PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה בהחלפת משאבת קלאץ' תחתונה ב110 TDI300



torchak
03-12-09, 00:58
מישהו עשה את זה פעם?
על פניו זה נראה מאוד פשוט, מפרקים 2 ברגים, מוציאים את הצינור מכניסים את החדשה ושלום על ישראל (כמובן אח"כ כל הבבלת של הוצאת האוויר וכל זה).
אבל מה? אני כנראה מפספס איזה שלב חשוב בהרכבה שקשור לפין הדחיף הזה.
אני מרכיב את המשאבה, מנפח כדי להוציא אוויר ובשלב שהמשאבה מתחילה לקבל התנגדות, היא פורצם וכל השמן נשפך.
כשהוצאתי אותה היא יצאה בחלקים.
האבחנה שלי היא שמסיבה כלשהי, הפין הנפרד הזה מחליק מהמקום שלו ואז אין למשאבה שום דבר שימנע ממנה להתפרק.
מישהו יכול להבין מה אני עושה לא נכון? האם יש איזה חלק שנסתר מעיני (ראיתי למשל שיש משאבות של דיפנדר שמגיעות עם איזה קליפס קטן שנראה לי שאחראי בדיוק להשאיר את הפין הזה במקום)?
כשאני משחיל את הפין אני מרגיש שיש לו איזה מגרעת לשבת עליה (עם החלק הכדורי שלו). צריך להיום שם עוד משהו?

כל כיוון יתקבל בברכה.
תודה,
נועם.

landrover
03-12-09, 19:49
דבר ראשון - האם אתה מרכיב משאבה ששיפצת , או אחת חדשה ?

יש תכונה למקום שהפין אמור להתלבש עליו , לקבל עיוות עם הזמן ,
ואז הפין מחליק כמו שקורה אצלך ...

מה שלרוב עושים , זה לרתך חתיכה קטנה של מתכת על המקום הזה שתופסת את הפין במקום שלא יחליק ... לעשות לו "בית" .

הבעיה היא שאם רק פירקת את המשאבה - אין לך כלכך גישה להגיע לשם .

אמיר.

torchak
05-12-09, 21:03
דבר ראשון - האם אתה מרכיב משאבה ששיפצת , או אחת חדשה ?

יש תכונה למקום שהפין אמור להתלבש עליו , לקבל עיוות עם הזמן ,
ואז הפין מחליק כמו שקורה אצלך ...

מה שלרוב עושים , זה לרתך חתיכה קטנה של מתכת על המקום הזה שתופסת את הפין במקום שלא יחליק ... לעשות לו "בית" .

הבעיה היא שאם רק פירקת את המשאבה - אין לך כלכך גישה להגיע לשם .

אמיר.


ברור לי שכל תיקון על המזלג יביא איתו פירוק של הקלאץ' וכל מה שכרוך בזה.
בכל אופן הסתדרתי, תודה.

-->