צפייה בגרסה מלאה : ARB לשירוקי XJ
בעקבות הגדלת המשפחה שודרג בהצלחה ג'ימיני (מוגבה נעול ועוד)
לשירוקי xj 2001 .
שלב ראשון בוצע הגבהה – קיט pro-comp 3 אינץ
שלב שני רציתי ARB – אבל לא יצא
מהנפלד שלחו למוסך נעילות לדנה 35 ודנה 30 ושניהם לא מתאימות L
לפחות עכשיו אני יודע שלסרן אחורי יש לי נעילה חלקית \מניעת החלקה ...(לא זוכר את השם המדויק)
עכשיו לשאלה מי יודע בודאות איזה דגם של ARB מתאים לשירוקי xj2001 ?
תודה
רמי
לפי מיטב ידיעתי, ARB מחליף את הקייס, כך שהעובדה שכרגע יש לך LIMITED SLIP היא חסרת משמעות.
תבדוק גם עלות ציריות מחוזקות, לרכבים נעולים עם צמיגים גדולים יש נטיה לשבור את הציריות האחוריות. ציריה אחורית שבורה ב XJ זה ממש לא כיף. רמז - הגלגל עוזב את הסרן...
סער.
תתחדש ותהנה.
חפש פה ZIK5 מוכר נעילת ARB שעלולה להתאים לך לפי מעט הבנתי.
אפשרות שניה זה להחליף את הסרן האחורי לדנה 44 ברזל מסופה ולנעול אותו.
יותר חזק. זה בטוח.
בהצלחה
עוד שאלה קטנה
את הרכב רכשתי עם צמיגי BF AT חדשים לגמרי אז כרגע אני לא הולך לכיוון MT
אבל רק לידיע מה המידות שניתן ההתקין (וניתן לרשום ברישיון)
ומה הלחץ האויר שצריך להיות במידה המקורית
225/16/70?
משום מה בספר רכב שקיבלתי מופיע צמיג 225/15/75
בעקבות הגדלת המשפחה שודרג בהצלחה ג'ימיני (מוגבה נעול ועוד)
לשירוקי xj 2001 .
שלב ראשון בוצע הגבהה – קיט pro-comp 3 אינץ
שלב שני רציתי ARB – אבל לא יצא
מהנפלד שלחו למוסך נעילות לדנה 35 ודנה 30 ושניהם לא מתאימות L
לפחות עכשיו אני יודע שלסרן אחורי יש לי נעילה חלקית \מניעת החלקה ...(לא זוכר את השם המדויק)
עכשיו לשאלה מי יודע בודאות איזה דגם של ARB מתאים לשירוקי xj2001 ?
תודה
רמי
כפי הנראה יש לך סרן דנה 44 אלומיניום. ולסרן הזה איין נעילת a r b. כמו שאמר לך סער. האפשרות שלך היא לשדרג לדנה 44 של סופה . ואז אתה יכול לינעול את הרכב עם איזה נעילה שתירצה ללא בעייה. אמנם כרוך בהוצאה . אבל שווה את התוצאה.
מעבר לדנה 44 "רגיל" מסופה הוא פתרון טוב, אתה צריך לוודא שהם עם אותם יחסי העברה (בדרך כלל אין בעייה) אבל יש חסרון אחד - אתה מוותר על ABS, וברכב יומיומי לכביש, זה ויתור בטיחותי שצריך לשקול.
מבחינה חוקית, אם המודל שלך מופיע באוטודאטה במכוני הרישוי, אתה יכול לרשום את המידות שמופיעות בתוכנת אוטודאטה, נקודה. תבדוק. מבחינה טכנית, על גלגלי 16 אינץ', מידה 245/75R16 היא מוצלחת מאד. על גלגלי 15 אינץ' אם תחליט לעבור אליהם אתה יכול להתקין 31/10.5R15 בלי בעיות עם ההגבהה שכבר יש לך.
הי
באוטו דטה המידה שאתה נועל כרגע היא הגדולה ביותר.
יש שם גם 215.75.15....
אברמלה, יש לו דנה 35 מאחורה, עם C-CLIP.
החלפת סרן אחורי ל 44 תעלה לך באיבוד ה ABS,
סערכפי שנמרוד כבר ציין, כמו כן, אם אני לא טועה, הדיפרנציאל עצמו גדול יותר, מה שישפיע על מרווח הגחון שלך והמחיר בפעם האחרונה ששמעתי על הסבה כזו היה סביב ה 8000 ש"ח כולל התקנה.
לדעתי, עדיף להשקיע בציריות מחוזקות (כאשר הסיבה העיקרית היא ה ABS )
סער.
הרכב משמש את אישתי ביום יום כך שאני לא מעוניין להיפרד מהABS
רציתי לדעת אם יש מישהו שהתקין נעילות ARB על הסרנים המקוריים ?
מאחור דנה 35c יחס העברה 3.54 (d 103 של ARB בעל נתונים זהים לא התאימה)
ועוד שאלה לפי הספר לחץ אויר - 33psi בצמיג 215.15.75
זה נכון גם ל 225.16.70 ?
תודה לכולם
רמי
אתה כותב שRD103 לא התאימה, אבל לפי הקטלוג של ARB הנעילה שאמורה להתאים לך היא RD102. ראה בקטלוג המעודכן:
http://www.arb.com.au/resources/pdf/airLockers/application_chart.pdf
לגבי לחץ אוויר - אין מספרים מוחלטים. תשתמש בלחץ המומלץ בתור התחלה, אתה יכול לרדת ממנו לאזור 30 וגם פחות, אם הרכב נוקשה מאד זה יכול לעזור קצת.
סליחה לא D 103
מהנפלד שלחו D-102 לסרן אחורי
ולא מתאים
RD102 אמורה להתאים. מה זאת אומרת לא מתאים? מי קבע, מה נבדק, מה בדיוק לא מתאים, האם משהו לא בסדר בסרן? אתה לא יכול להסתפק בתשובה שזה לא מתאים. אולי אתה צריך לנסות אצל מתקין מנוסה יותר? צ'רוקים עם נעילה אחורית של ARB זה לא משהו נדיר.
הנעילה לא התאימה מכיוון שהגובה של הקורונה היה שונה בהרבה ממה שבבית הסטליטים המקורי
הדגם שאמור להתאים הוא RD103 אבל אין במלאי אצל הנפלד כרגע.
בכל מקרה לפי יחס העברה הנוכחי באוטו 3.54 הדגם RD102 היה אמור להתאים אבל משום מה אינו מתאים
גם בדנה 44 של סופה ניתן לשלב את מערכת הABS!הכל תלוי בתקציב.
השאלה היא האם אתה באמת צריך דנה 44???מה רמת העבירות שאליה אתה שואף?
מצד שני אם כבודו נישאר עם ה35C-CLIP תעשה מאמץ ותשקיע גם בציריות מחוזקות!
הסרן לא ישאר שלם למשך זמן עם נועל ARB!ציריה שבורה בתוך נועל ARB מחסלת גם את הנועל!!!
אסף
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.