צפייה בגרסה מלאה : בובי קיבל מתנה חדשה ..
השנורקל החדש שבובי קיבל היום..
השנורקל החדש שבובי קיבל היום..
תמונות :confused:
תתחדש פינוקיו :)
כמה עלה לך השנורקל ואיפה קניתה?
אני גם מחפש כזה.
תתחדש
כמה עלה לך השנורקל ואיפה קניתה?
אני גם מחפש כזה.
תתחדש
קיבלת
כמה עלה לך השנורקל ואיפה קניתה?
אני גם מחפש כזה.
תתחדש
מצטרף לשאלה....
האם זה בא בתור קיט??????????
מצטרף לשאלה....
האם זה בא בתור קיט??????????
כן זה מורכב בתור קיט
קרבי יש גם לסמוראי ..
בייבי דיפנדר ...... :-)
GodsFather
08-12-09, 10:03
ביצעתם אטימה של המערכת למניעת כניסת מים ? או שזה רק להגבהת כניסת האויר (ופוזה :) )?
תמונות מקרוב, של תא המנוע?
עלויות לסמוראי?
GodsFather
08-12-09, 11:00
עלויות לסמוראי?
לי יצא לברר על שנורקל מבוסס צינור ברזל מכופף בהתאם למבנה הרכב ושגעונות הנהג - כ250 ש"ח, לא כולל החור עצמו בפח הרכב. אצל סלינס אגזוזים בחולון.
לי יצא לברר על שנורקל מבוסס צינור ברזל מכופף בהתאם למבנה הרכב ושגעונות הנהג - כ250 ש"ח, לא כולל החור עצמו בפח הרכב. אצל סלינס אגזוזים בחולון.
אני לא יודע איך זה במודלים הישנים יותר, אבל אצלי ב-98 יש לעשות שימוש בצינור שרשורי בפנים הכנף, ואין לי מושג איך להגיע עמוק לתוך הכנף (מאחורי המצבר) ולחבר אותו לצינור הקשיח שיגיע מחוץ לרכב.
גם לאחר שניתקתי את כל הצנרת ותיבת האוויר, והמצבר.. לא מצאתי גישה נוחה לחבר שנורקל לאחורי הכנף הקידמית.
אגב אמיר, למה לא לעשות שימוש בצינור נירוסטה? ומה לגבי הכובע? ביררת אולי עלויות של כובע שכזה?
יש מישהו שעשה זאת בסמוראי ואכפת לו להעלות תמונות לטובת הצעירים?
GodsFather
08-12-09, 14:04
איתי עשה את זה, הוא בטח יגיב בקרוב.
לגבי הצינור שהולך לאורך הכנף - בכל המודלים, הוא פריק. אתה יכול להעיף אותו ולחבר ישירות לבית הפילטר או לחילופין לעשות את החור מתחת למיקום המצבר ועם "ברך" להתחבר לצינור האויר.
לגבי כובע - יש בחנויות שונות לציוד טרקטורים בעלויות שבין 100 ל1000 ומעלה בהתאם לגודל ויכולות.
אפשר גם לדבר עם בעלי דיפנדר ממכרזים שויתרו או שידרגו את השנורקל שלהם.
מהתמונות נראה שקוטר הצינור קטן מדי.
מותר לשאול על איזה קוטר מדובר?
מהתמונות נראה שקוטר הצינור קטן מדי.
מותר לשאול על איזה קוטר מדובר?
מותר לשאול איזה קוטר רצוי? ולמה?
גם אני מצטרף לדיעה/שאלה של מורי...
פעם קראתי ואני לא זוכר איפה שקוטר פנימי של שנורקל צריך להיות לפחות 50 מ"מ..
בכל מקרה שנורקל צר מידי או לא בנוי טוב או עם הרבה כיפופים יכול לפגוע בצריכת דלק ובביצועי המנוע..
השורה האחרונה נכתבה מניסיון של חבר שבנה שנורקל לבד, בנסיעה מהירה לא כ"כ הורגש אבל בסרק ובזחילה המנוע קצת זייף, לאחר החלפת צינור ל-"2.5 וביטול ברך מיותרת המנוע חזר לעצמו.
ליאור
איתי עשה את זה, הוא בטח יגיב בקרוב.
לגבי הצינור שהולך לאורך הכנף - בכל המודלים, הוא פריק. אתה יכול להעיף אותו ולחבר ישירות לבית הפילטר או לחילופין לעשות את החור מתחת למיקום המצבר ועם "ברך" להתחבר לצינור האויר.
לגבי כובע - יש בחנויות שונות לציוד טרקטורים בעלויות שבין 100 ל1000 ומעלה בהתאם לגודל ויכולות.
אפשר גם לדבר עם בעלי דיפנדר ממכרזים שויתרו או שידרגו את השנורקל שלהם.
פירקתי את צינור האוויר כאמור, ואת המצבר ובקושי הצלחתי להכניס לשם את היד.
איך אני הולך לסגור שם בנד נירוסטה על גבי צינור שרשורי על גבי צינור עב קוטר קשיח אין לי עדיין ממש מושג.. אבל אני לא רואה דרך אחרת להגיע לאטימות מושלמת.
הייתי שמח אם איתי היה מגיב, אולי אפילו מעלה תמונות...?
באופן כללי יש למישהו תמונות של שנורקלים בסמוראים מבט חיצוני ופנימי?
המלצות על נקודות עיגון לפח ואופן העיגון? חומרים מומלצים, צינור שרשורי, גומיות, צינור נירוסטה וזוויות?
ביצעתם אטימה של המערכת למניעת כניסת מים ? או שזה רק להגבהת כניסת האויר (ופוזה :) )?
אטימה בינתיים אך ורק במערכת האויר.
לא בוצעה אטימה למערכות החשמל וההצתה..
מותר לשאול איזה קוטר רצוי? ולמה?
הוא לפי הקוטר המקורי של צינורות האויר
אין לי מושג מה הקוטר:confused:
גם אני מצטרף לדיעה/שאלה של מורי...
פעם קראתי ואני לא זוכר איפה שקוטר פנימי של שנורקל צריך להיות לפחות 50 מ"מ..
בכל מקרה שנורקל צר מידי או לא בנוי טוב או עם הרבה כיפופים יכול לפגוע בצריכת דלק ובביצועי המנוע..
השורה האחרונה נכתבה מניסיון של חבר שבנה שנורקל לבד, בנסיעה מהירה לא כ"כ הורגש אבל בסרק ובזחילה המנוע קצת זייף, לאחר החלפת צינור ל-"2.5 וביטול ברך מיותרת המנוע חזר לעצמו.
ליאור
אכן כך..
אצלי הורכב השנורקל ע"י בעל מקצוע שעשה כבר את כל החישובים האלה..
הג'יפ מגיב הרבה יותר טוב בגלל התיכנון של השנורקל..
תחשוב שהג'ימיני מקבל אויר מתוך המנוע ..
היום הוא מקבל אויר קר ונקי מלמעלה ..
חשוב .. שנורקל זה לא סתם צינור שמתחבר עם חור בפח לפילטר אויר
מהתמונות נראה שקוטר הצינור קטן מדי.
מותר לשאול על איזה קוטר מדובר?
לאחר בירור
קוטר הצינור 52 מ"מ
והג'יפ עובד מצויין
GodsFather
09-12-09, 09:16
פירקתי את צינור האוויר כאמור, ואת המצבר ובקושי הצלחתי להכניס לשם את היד.
איך אני הולך לסגור שם בנד נירוסטה על גבי צינור שרשורי על גבי צינור עב קוטר קשיח אין לי עדיין ממש מושג.. אבל אני לא רואה דרך אחרת להגיע לאטימות מושלמת.
הייתי שמח אם איתי היה מגיב, אולי אפילו מעלה תמונות...?
באופן כללי יש למישהו תמונות של שנורקלים בסמוראים מבט חיצוני ופנימי?
המלצות על נקודות עיגון לפח ואופן העיגון? חומרים מומלצים, צינור שרשורי, גומיות, צינור נירוסטה וזוויות?
שמים צינור גמיש שתוכל לכופף ובעצם הוא יבלוט אל מחוץ לדופן הרכב ואז למעשה גם הכנסת אותו וגם כל החיבור יכול להעשות בחוץ.
איפה איתי איפה ?
איפה איתי איפה ?
הגעתי.
את השנורקל בניתי (יותר נכון ריתכתי) מצינור שני צול מברזל. אין לי מכופפת ולכן חתכתי את הצינור ואת הכיפוף עצמו השלמתי עם ריתוך. את הראש קניתי בחנות חלפים לטרקטורים בחולון, עלה 80 ש"ח - יש יותר גדולים ויותר מכוערים.
כניסה לבודי - את הכניסה רציתי לעשות בצורה כזאת שיהיה איפשר לאטום אותה. את הצינור העברתי בפלח מתכת ( פלח זאת הגדרה רחבה - פלטה 8 מ"מ:rolleyes:) ואת הפלח חיברתי עם ברגים וגומיות לגוף הרכב.
מאחורי המצבר יש חור עגול בקוטר של 8 ס"מ שבמקור משמש לחיבור של הוינקר הימני, אני הצלחתי לעבוד דרך החור הזה ולחבר את הצנרת מבפנים.
שאר הצנרת זאת צנרת ביוב רגילה שקניתי מחנות טמבור וכנ"ל גם הכיפופים למיניהם עד לפילטר.
תכל'ס: לא הרגשתי בעיות בסחיבה, שינוי בצריחת הדלק או קושי בהנעות. הדבר שהכי הפריע לי הוא הרעש. כשנוסעים על 100 יש רעש של שאיבה שיכול לשגע פילים. היום השנורקל נמצא על הרכב (ומוסיף המון ליופי) אבל לא מחובר בפועל לפילטר אויר.
עוד אופציה (מאוד מכוערת, אמיר;)) לא להיכנס לרכב באיזור המצבר אלא להוביל מבחוץ את הצנרת לאורך הכנף ולהיכנס פנימה באיזור הסמל ישירות לפילטר.
http://64.50.169.115/forums/attachment.php?attachmentid=19853&stc=1&d=1260377149
http://64.50.169.115/forums/attachment.php?attachmentid=19854&stc=1&d=1260377149
איתי.
לטעמי! זה מכוער!! למה לשים בית שימוש על הרכב?
למה זה תורם? זה משפר משהו במנוע, לא נראה לי..
אני הייתי משקיע את הזמן והמרץ במשהו יותר מועיל (אולי איזה פגוש?)
דודו השנורקל שלך עשוי מקוטר 50 בשפת מהנדסים ו2" בשפת העם.
אני יודע משום שאותו בעל מקצוע שלדעתי הרכיב אצלך דיבר איתי קודם.
תצלול בכיף.
הוא לפי הקוטר המקורי של צינורות האויר
אין לי מושג מה הקוטר:confused:
העניין הוא שהארכת משמעותית את אורך הצינור ויש לזה השפעה על יכולת הנשימה של המנוע.
תנסה לנשום דרך צינורית קצרה ואחרי זה דרך צינורית באותו הקוטר אבל ארוכה פי 5, תבין לבד מה המנוע מרגיש.
כדי לשמור על הספיקה המקורית כדאי לשדרג את המערכת ולהגדיל את הקוטר של הצנרת.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.