צפייה בגרסה מלאה : למה אותו פלאג נישרף/ נדפק לי כל הזמן ?
שלום.
למה אותו פלאג נישרף/ נדפק לי כל הזמן ? החלפתי ולאחר שבוע שוב פעם המנוע עובד על 3 בוכנות.
האם יש קשר שצריך לעשות ניקוי / כיוון קרבורטור ? אם כן מדוע לא כל הפלגים נשרפים/נדפקים ? http://www.jeepolog.com/forums/images/icons/icon6.gif
תתאר את הצבע של הפלג ( בחלק איפה שהניצוץ ) ויוכלו לעזור לך ..( לבן , שחור , רטוב משמן ...)
ד"א איזה רכב ?
שלום.
למה אותו פלאג נישרף/ נדפק לי כל הזמן ? החלפתי ולאחר שבוע שוב פעם המנוע עובד על 3 בוכנות.
האם יש קשר שצריך לעשות ניקוי / כיוון קרבורטור ? אם כן מדוע לא כל הפלגים נשרפים/נדפקים ? http://www.jeepolog.com/forums/images/icons/icon6.gif
בוכנה גוטה ;)
שלום.
פלאג קצת שחור עם קצת שמן. הבעייה היא שכל הזמן זה אותו פלאג.
האם הבעיה זה כיוון קרבורטור ?
RAP
סליחה שכחתי לציין : מדובר על דיהטסו פרוזה שנת 92 קרבורטור רגיל
שלום.
פלאג קצת שחור עם קצת שמן. הבעייה היא שכל הזמן זה אותו פלאג.
האם הבעיה זה כיוון קרבורטור ?
RAP
שמן על הפלאג ,לא נשמע כמו כוון קרבורטור:oops:
נשמע יותר כמו רינג שבור. (במקרה הטוב)
הצבע השחור מעיד על תערובת עשירה, אבל בגלל השמן לא בטוח שזו הדיאגנוזה האמיתית.
מה תצרוכת השמן של המנוע?
שמוליק שלום.
אם הרינג שבור איך זה קשור לתערובת עשירה ? תערובת עשירה לא קשורה לדלק ( קרבורטור ) ?
יחס השמן טוב , אין בריחה וגם לאחר בדיקה אין "טחינה" בשמן או שמן במים.
RAP
כנראה שלא הייתי מספיק ברור.
דברי הוצאו מהקשרם :)
הרינג לא שייך לתערובת.
השחור שעל הפלאג, בימים כתיקונם (כשאין גם שמן עליו) מצביע על תערובת לא נכונה.
במקרה שלך, השמן על הפלאג יכול להצביע על בעיה ברינגים, וכשכבר קיים שמן בתא השריפה, אי אפשר לקבוע שהבעיה בתערובת (על סמך הפלאג).
מעבר לזה, אם אני מבין נכון לרכב יש קרבורטור ולא הזרקה, כך שמימלא אם יש בעיה בתערובת היא תיהיה בכל הפלאגים (להוציא כווני שסתומים לא נכונים)
דרך האנטרנט, לא תוכל לקבל תשובה חד משמעית ,של מה באמת קרה.
בשביל זה צריך עיניים :)
מקווה שהפעם הצלחתי להעביר את מה שרציתי.
יכול להיות גם בעייה בגומיות/מובילי שסתומים ...
גם לי הייתה בעייה דומה , לאחר החלפת גומיות שסתומים הבעייה נפתרה..
ליאור
נכון פלאג לא אוהב שמן ולרוב נשרף מהר
סיבות לכניסת שמן לחלל השריפה
1 כנאמר גומיות שסטומים יבשות
2 גם זה נאמר רינג ניגוב שמן שבור
3 דברים רעים יותר כמו סדקים ואתם ראוש
אבל תתחיל מהקטן לגדול
בהצלחה
אורי
ברככב הקודם שלי (פולקסוואגן קראוול) קרתה התופעה שהזכרת.הייתי צריך להחליף את הפלג כעבור כ 5000 (חמשת אלפים) ק"מ כשהמנוע התחיל לזייף.
לא היו עליו סימנים כל שהם אא"כ משכתי איתו עוד.
אף מוסכניק אן מחשב לא הצליחו לעלות על הבעיה.ברגיל המנוע עבד כמו שעון.
על הפלג הפגום ראינו "סדק בחרסינה" קרוב לאלקטרודה.
היו שדברו על ניצוץ מידי חזק שם או על חשמל סטטי מהאלטרנטור שישב ליד הפלג.אבל הכל היה סתם השערות.
הקפדתי להשתמש בפלג עם 3 ראשים כדי שאם שהחרסינה תשבר לגמרי,שלא תפול לתוך הצילינדר.
נסעתי כך 60.000 ק"מ ללא שינוי או החמרה של המצב.
לפני כשנה נמכר הרכב.יידעתי כמובן את ההבעלים החדש.הוא נוסע עד היום והכל בסדר...
אז תבדוק את החרסינה.
איציק - 4X6ZH
07-12-09, 11:10
כנראה שיש לך חדירת שמן לחלל השריפה . השמן נשרף יוצר גרגרי פחם שנתקעים לך באלקטרודה ומקצרים . ( הפלג מפסיק לעבוד ) .
הפתרון הוא טיפול במקור חדירת השמן ( בדרך כלל שיפוץ מנוע )
יש פתרון שעבר מהעולם אבל עובד מעולה וזה להתקין מאריך לפלג . לא בכל מנוע זה אפשרי . במנועים חדישים אין מקום ( לכן הטריק הולך ונעלם ) .
במנועים ישנים יש מקום להרחיק את הפלג מתושבת ההברגה שלו על ידי המאריך.
וסע לשלום .... בלי סוף :wink:
יש אפשרות לשחק עם דרגות חום העבודה של הפלג ( פלג חם יותר ) שישרוף את השמן .
אבל זה לא מומלץ כי אתה נגרר לבעיות אחרות .
איציק
רוב הסיכויים שזה לא הבעיה של פותח השרשור (פרוזה), אבל זה כן קשור לנושא של "פלג אחד רטוב\שרוף"
בויטרה של חבר שלי היתה בעיה דומה, רק שהמנוע גם היה מוציא עננים של עשן לבן אחת לכמה זמן.
בדיקנו קומפרסיה - תקין (160 PSI בכל הבוכנות).
אין שמן במים ולא מים בשמן.
מה שכן, מפלס השמן במנוע היה טיפה גבוה מדי, אבל ההשמנו (שלא בצדק:oops:) את הבחור שעשה את הטיפול האחרון.
הפתרונות שהיציאו בכל המוסכים היו או לפרק ראש, או להביא מנוע יבוע, אך החבר לא נכנע והמשיך לחפש את מקור הבעיה וזה השתלם :)
מסתבר שבויטרה ישנה (אוט' 3 הילוכים), ישנו צינור וואקום שמחובר לאיזה שהוא ווסת על הגיר בצד אחד, ולסעפת היניקה בצד שני. הממברנה של הווסת נקרעה, ושמן גיר התחיל להישעב אל הבוכנה הקרובה ביותר למקום חיבור הצינור בסעפת (מס' 4).
על ווסת מקורי בקשו כמה מאות שקלים, אז הוזמן אחד מאיביי שעלה סביב ה 60 ש"ח כולל משלוח, והבעיה נפתרה :D
http://photofile.name/photo/borka13/115039482/large/117694881.jpg (http://photofile.name/users/borka13/115039482/117694881/)
ניתן לראות שפלג אחד "רטוב"
http://photofile.name/photo/borka13/115039482/large/118408987.jpg (http://photofile.name/users/borka13/115039482/118408987/)
http://photofile.name/photo/borka13/115039482/large/118408988.jpg (http://photofile.name/users/borka13/115039482/118408988/)
החלק שהוחלף (במקום המנוע:))
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.