התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שיפוץ קליפר אחורי של 110



שחף110
24-11-09, 23:18
מישהו עשה כזה דבר פעם ויודע להרחיב / לספר ?

idanw
25-11-09, 07:48
מסביב לבוכנה יש 2 אטמים.
בעיקרון צריך לשלוף את הבוכנה, אם היא סרוטה, צריך להחליף אותה, אם לא אז את האטמים בלבד.
לא צריך כלים מיוחדים.
לא מסובך.

עידן

איל מ
25-11-09, 16:48
ניתן לקנות סט שיפוץ הכולל את כל האטמים (ולא כל כך ביוקר).
אצל ג'קי (שמוזכר באתר כמעט בכל שרשור טכני).
חשוב לראות שמנקים טוב טוב את כל ה"בפנוכו" של הקליפר לפני ההתקנה.

asih
28-11-09, 01:36
שווה שתקנה סט נוסף של הגומיות והמכסי אבק, אתה בטוח תהרוס אחד מהם איפה שהוא בשיפוץ

שחף110
28-11-09, 20:07
יש סט שכולל גם בוכנות ?

landrover
28-11-09, 20:25
בזמנו ששיפצתי - הלכה לי גם בוכנה , הייתה חרוצה לכל האורך,
קניתי גם אותה אצל ג'קי , זה בא בניפרד .
גם לא מאוד יקר , הגומיות כמה עשרות שקלים למיטב זיכרוני ,
והבוכנה סדר גודל של מאה .

מאז שהחלפתי - כבר 4 שנים עובד בסדר גמור .

דרך אגב הטריק להוציא את הבוכנה בלי לשרוט אותה , זה עם לחץ אוויר במקום שמן ברקס ..צריך להזהר שהיא לא תעוף עליך .

לשים שמן ברקס על הגומיות כדי לעזור להם להגיע למקום אם זה לא הולך לך ...

אמיר.

asafk
28-11-09, 23:34
ועוד טריק להוציא את הבוכנה - עם מגרזת. שני פימפומים והיא עפה החוצה כמו גדולה. לשים לב אחרי זה לנקות היטב את כל החללים, שלא תישאר טיפת גריז. בכל מקרה, זה רק אם מפרקים את הקליפר לשניים. אני ממליץ לא לפרק אותו אם לא חייבים, כדי לא להתעסק עם האורינג הקטן שבין שני החלקים. אם זה מספיק, רק להוציא את הבוכנות.
לפעמים המצב קצת יותר קשה, ואז חייבים לפרק את הקליפר, כדי לעבור עם מכשיר הונינג (עם האבן הכי עדינה שיש) על הקדח של הבוכנה. שוב - רק אם חייבים, וגם אז - להתייעץ לפני שעושים שטויות.

בהכנסת הבוכנה עם האטמים החדשים - לשים לב שהאטמים יושבים במקום כמו שצריך, ולא מסתובבים בזמן הכנסת הבוכנה. יש שמן מיוחד למערכות בלמים (מישחה בשפופרת קטנטנה), מיועד לזה בדיוק, אבל נוזל בלמים הוא תחליף טוב מאוד. לא להכניס בוכנה עם אטמים ללא שימון!

אסף.

-->