר יבואן מנועים ?
תודה.
ספר לנו מה קרה ואיך קרה ?
דיאגו......מהמוקמוקים של קובי?
דיאגו......מהמוקמוקים של קובי?
מוקמוק לשעבר!! אבל כן זה אני דייגו.
אנחנו מכירים?
אז ככה, לפני כשבועיים התחמם האוטו, פתחתי את הרדיאטור היה מלא שמן והמים נעלמו, הרכב נלקח למוסך והוחלף קולר שמן.
בשבועיים האחרונים היה בסדר, ופתאום אתמול התחיל להוציא עשן לבן, בדקתי את הצינורות מים והיו קשים כמו בטון, פתחתי את הרדיאטור והיה חסר איזה 3 ליטר מים, נסעתי עוד איזה שעה ושוב התחמם, פתחתי את הרדיאטור ושוב ואותו דבר, באתי בערב לבדוק האם יש נזילות אחרי שהרכב עמד כמה שעות, פתחתי את המכסה של השמן והיה כתמים לבנים - להלן טחינה, אז הוצאתי את המדיד ואותו דבר.
לרכב בסך הכל קילומטרז' מאוד נמוך, אבל לפי מה שהבנתי מהבעלים הקודמים היו עושים נסיעות קצרות בתוך העיר, כנראה שהיו מניעים ונוסעים ולא נותנים לאוטו להתחמם אפילו שנייה, אז אני אימצתי אותו כמה פעמים וזהו.
לא נעים
צר לי
גיר ידני או אוטומטי ? ( האם יש קולר שמן גם לידני ? )
אוטומט וכן יש קולר חיצוני.
נאמר לי שאולי, הקולר שמן החדש לא בסדר, האם זה יכול להיות?
ושאולי זה רק ראש, האם מישהו שיפץ פעם ראש? וכמה זה עלה?
אני לא מבין...
אתה רוצה להגיד שהרכב היה במוסך ובמוסך לא ידעו לאבחן אם האטם ראש תקין או לא?!
או שהמוסך איבחן שמקור ערבוב השמן במים נובע מקולר פגום, והקולר בלבד, ופעל בהתאם?
בכל מקרה ,סימפטום ערבוב השמן יכול לנבוע בשני המקרים אולם הלחץ הרב בצנרת המים מעיד רק על פריצה באטם הראש.
ייתכן גם שבשלב הראשון הוחלט במוסך ללכת מהקל אל הכבד ולכן הוחלף/תוקן קודם הקולר/אטם של שמן המנוע.
לפי השתלשלות העניינים שלאחר מכן,נראה כי עכשיו צריך לעבור לשלב הכבד.
לא נעים
צר לי
גיר ידני או אוטומטי ? ( האם יש קולר שמן גם לידני ? )
קולר שמן מנוע כן,קולר שמן גיר לא.
אני לא מבין...
אתה רוצה להגיד שהרכב היה במוסך ובמוסך לא ידעו לאבחן אם האטם ראש תקין או לא?!
או שהמוסך איבחן שמקור ערבוב השמן במים נובע מקולר פגום, והקולר בלבד, ופעל בהתאם?
בכל מקרה ,סימפטום ערבוב השמן יכול לנבוע בשני המקרים אולם הלחץ הרב בצנרת המים מעיד רק על פריצה באטם הראש.
ייתכן גם שבשלב הראשון הוחלט במוסך ללכת מהקל אל הכבד ולכן הוחלף/תוקן קודם הקולר/אטם של שמן המנוע.
לפי השתלשלות העניינים שלאחר מכן,נראה כי עכשיו צריך לעבור לשלב הכבד.
אמרו לי את 2 האפשרויות והחלטנו ללכת מהקל לכבד, מה גם שלפרק זמן קצר (שבועיים) הבעייה נפתרה.
אז עכשיו נשאר לראות האם אפשר לעשות ראש או אם הוא פסול להחליף מנוע וזהו.
לא הבנתי, יש לי באוטו קולר שמן מנוע ? ...
לא שמעתי על זה עד עכשיו.
איפה הוא נימצא ?
בצד של הנוסע, בדיוק בצד השני של הטורבו.
תגיד עשו שטיפה למערכת המים והשמן לאחר החלפת הקולר הפגום כי הטחינה הזו יכולה לגרום למעברי מים להסתם חלקית , בעיה דומה שהיתה לי בפיזו גם עם קולר לשמן , נפתרה אבל במוסך הקפידו על ניקיון יסודי.
היום נפתח הראש ונתגלה סדק, הראש כנראה פסול לשיפוץ, אז נשים חדש ונקווה לטוב.
היום נפתח הראש ונתגלה סדק, הראש כנראה פסול לשיפוץ, אז נשים חדש ונקווה לטוב.
אפשר לשנות את הכותרת...
מקווה , עוד כמה ימים שהראש החדש יחזור מבדיקה והוא יותקן נדע באמת.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.