התחברות

צפייה בגרסה מלאה : צירוקי 84 מנוע 2500



23FZ1
21-12-09, 16:02
שלום,

נתקלתי בדגם הנ"ל למכירה ומאוד עניין אותי.

אשמח לשמוע פרטים מבעלי ניסיון, איך המנוע 4 צילינדר מתפקד ברכב כזה? לא חלש מידי?

יש אפשרות להחליפו?

בכלל ישנה בעית חלקי חילוף לרכבים כאלו או שאין סיבה לדאגה?

האם הוא זהה לאחיו היותר מתקדמים מ-99/98?

הכיוון הוא להחזיקו כרכב לטיולים בלבד.

תודה לעונים,
אדי

Saar
21-12-09, 16:16
הי,

האם מדובר ברכב בצבע ירוק? (היה בעבר בסביון)
מה מצב הפחחות שלו? אם מדובר ברכב שאני ראיתי לפני 5 שנים, היו לו חורים ברצפה מחלודה.
כעיקרון, המנוע הזה אינו נפוץ במיוחד,
לאוטו אולי יהיה ערך היסטורי כדגם הראשון שיוצר,
אך הדגמים המאוחרים יותר (6 צילנדרים) עדיפים בכל פרמטר.

סער.

מצאתי את הלינק:
http://jeepolog.com/forums/showthread.php?t=4794

23FZ1
21-12-09, 18:48
תודה, לא ראיתי את האוטו עדיין אז אין לי מידע לגבי החלודה.

השאלה האם ניתן להחליף מנוע ל6 צילינדר כמו בחדש?

וגם האם יש חלקי חילוף בארץ?

סופר גיפ
21-12-09, 19:05
אפשרי לשדרג לשש צילנדר צריך להחליף גם גיר וטרנספר וכמובן חשמל

Saar
22-12-09, 13:07
אפשרי לשדרג לשש צילנדר צריך להחליף גם גיר וטרנספר וכמובן חשמל

על סמך מה אתה אומר את זה?
לשדרג ל 6 צילינדר ברכב הזה דורש שינויים בפיירוול, שינויים בתושבות המנוע ושינויים בחזית (איזור הגריל)
זו הסבה לא פשוטה ואני לא ממש רואה כדאיות לבצע אותה ברכב כזה
שלא לדבר על עינייני רישוי...
סער.

tzagi
25-12-09, 22:25
על סמך מה אתה אומר את זה?

סער.

על סמך שזה נעשה אלפי פעמים, השינוי היחידי שמחייב חיתוך וריתוך זה התושבות מנוע. המרכב הוא אותו מרכב.
רצוי להחליף גם את הקפיצים הקדמיים.

ולמרות כל זאת...אפילו אם היה חוקי, לדעתי לא שווה את כל ההשקעה. יש להחליף מנוע, גיר, טרנספר, דרייבשפטים, רדיאטור, צנרת, חשמל ומה עוד לא....תוסיף עוד במקרה שמרכיבים מנוע מוזרק.

-->