התחברות

צפייה בגרסה מלאה : צמיגי מקסיס



התייש
18-12-09, 12:52
והנה שאלה לאלו ש"מבינים בצמיגים":
הזמנתי מקסיס שטח מלא במידה המקורית של הסמו 205.(טרפדור)
כשהצמיגים הגיעו לפנצ'ריה הבנתי מהמתקין שהם מותאמים לרכבים מסחריים ושהם כבדים בהרבה מהצמיגי לאסה 50 50 שיש לי עכשיו על הרכב.
על הצמיגים שיש לי עכשיו רשום כח משקל 96 (לא מבין בזה).
ואילו על המקסיס רשום 110 ובלאי 8 (שזה לפי מה שהבנתי השכבות הרבות של הצמיג).
מספיק להרים צמיג אחד ולראות שמדובר בצמיג כבד מאוד ביחס למידה שלו וגם כשנתנו לו ליפול בחופושיות על הריצפה הוא לא ממש קפץ בחזרה מפאת משקלו.
הבחור אמר שאני צריך לבדוק טוב טוב אם אין צמיג כזה שהוא קצת יותר קל או מתאים לרכב משום שלטענתו צמיג במשקל כזה על רכב כזה קליל עלול לגרום נזק לתפוחים, מיסבים, ושאר ירקות...
האם יש פה מישהו שיכול לאשר זאת?
האם יש באמת צמיג כזה מאותו יצרן שיותר מתאים לרכב? (אולי מקסיס ביגהורן?)
אני צריך לדעת לפני שאני זורק שם כסף ואחר כך עוד כסף על שחיקה ובלאי מואצים של מכלולים.
תודה, מעין.

GodsFather
18-12-09, 14:15
יש פה כמה עם הצמיג הזה, מרוצים עד הגג מהיכולות שלו.

צמיג יותר עמיד ויותר חזק, המחיר הוא במשקל שלו. קח את הלאסי האלה שלך למסלעה ותחזור עם פנצ'רים שהמקסיס לא ירגישו כלל, שלא לדבר על אחיזה טובה יותר.

כנס עם הלאסי לבוץ ולא תזוז מטר (ואולי תחטוף פנצ'ר מאיזה ברזלון קטן שהסתתר) ועם המקסיס תסע כמו בכביש בשכונה.

זה המחיר.

לגבי נזקים - זו פשוט הפרזה, לא אומר שזה לא מגדיל בלאי אבל ברמה זניחה ביותר. מילא היית אומר שגם עלית במידה לצמיג יותר גדול אבל בסה"כ אתה באותה מידה, הבלאי מינורי. אני לא יודע לומר לגבי התאמה לרכבים מסחריים...מעולם לא נתקלתי בהבדלי דגמים לאותו דגם ומידת צמיג, יתקנו אותי יודעי דבר, אבל יותר מפתיע אותי שהפנצ'רמעכר לא ידע לדבר עם הספק שלו ולשאול את זה...

תחשוב על כך שאם אתה אמור להתאמץ במעבר מכשול עם צמיגי 50/50, לפעמים גם לבוא במהירות גבוהה יותר ועוד מרעין בישין, האחיזה המשופרת של המקסיס תאפשר לך לשמור על המכלולים ולמעשה הרווחת חזרה את אותו בלאי שאתה כביכול מפסיד בגלל המשקל.

כל מי שעבר מצמיגי כביש/שביל לצמיגי שטח מלא מברך על כך ולרוב גם לא מבין למה לא עשה זאת קודם. גם בדגם טרפדטור וגם בדגם 753.

אין בארץ צמיג שטח מלא במידה המקורית למעט מקסיס, כך שגם אין הרבה ברירה, אם רוצים לטייל בשטח.

והעיקר, תהנה.

נדב42
18-12-09, 15:43
יש פה כמה עם הצמיג הזה, מרוצים עד הגג מהיכולות שלו.

הי,

היה לי את הצמיג הזה במידה הזאת בוויטארה הקודמת (http://jeepolog.com/forums/showthread.php?t=39317) (קצרה) - פשוט מעולה
היום בארוכה, במידה גדולה יותר (235), גם לקחתי כאלו וזה פשוט תענוג.

אני בעד :p

להתראות בשטח,

נדב.

התייש
18-12-09, 15:54
אמיר אני מקבל את מה שאמרת בקשר לחסכון במעבר על מכשול.
בקשר לפנצ'רמכר שמתקין לי- סתם סיפור ארוך אבל יצא ככה שהפנצ'ריה שמתקינה נמצאת בצפון והפנצ'ריה שממנה קניתי נמצאת בירושלים ולכן, זה לא אותו בנאדם ויש לו דיעה שונה והוא הצליח להטיל בי ספק לפני ההרכבה. הוא אמר שדגם c כמו שרשום על הצמיג מתאים למסחריות )Cargo) ואני אצטט אותו "זה צמיג כבד, יפרק לך את האוטו"
. דבר עם שלומי (המוכר) שיבדוק אם אין כזה צמיג בדרגת בלאי 6 במקום 8.

Zambia-protocol
18-12-09, 17:07
אתם מדברים על בלאי מהצמיג הכבד. ומה עם כל אלה שיש להם צמיגי 235 על הסמוראי?
לפי מה שאני מכיר מהחברים, אין עם זה בעיות מיוחדות. (פעם זה היה להם ברשיון. היום כבר לא אבל זה לא אכפת להם)
שבת שלום אנשים.

ohadw50
20-12-09, 07:51
היי לי יש את ה753 כבר שנה וחצי וטפו טפו טפו לא הייתה לי בעייה של מיסבים שהלכו
או פנצרים או כל דבר שהפנצרמכר שלך הזכיר או משהו בסגנון ,
הצמיג הזה עושה עבודה מעולה גם בשטח סלעי וגם בבוץ .

GodsFather
20-12-09, 09:04
. דבר עם שלומי (המוכר) שיבדוק אם אין כזה צמיג בדרגת בלאי 6 במקום 8.

ודיברת עם שלומי המוכר ?

ולא בלאי, פליי. PLY. (מידת עובי)

תקרא במדריך ג'יפולוג על צמיגים מה זה אומר ותבין. אכן דרגה 6 יותר רכה מ8 ויש מצב שקיימים 2 דגמים כאלה, אם כי מעולם לא נתקלתי זה בארצנו...

יותר טוב מזה - דבר עם היבואן בארץ , דנטה-טייר. בחור בשם דרור הוא המנהל, סה"כ אנשי שירות טובים.

ברששת
21-12-09, 00:13
לגבי בלאי ומשקל יתר. אינדיקציה בצריכת דלק. אני עברתי מצמיגי יוקו 50.50 למקסיס שטח ולא היה הבדל בצריכת דלק. מסקנה- לא יותר כבד.
חוץ מזה צמיג מעולה (אם אתה לא נוסע מעל 100 קמ"ש ומבצע עצירות חרום:D).

אסייג
21-12-09, 02:09
והנה שאלה לאלו ש"מבינים בצמיגים":
הזמנתי מקסיס שטח מלא במידה המקורית של הסמו 205.(טרפדור)
כשהצמיגים הגיעו לפנצ'ריה הבנתי מהמתקין שהם מותאמים לרכבים מסחריים ושהם כבדים בהרבה מהצמיגי לאסה 50 50 שיש לי עכשיו על הרכב.
על הצמיגים שיש לי עכשיו רשום כח משקל 96 (לא מבין בזה).
ואילו על המקסיס רשום 110 ובלאי 8 (שזה לפי מה שהבנתי השכבות הרבות של הצמיג).
מספיק להרים צמיג אחד ולראות שמדובר בצמיג כבד מאוד ביחס למידה שלו וגם כשנתנו לו ליפול בחופושיות על הריצפה הוא לא ממש קפץ בחזרה מפאת משקלו.
הבחור אמר שאני צריך לבדוק טוב טוב אם אין צמיג כזה שהוא קצת יותר קל או מתאים לרכב משום שלטענתו צמיג במשקל כזה על רכב כזה קליל עלול לגרום נזק לתפוחים, מיסבים, ושאר ירקות...
האם יש פה מישהו שיכול לאשר זאת?
האם יש באמת צמיג כזה מאותו יצרן שיותר מתאים לרכב? (אולי מקסיס ביגהורן?)
אני צריך לדעת לפני שאני זורק שם כסף ואחר כך עוד כסף על שחיקה ובלאי מואצים של מכלולים.
תודה, מעין.


פעם שנייה עם מקסיס 8060 הטרפדור צמיג מס 1 לא מרעיש בכביש, אחיזה מצוינת בכביש ,בשטח בבוץ קנה אותו בלי לחשוב הרבה צמיג שנותן הכי הרבה ואפילו מעבר תמורת המחיר

התייש
21-12-09, 09:22
תודה לכל העונים. אחרי יום שבת בנחל יבניאל עם זוג 50\50 מקדימה וזוג כביש מאחור (ולמרות שלא נתקלתי בבעיה מיוחדת), אתמול(ראשון) הורכבו המקסיס. תודה לכולם על העזרה בתשובות, עזרתם לי.
עכשיו מה שנשאר זה לחכות לפעם הבאה שירדו כמויות כאלו של גשמים, למצוא זמן פנוי ולחזור לנחל.

הירשפלד יובל
21-12-09, 18:11
ולא בלאי, פליי. PLY. (מידת עובי)
ply-שכבה,plies-שכבות הן כמדומני ציון למספר השכבות בסוליה,מדרך-TREAD, או בדופן-SIDEWALL.

התייש
22-12-09, 09:14
ולא בלאי, פליי. PLY. (מידת עובי)
SIDEWALL.
לאותו בחור שהסב את תשומת ליבי לנתון הנ"ל היה מבטא ערבי.
בכל אופן, תודה על האנפורמציה.

-->