PDA

צפייה בגרסה מלאה : השנים "הבטוחות" של הריינג'רובר



tamit
28-12-09, 23:30
שלום לכולם
אני משתעשע עם הרעיון להפוך ריינג' בנזין משנות ה-90 לרכב טיולים עם עבירות טובה.
העניין הוא, שהבנתי שבשנות ה-90 יש מס' שנים שהרכב מאוד לא אמין. ויש שנים שהוא רק קצת לא אמין.
כן אני יודע שזה לא הדבר הכי הגיוני לעשות, אבל זה לא משנה אני כזה.
כמו כן אשמח לקבל רעיונות והצעות לשיפור ריינג' לטיולים עם עבירות צמיגים, מתלים+הגבהות, נעילות וכו...).
עמית

דרור ברלי
29-12-09, 08:17
הדגם ה"מוצלח" זה הריינג' קלאסיק - עד 94' כולל.

מאיר רוטברג
29-12-09, 08:39
השנים "הבטוחות" של לנדרובר זה בטוח ללכת למוסך והרבה

דרור ברלי
29-12-09, 13:15
למה מוסך? אפשר גם לתקן לבד....:twisted:
ריינג' קלאסיק = דיסקו מאותו מודל. פחות או יותר...

tamit
29-12-09, 20:24
קודם כל תודה.
עשיתי חיפוש קצר ומצאתי שגם משנת 98 הריינג' יחסית אמין, האם נכון?
עכשיו הכי חשוב, תשפכו, איך הייתם משפרים אותו לטיולים? (צמיגים, נעילות, הגבהות וכו...).
עמית

nirs
29-12-09, 22:05
חבר בפורום (Stunt) החזיק רכב כזה (ריינג 94) עד לא מזמן (טוטל לוסט).
ממליץ ליצור איתו קשר.

ארז
30-12-09, 09:12
מ95 עד 2002 לא הייתי נוגע גם אם היו נותנים לי כזה מתנה....
עד 95(הקלסיק) רכב הרבה יותר אמין ופשוט בסטנדרטים של ל"ר כמובן(זאת אומרת בכל זמן נתון יש משהו מקולקל ברכב...)

מבחינת אפשרויות השטח, אין סופיות, כמו כל גיפ' אמיתי אחר, 2 סרניים חיים עם מערכת כוח ומתלים שנותנות נקודת פתיחה מצויינת לפלטפורמת שיפורים.

shacham_t
06-01-10, 22:53
לאחר 7 שנים החלטתי למכור את הריינג' שלי - קלאסיק, 94' שחור 0523516084

-->