נדב42
29-11-09, 21:33
הי,
הויטרה שלי נעולה בצמיגי 235 עם חישוקי 7" אופסט, והגלגל הרזרבי כרגע הוא 215 מורכב על חישוק מקורי.
אני רוצה שגם הרזרבי יהיה 235, וכאשר החלפתי צמיגים קניתי מראש חמישה, ובדקתי שהוא נכנס בתושבת המקורית על דלת תא המטען (נשארו 3 מ"מ מרווח ...).
ההתלבטות שלי הינה לגבי המשקל על הדלת האחורית: אם ארכיב חישוק ברזל, המשקל יהיה כבד משמעותית מגלגל מקורי ועשוי לפגוע במכלולים של דלת תא המטען. חישוק קל יותר (סגסוגת זו או אחרת) יהיה קל יותר, אבל גם פגיע יותר בשימוש בשטח (אשר לא יהיה שימוש שוטף).
אני נוטה ללכת לכיוון החישוק הקל יותר, היות וכאשר מחליפים גלגל בשטח, ממילא נוסעים יותר בעדינות ... (וחוץ מזה שיש קומפרסור וערכת תיקון טיובלס - נחשים, אז לא כל כך מהר מחליפים גלגל...)
הייתי שמח לשמוע דעות נוספות לכאן, לשם או לכל כיוון אחר ...
תודה,
נדב.
הויטרה שלי נעולה בצמיגי 235 עם חישוקי 7" אופסט, והגלגל הרזרבי כרגע הוא 215 מורכב על חישוק מקורי.
אני רוצה שגם הרזרבי יהיה 235, וכאשר החלפתי צמיגים קניתי מראש חמישה, ובדקתי שהוא נכנס בתושבת המקורית על דלת תא המטען (נשארו 3 מ"מ מרווח ...).
ההתלבטות שלי הינה לגבי המשקל על הדלת האחורית: אם ארכיב חישוק ברזל, המשקל יהיה כבד משמעותית מגלגל מקורי ועשוי לפגוע במכלולים של דלת תא המטען. חישוק קל יותר (סגסוגת זו או אחרת) יהיה קל יותר, אבל גם פגיע יותר בשימוש בשטח (אשר לא יהיה שימוש שוטף).
אני נוטה ללכת לכיוון החישוק הקל יותר, היות וכאשר מחליפים גלגל בשטח, ממילא נוסעים יותר בעדינות ... (וחוץ מזה שיש קומפרסור וערכת תיקון טיובלס - נחשים, אז לא כל כך מהר מחליפים גלגל...)
הייתי שמח לשמוע דעות נוספות לכאן, לשם או לכל כיוון אחר ...
תודה,
נדב.