PDA

צפייה בגרסה מלאה : בניה של בית טרמוסטט חיצוני לסמוראי



reuvenk
26-11-09, 17:28
המקרה: כשקניתי את הרכב לא היה טרמוסטט ברכב והוא היה מתחמם.
הוחלף רדיטור לחדש וטוב והרכב לא התחמם בכלל ( כולל עליות לרמת הגולן בצהרי אוגוסט )
אולי לתחתית הסקלה.
כשהתחיל המזג אוויר להתקרר חום המנוע הנמוך התחיל להיות בעיה כאמור אני גר בגולן.
ניסיתי להתקין טרמוסטט במקום שיועד לכך ברכב ( איזו קומבינה שמישהו עשה במנוע )
בית הטרמוסטט היה אכול כולו מקורוזיה ולא היה אפשרי למקם את הטרמוסטט במקום המיועד.
אחרי התיעצות עם מורי הוחלט על בית טרמוסטט חיצוני שמחובר לצנרת מים.
לקח זמן עד שמצאתי איך לבנות את הבית החיצוני: שני פלאנצ'ים של רנו קליאו/אקספרס, מתישבים
אחד מול השני ניסגרים עם שני ברגי 6 מ''מ וסיליקון בניהם, בוקר בחנות חלפים ( לקח הרבה זמן עד שלמישהו היה שם זמן לחפש לי מה שאני רוצה בסוף עליתי למחסן בעצמי ).
לגבי הטרמוסטט: לקחתי את אחד הפלאנצ'ים למישהו שמתקן רדיטורים והבחור שם מצא לי טרמוסטט
82C בשתי דקות כולל גומיה שמתאים בדיוק לפלאנצ'.
ההתקנה לקחה בערך שעה התקנתי את הבית על הצינור מים שמוביל מהמנוע לרדיטור ( אצלי הוא
בעצם שני צינורות והיה מחבר שהבית החליף ) חשוב לציין את הכיוון של הטרמוסטט: הצד עם הקפיץ לכיוון המנוע.
אחרי ההתקנה יצאתי לסיבוב עם הרכב תוך דקה הוא התחיל להתחמם לכיוון האדום למעלה.
בדקתי את המערכת: המים החמים לא מגיעים לטרמוסטט!
פרקתי את הכול הוצאתי את הטרמוסטט בדקתי שהוא תקין במים חמים קדחתי חור 5מ''מ בגוף וסגרתי חזרה.
נסיעת מבחן האוטו מתחמם בתחום הסביר ( טיפה נמוך כי קר בחוץ ונסעתי רק 10 דקות ) אזור שליש הסקלה.
מקווה שזה יעזור למישהו ותודה למורי שתמך לאורך הדרך.

lior_b.s
26-11-09, 20:16
למה לבנות???
יש טרמוסטטים כאלו מוכנים עם 2 או 3 יציאות/כניסות , חיצוני שמורכב על הצינורות,

GodsFather
26-11-09, 20:21
מילה אחת - תמונות!

-->