צפייה בגרסה מלאה : סרטון לרכב פשוט מהדהים ביכולותיו
http://www.youtube.com/watch?v=dcy-KN_rKHM
פששש..... מדהים !!
עכשיו צריך רק תחרות עבירות במתחם סגור וברוך מרים את הכפפה ...;-)
יריב קלר ברוך
04-12-09, 23:00
פשוט גאוני אבל ויש אבל גדול למה ברוך לא חשב על זה קודם;)
עם תראה את הרכב לאלף איש באתר בתמונות ותישאלו מי בנה 999 יגידו שזה מתאים לצפרדע אז ברוך תיתעורר ממתינים ליראות מתחרה ראוי לדיונון שבסרט:cool:
זה ממזמן...
http://www.team-bhp.com/forum/4x4-vehicles/50929-extreme-4x4-chain-drive.html
אבל אחלה רעיון.
איל
מדהים לא חשבתי שניתן להגיע לרמת ביצועים כזו גבוהה
הבחור שחשב על זה פשוט גאון אפשר לירשום על זה פטנט.
כאשר אני מנתח את התמונות אני מגלה שאת ההשראה לרעיון האדיר הזה
הוא לקח ממפלסת ( גראדאר ) של קטרפילר והוסיף המון משלו
האמריקאים האלו פשוט גנובים, חצי מהפורום מדבר על כמה שהרכב מכוער.
חחח.....
בכל מקרה וואווווווווו!!!!!!!! מדהים!
דרך אגב יש למישהו מושג על מערכת העברת הכוח לגלגלים הרי ברור שלא מדובר בסרן וגל הינע.
אשמח להסבר.
האמריקאים האלו פשוט גנובים, חצי מהפורום מדבר על כמה שהרכב מכוער.
חחח.....
בכל מקרה וואווווווווו!!!!!!!! מדהים!
הפורום הוא הודי... לא אמריקאי. והם מדברים על מכוערים....
דרך אגב יש למישהו מושג על מערכת העברת הכוח לגלגלים הרי ברור שלא מדובר בסרן וגל הינע.
אשמח להסבר.
כשמו הוא... CHAIN LINK
לאורך כל זרוע יש שרשרת. בסגנון מתלה אחורי של אופנוע. את זה אני יכול להבין די פשוט.. (תיאורטית לפחות)
השאלה היותר מעניינת היא ההיגוי... נראה לי שיש בוכנה הידראולית נפרדת לכל אחד מהגלגלים הקדמיים...
איל
השאלה היותר מעניינת היא ההיגוי... נראה לי שיש בוכנה הידראולית נפרדת לכל אחד מהגלגלים הקדמיים...
התמונה הזאת מאשרת את מה שאמרת, ויש גם לוקר:
http://www.team-bhp.com/forum/attachments/4x4-vehicles/80868d1229696361-extreme-4x4-chain-drive-19.jpg
six 4 life
05-12-09, 17:58
מאחת התגובות שמביאה ציטוטים ממקור ראשון של הבחור, נכתב שההיגוי נעשה כמו בבובקט/ טנק. לכל זוג גלגלים צדדי יש ידית משלהם.
SIX - טעות גדולה.
הסיבוב בבוקט/טנק מתבצע ע"י נעילת הגלגלים/זחל בצד הפנימי של הסיבוב.
בנוסף ההיגוי מתבצע ע"י סטיקים.
שים לב בסרטון ש.....
א. לנהג יש הגה ולא סטיקים.
ב. הגלגלים הקדמיים מורכבים על ידי סרן ומסתובבים ימינה ושמאלה, כמו בהיגוי רגיל.
אז.....
א. לא הבנת נכון את התגובות בשרשור.
ב. הבחור בכוונה לא מספק מידע נכון ואמיתי.
לדעתי הסיבוב מתבצע ע"י שתי בוכנות הידראוליות אשר עובדות ביחד כאילו היו בוכנה אחת. אכן סוגיה מעניינת ההיגוי ברכב זה.
מעבר לכך אני לא מבין למה הרכב צריך לשקול 5 טון.
לדעתי ניתן לבנותו יותר קל.
רפי
מעבר לכך אני לא מבין למה הרכב צריך לשקול 5 טון.
לדעתי ניתן לבנותו יותר קל.
רפי
בגלל שזה טרקטור , לא רכב !
מבחנתי זה נכון מתוחכם אבל לא מפוצץ את הורדים שלך באדרנלין , פרגנו?! אז סחטין על הרעיון וגם על הבצוע אבל מצדי זה רק נשאר כמו נסוי מעבורת חדישה מבית NASA מתוחכם וגם משעמם...
נ.ב. כבר יצא לי לראות את הרעיון הזה מיושם בבאגי הנעה אחורית (ברור שלא בארץ) אז הנה התמונה צריך קצת ZOOM!!! (זה אגב טוב לפתירת בעיות זווית עבודה מקסמאלית של מיסב צריה , אתה כמעט לא מוגבל בלהוריד זרוע ולהרויח מרווח גחון)
http://www.jeepolog.com/forums/picture.php?albumid=241&pictureid=3784
וסים
וסים - אם אני רואה נכון, בבאגי שאתה מראה המתלה האחורי בלבד הוא בסגנון של מה שמופיע בסרט וזה לא משהו מרגש, דומה למתלה של תומקאר (בלי להתעמק יותר מדי במבנה מקרוב).
החוכמה הגדולה היא לדעתי זה ששמו כל זוג גלגלים ימין/שמאל על ציר משותף במקום המבנה הרגיל של קדימה/אחורה - זו לדעתי סוג של גאונות
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.