צפייה בגרסה מלאה : עזרה בחום מנוע
היי שהמנוע קר קשה להניע את הרכב (סמוראי 90 ) וגם אז אני לא מצליח לזוז עם הרכב (הוא נכבה לי ) רק לאחר כמה דקות שהמנוע עובד בלי תזוזה אני מצליח לזוז עם הרכב האם יש קשר לזה שאני בלי טרמוסטט ?
ורק אחרי נסיעה של 20 המחוג של החום עולה לי לקו התחתון של השעון ולא עולה משם
לאחר נסיעה בדקתי המים חמים המאוורר עובד אצלי קבוע
היוניט חום חדשה ומקורית אין נזילות של מים ולא חסר מים
GodsFather
24-12-09, 11:30
היעדר תרמוסטט משפיע לרעה בהחלט, כנ"ל גם פאן-קלאצ' תפוס שפועל כל הזמן (זה שהוא מסתובב, לא אומר שהוא תפוס בהכרח).
הרכב מתקשה להתחמם ולהגיע לטמפרטורת עבודה, זה גם משפיע לרעה על צריכת הדלק.
לגבי המחוג - תבדוק שאין לך מפל מתח בדשבורד בדרך, אם כי מהדברים שאתה מתאר, יכול מאד להיות שהמחט תשאר נמוך מאד.
למה אתה בלי תרמוסטט ? האם יש בעיה במנוע ?
היי שהמנוע קר קשה להניע את הרכב (סמוראי 90 ) וגם אז אני לא מצליח לזוז עם הרכב (הוא נכבה לי ) רק לאחר כמה דקות שהמנוע עובד בלי תזוזה אני מצליח לזוז עם הרכב האם יש קשר לזה שאני בלי טרמוסטט ?
ורק אחרי נסיעה של 20 המחוג של החום עולה לי לקו התחתון של השעון ולא עולה משם
לאחר נסיעה בדקתי המים חמים המאוורר עובד אצלי קבוע
היוניט חום חדשה ומקורית אין נזילות של מים ולא חסר מים
אהלן אפי
מדבריך נשמע שיש לך בעיה בקרבורטור והייתי בודק את תקינות מערכת הצו'ק האוטומטי
בלי קשר הייתי מתקין טרמוסטט מקורי כי אין סיבה שהוא לא יהיה שם. אם תיהיה בעיית התחממות רצוי לפתור את הבעיה ולא לעקוף אותה ע"י הוצאת הטרמוסטט
ליאור
היעדר תרמוסטט משפיע לרעה בהחלט, כנ"ל גם פאן-קלאצ' תפוס שפועל כל הזמן (זה שהוא מסתובב, לא אומר שהוא תפוס בהכרח).
הרכב מתקשה להתחמם ולהגיע לטמפרטורת עבודה, זה גם משפיע לרעה על צריכת הדלק.
לגבי המחוג - תבדוק שאין לך מפל מתח בדשבורד בדרך, אם כי מהדברים שאתה מתאר, יכול מאד להיות שהמחט תשאר נמוך מאד.
למה אתה בלי תרמוסטט ? האם יש בעיה במנוע ?
לא אין לי בעיה במנוע היה לי בעיה בתרמוסטט הוא לא היה תקין אז הורדתי אותו מבלי להחליף לחדש !!
תתקין טרמוסטט! מנוע קר זה לאו דוקא דבר חיובי.
מנוע צריך לעבוד בטמפ' קבועה ככל שאפשר. מתכת קרה מכווצת והבלאי הכי גבוהה נוצר דווקא כשמנוע קר.
לא אין לי בעיה במנוע היה לי בעיה בתרמוסטט הוא לא היה תקין אז הורדתי אותו מבלי להחליף לחדש !!
יש לציין שהפאן-קלאצ' אצלי מחובר עם ברגים בגלל זה הוא עובד קבוע
צביקה קרבורטור
24-12-09, 19:20
יש לציין שהפאן-קלאצ' אצלי מחובר עם ברגים בגלל זה הוא עובד קבוע
שלום רב !
סיבה נוספת להרכיב תרמוסטט, ובהקדם האפשרי, כדי למנוע תצרוכת דלק גבוהה, בלאי מנוע מואץ, וקשיים להגעת המנוע לטמפרטורת העבודה.
בקשר לקשיים בהנעת רכב קר, ובכבוי המנוע יש לטפל בקרבורטור ובצוק האוטומטי, וזאת מיד לאחר הרכבת הטרמוסטט, החיונית גם לתפקוד הצוק האוטומטי בקרבורטור, וקיצור משך זמן פעולתו.
החיסכון בדלק בעקבות הטיפול בהחלפת התרמוסטט, סידור וכוון הצוק האוטומטי, ושיפוץ הקרבורטור במקרה הצורך, יחזירו את ההשקעה בחיסכון משמעותי בתצרוכת הדלק וחיסכון בבלאי לסטרטר המצבר, ולאלטרנטור.
בברכה
צביקה
GodsFather
25-12-09, 11:52
יש לציין שהפאן-קלאצ' אצלי מחובר עם ברגים בגלל זה הוא עובד קבוע
הוא אמור להיות מחובר עם ברגים, אלא איך אם לא ?
אבל, יש בו מנגנון שאמור להרפות מכוח הסיבוב שלו על מנת שלא להיות אפקטיבי באופן קבוע אלא רק מטמפ' מסוימת.
אלא אם התכוונת לומר שמישהו חיבר אותו עם ברגים במקומות נוספים מעבר לנקודות המיועדות לכך ולכן קיבע את פעולתו. כשהמנוע כבוי, נסה להזיז את המאוורר - האם זז בחופשיות ?
צלם את תא המנוע שנראה את המאוורר, אולי זה גם יעזור.
אבל בכל מקרה, ההמלצות בהינן - התקן טרמוסטט לרכב, ממליץ על מקורי במקרה של הרכיב הזה, אמינותו חשובה לאין שעור.
אם יש טרמוסטט, אז גם עם מאוורר פעיל כל הזמן, הטמפ' עדיין נשמרת במצב תקין, אם כי קצת יותר קשה לרכב להתחמם.
נושא הצ'וק הוסבר מעליי, גם כן נושא לטיפול.
[quote=GodsFather;283535]הוא אמור להיות מחובר עם ברגים, אלא איך אם לא ?
אבל, יש בו מנגנון שאמור להרפות מכוח הסיבוב שלו על מנת שלא להיות אפקטיבי באופן קבוע אלא רק מטמפ' מסוימת.
אלא אם התכוונת לומר שמישהו חיבר אותו עם ברגים במקומות נוספים מעבר לנקודות המיועדות לכך ולכן קיבע את פעולתו. כשהמנוע כבוי, נסה להזיז את המאוורר - האם זז בחופשיות ?
צלם את תא המנוע שנראה את המאוורר, אולי זה גם יעזור.
אבל בכל מקרה, ההמלצות בהינן - התקן טרמוסטט לרכב, ממליץ על מקורי במקרה של הרכיב הזה, אמינותו חשובה לאין שעור.
אם יש טרמוסטט, אז גם עם מאוורר פעיל כל הזמן, הטמפ' עדיין נשמרת במצב תקין, אם כי קצת יותר קשה לרכב להתחמם.
נושא הצ'וק הוסבר מעליי, גם כן נושא לטיפול.
המאוורר מחובר עם ברגים נוספים והוא לא מסתובב שהמנוע כבוי
הוא עובד קבוע שהמנוע מונע
השאלה היא אם זה בסדר או להחליף את זה לחשמלי
פעם אמרו לי שצריך לבטל את זה כי זה מעמיס קושי על המנוע שהוא מחובר קבוע
צביקה קרבורטור
25-12-09, 22:32
אפי שלום רב !
דאג תחילה לתרמוסטט ולקרבורטור.
בהתאם לטמפרטורת המנוע, לאחר הרכבת תרמוסטט, תשקול את פירוק הברגים הנוספים, הנועלים את הפאן קלאץ.
אין צורך להרכיב בשלב זה מאוורר חשמלי הוא מיותר.
בברכה
צביקה
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.