PDA

צפייה בגרסה מלאה : שמשה קידמית נסדקה - שאלות.



סולי
04-01-10, 10:25
שלום לכולם,
ברשותי סמוראי 98 בעל שמשה קידמית סדוקה, ..באסה.
הפעלתי את הביטוח וקיבלתי טלפונים של בתי עסק הקרובים למקום מגורי.

בתל אביב - אוטו גלאס, וביהוד - ציון-יהוד.
משיחות טלפון קצרות התרשמתי מאוטו גלאס כעסק רציני וגדול יותר.
בשניהם מתקינים שמשה חלופית, האם יש טעם להתעקש על מקורי???
ואם למישהו יש ניסיון עם אחד מבתי העסק האלו, אני אשמח אם יחלוק מניסיונו.

תודה ויום טוב,
אורי.

אביעד פ.
04-01-10, 16:36
חיפשת רחוק מידי.
החלפתי באוטו גלאס- חולון
סוג של רשת, מחסני ענק, מלאיים גדולים,
עובדים עם הרבה חברות ביטוח, צבא, משטרה.
השירות היה מהיר ונוח, כל המנהלה מול הביטוח התבצעה בלי התערבות שלי.

החסרונות:
1. הזגג הצעיר שעשה את העבודה עצמה, טרח לבקש שוב ושוב, טיפ, ולהדגיש כמה שהוא השקיע ו"השתמש בדבק סיליקון מיוחד, רק בשבילי".

2. בגלל גודל החברה, המדיניות שלהם אומרת שעם כל החלפת זגוגית כלשהי, אתה מחויב להחליף את הגומי, לא משנה כמה חדש הוא. המחיר שמנהל העבודה דרש לג'ימני- 180 ש"ח.
הסכום שהם קיבלו-80 ש"ח. הזגג עצמו, אמר שהגומי היה במצב טוב, ואם הייתי מבקש הוא היה שולף אותו בלי לקרוע אותו ומחזיר לו אותו. החלמאות הזאת עלתה למנהל עבודה 100 שקל.

תבדוק אם אתה יכול לקנות גומי לבד, בשקלים בודדים, ולהביא להם אותו עבור ההתקנה.

איציק - 4X6ZH
04-01-10, 18:10
ואתה עוד חושב שכל העסק היה כדאי לך . :rolleyes:
ביטוח שמשות זאת אחת הקומבינות המוצלחות של חברות הביטוח .

איציק

יונתןמצפה
04-01-10, 18:16
ואתה עוד חושב שכל העסק היה כדאי לך . :rolleyes:
ביטוח שמשות זאת אחת הקומבינות המוצלחות של חברות הביטוח .

איציק

איציק, אתה יכול בבקשה לפרט? או במילים אחרות, כמה אמורה לעלות החלפת שמשה קדמית ברכב מהסוג הנ"ל ללא ביטוחים וקומבינות?

זה מסוג הדברים שתמיד יש לי הרגשה של "עושים עלי קומבינה" אבל אף פעם לא ממש ידעתי איפה...

איציק - 4X6ZH
04-01-10, 18:37
לכל סוג רכב והקומבינה שלו .
בדרך כלל מקמבנים בדבק .
כמעט תמיד מקמבנים בגומיות ובחומרי עזר . קליפסים \ פסי קישוט .
במקום להחליף את הקליפסים מדבקים אותם .
במקום להרכיב את פס הקישוט מדביקים אותו עם הגומי .
במקום להשתמש בגומי מקורי משתמשים בגומי חליפי הנמכר לפי מטר .
במקום להשתמש בחלון שיש פסי הפעלה למנגנון מודבק כבר על החלון ( חלונות דלתות )
משתמשים בחלון ללא פס . ואת הפס הישן מעבירים לחלון החדש ( החליפי ) מדביקים הכל ביחד .
ואומרים לך לא לפתוח 24 שעות עד שהדבק מתיבש .
ועוד
ועוד
וזה עוד לפני שנכנסים לבעיות עם חישני גשם \ אנטנות \ חישני מערכות הזעקה שמובנים בתוך החלון המקורי .

איציק

סולי
04-01-10, 19:32
א. אני לא יכול לבצע את התיקון בסוזוקי ישירות ולהגיש את החיוב לחברת הביטוח?
ב. לפני שאני ניגש לאוטו-גלאס כדאי באמת לרכוש את הגומי המקורי ממכשירי תנועה? אם כן מישהו יודע עלויות בערך?
ג. לאיציק, אין שום עזרים או תוספת על השמשה הקידמי.. אך ממש אין לי כוח לעבודה של חאפרים.
מה ההמלצות שלך בעצם כדי לחסוך לעצמי עוגמת נפש אח"כ.. ריצות וויכוחים מיותרים.

אביעד פ.
04-01-10, 20:07
לכל סוג רכב והקומבינה שלו .
בדרך כלל מקמבנים בדבק .
כמעט תמיד מקמבנים בגומיות ובחומרי עזר . קליפסים \ פסי קישוט .
במקום להחליף את הקליפסים מדבקים אותם .
במקום להרכיב את פס הקישוט מדביקים אותו עם הגומי .
במקום להשתמש בגומי מקורי משתמשים בגומי חליפי הנמכר לפי מטר .
במקום להשתמש בחלון שיש פסי הפעלה למנגנון מודבק כבר על החלון ( חלונות דלתות )
משתמשים בחלון ללא פס . ואת הפס הישן מעבירים לחלון החדש ( החליפי ) מדביקים הכל ביחד .
ואומרים לך לא לפתוח 24 שעות עד שהדבק מתיבש .
ועוד
ועוד
וזה עוד לפני שנכנסים לבעיות עם חישני גשם \ אנטנות \ חישני מערכות הזעקה שמובנים בתוך החלון המקורי .

איציק


אמת. כל מילה בסלע. הגומיה בהחלט באה מגליל של מטר רץ. בכל שאר הדברים נתקלתי באוטו-גלס במהלך הביקור שם.


ואתה עוד חושב שכל העסק היה כדאי לך .
ביטוח שמשות זאת אחת הקומבינות המוצלחות של חברות הביטוח .

כדאי? לא יודע. אבל בטוח יותר זול מלקנות שמשה ולעשות לבד, בלי כיסוי הביטוח.

ואגב,
אתה מכיר סעיף בפוליסה שלך שלא נכנס לקטגוריה של אחת הקומבינות המוצלחות של חברות הביטוח?

gmike
04-01-10, 20:44
אם השמשה הקדמית ב 98 היא כמו בדגמים הישנים- אז יש לך מזל!
לא צריך שום סיליקון גומיות וכו'.
מפרקים את הגומי, בשיטה הישנה עם החוט. מרכיבים חזרה עם השמשה החדשה. במסגרת לא אמור להיות סיליקון, לפחות אצלי לא היה. כל מתקין יכול לעשות לך את העבודה. עניין של 5 דקות מקס'

GodsFather
05-01-10, 08:55
א. אני לא יכול לבצע את התיקון בסוזוקי ישירות ולהגיש את החיוב לחברת הביטוח?
ב. לפני שאני ניגש לאוטו-גלאס כדאי באמת לרכוש את הגומי המקורי ממכשירי תנועה? אם כן מישהו יודע עלויות בערך?
ג. לאיציק, אין שום עזרים או תוספת על השמשה הקידמי.. אך ממש אין לי כוח לעבודה של חאפרים.
מה ההמלצות שלך בעצם כדי לחסוך לעצמי עוגמת נפש אח"כ.. ריצות וויכוחים מיותרים.

הכל תלוי בתנאי הביטוח שלך. אם הם מכסים הכל (בדר"כ רק שמשות, ללא תוספות) או לא.

אם אתה קופץ למכשירי תנועה, שלח לי ה"פ קודם.

בסה"כ החלפת זגוגית ברכב ישן ופשוט.

סולי
05-01-10, 19:30
אם השמשה הקדמית ב 98 היא כמו בדגמים הישנים- אז יש לך מזל!
לא צריך שום סיליקון גומיות וכו'.
מפרקים את הגומי, בשיטה הישנה עם החוט. מרכיבים חזרה עם השמשה החדשה. במסגרת לא אמור להיות סיליקון, לפחות אצלי לא היה. כל מתקין יכול לעשות לך את העבודה. עניין של 5 דקות מקס'

אני הצלחתי לראות גומי מבחוץ, קדר מבפנים.. ומסביב לשמשה יש מסגרת שחורה.
לא הצלחתי לראות שום חוט.

מישהו יכול לאמת אם השמשות זהות.

אמיר, יש לך הערכה כמה אמור לעלות גומי במכשירי תנועה?

אני מבין שמדובר שמשה ישרה לחלוטין, אפילו די קטנה, ברכב ישן ופשוט..
אבל בסה"כ, בסה"כ.. אם באמת משתמשים בגומיות תחליפיות ולא עמידות וקרה שאחרי שנתיים אני צריך שוב להוריד שמשה..להחליף גומי שהתייבש, מי יישלם על זה?
אם עושים משהו עושים אותו כמו שצריך.

טלסקופ
05-01-10, 21:29
קומבינה?
הרי ברור לכולנו שמעצם העובדה שחברות הביטוח מרוויחות, הרי שבאופן סטטיסטי לא כדאי לנו לעשות ביטוח.
כך גם לגבי ביטוח השמשות.
אני אישית החלפתי שמשה קדמית פעמיים במסגרת הביטוח של הסמוראי שלי זצ"ל. בשתי הפעמים אצל "אוטו גלאס".
עלות ביטוח השמשות היא אפסית (אני ביטחתי את הסמוראי בביטוח מקיף...), ורכב עם סדק בשמשה (דבר נפוץ מאוד כשנוסעים בשטח) לא עובר טסט.
נראה לי שאוטו גלאס עשו עבודה סבירה בהחלט, בטח בתמורה לעלות ששילמתי, וברור לי שאם הייתי רוצה עבודה טובה יותר וחלקים מקוריים, הייתי צריך לשלם הרבה יותר.
הם השתמשו בסיליקון ("24 שעות לא להוריד את המסקינג-טייפ"), אז מה? אני קיבלתי חלון חדש, והאיטום היה בסדר גמור.
לא התקינו חלון מקורי של סוזוקי? אז מה? קיבלתי תחליף שלפי דעתי תפקד באותה יעילות.
עם זאת, חשוב לציין שאין דין סמוראי לדין ג'יפ מרצדס עם אינטנה, אזעקה, חיישני גשם, ושמשה שאינה פלטת זכוכית פשוטה.

gmike
05-01-10, 22:08
אני הצלחתי לראות גומי מבחוץ, קדר מבפנים.. ומסביב לשמשה יש מסגרת שחורה.
לא הצלחתי לראות שום חוט.
כנראה לא הייתי ברור..
את החוט מעביר הזגג בתוך הגומיה כדי להכניס אותה עם השמשה החדשה למקומה.

מישהו יכול לאמת אם השמשות זהות.

אמיר, יש לך הערכה כמה אמור לעלות גומי במכשירי תנועה?
הגומי שלך יבש\סדוק\קרוע? אם לא אין צורך בגומי חדש.

אני מבין שמדובר שמשה ישרה לחלוטין, אפילו די קטנה, ברכב ישן ופשוט..
אבל בסה"כ, בסה"כ.. אם באמת משתמשים בגומיות תחליפיות ולא עמידות וקרה שאחרי שנתיים אני צריך שוב להוריד שמשה..להחליף גומי שהתייבש, מי יישלם על זה?
אם עושים משהו עושים אותו כמו שצריך.

שמשה אחורית אולי עדיף מקורית, בגלל פסי הפשרת אדים, קדמית לא ממש משנה מקורית או לא.

איציק - 4X6ZH
05-01-10, 22:31
קומבינה?
.
הם השתמשו בסיליקון ("24 שעות לא להוריד את המסקינג-טייפ"), אז מה? .

זאת הנקודה החשובה ביותר בכל הסיפור הזה !!
באיזה דבק משתמשים ואיך מדביקים !!

הזכוכית + הדבק יוצרים את הדיאגונלים למרכב הרכב .( הם אלה שיוצרים את הכלוב )
כאשר הדבק הוא חומר אטימה והוא בכלל לא דבק .יש מצב שבעומס על המרכב השמשה קופצת ממקומה . ולמעשה גוף הרכב נמעך .

כאשר מדביקים שמשה ורוצים לאפשר לרכב לחזור לשימוש מהר . יש דבק מיוחד שמתיבש מהר .
ובכלל הדבקים האלה מאד יקרים . _ סיליקון \ או תחליף דבק לא תמיד הם המעשה הנבון .

איציק

התייש
06-01-10, 11:23
איציק, אתה יכול בבקשה לפרט? או במילים אחרות, כמה אמורה לעלות החלפת שמשה קדמית ברכב מהסוג הנ"ל ללא ביטוחים וקומבינות?

זה מסוג הדברים שתמיד יש לי הרגשה של "עושים עלי קומבינה" אבל אף פעם לא ממש ידעתי איפה...
מנסיון אישי- בסביבות600 ש"ח לאחר שבחברת הביטוח טענו שהיה לי נזק ישן כהגדרתם בשמשה והם לא מכסים את זה..... כל מה שניסתי לא עזר ובסוף הייתי צריך לשלם ביוקר. אבל זה המחיר שדרשו ממני לפני כשנה ואני לא זוכר אם זה כלל גומיות או לא.

lior_b.s
07-01-10, 08:00
מה זה לעזאזל שמשה מקורית???
סוזוקי מייצרים שמשות? ,הם מייצרים את הזכוכית בטכנולוגיית חייזרים?..
שמשה תחליפית עולה חצי משמשה "מקורית" בחברה ואתה מקבל אותו מוצר בדיוק, גם בשמשה אחורית מייצרים תחליפים עם מפשיר אדים יעיל גם אם הוא לא נראה בדיוק אותו דבר, אתה לא מתקן איזו מרצדס חדשה שתפסיד ערך במכירה במקרה שהשמה לא מקורית.
אני מבין את הרצון להשתמש בחלקים מקוריים אבל שמשות ברכב ישן זה לא ביג דיל...

אם יש דבר אחד עקבי בפורומים ישראליים זה שתמיד ולא משנה באיזה נושא, כל מי שרוצה לעשות משהו תמיד יהיה מי שיפחיד אותו ויגיד לו כמה שזה לא טוב וכמה שהכל חאפר בארץ וכמה שלא כדאי לו והוא צריך להשקיע יותר או שבכלל לא שווה את הכסף...אבל לא בטוח שאותו אחד שכותב את זה היה משקיע יותר אם אותו דבר היה קורה לו...

יש לך סדק בשמשה, יש לך ביטוח, לך תתקן במסגרת הביטוח, אתה לא הראשון ולא האחרון ואם הכל היה כ"כ נורא כמו שמתארים אז העסקים האלו היו פושטים רגל...גם אם תקנה גומי "מקורי" או שקר כלשהו שימכרו לך בחברה, עדיין יכולה להיות טעות בהרכבה והגומי לא ישב טוב , גם זה קורה.
לא צריך לפחד מכל דבר , לא צריך להפוך כל דבר לסאגה.
ותתפלא לא כל העולם מנסה לדפוק אותך, אבל אם תמשיך לשאול על כל דבר ולפחד מכל מה שאומרים לא תעשה כלום.
.סה"כ שמשה סדוקה ! ! !
החלפתי פעמיים אחת קדמית ואחת אחורית במסגרת הביטוח ולא היו שום תלונות ושום בעיות.
היום אני כבר לא עושה ביטוח שמשות כי יש לי את כל השמשות ספייר ולא כזה סיפור להחליף לבד.

איציק - 4X6ZH
07-01-10, 08:17
מה זה לעזאזל שמשה מקורית???
XXXXX מייצרים שמשות? ,הם מייצרים את הזכוכית בטכנולוגיית חייזרים?..
שמשה תחליפית עולה חצי משמשה "מקורית" בחברה ואתה מקבל אותו מוצר בדיוק, גם בשמשה אחורית מייצרים תחליפים עם מפשיר אדים יעיל גם אם הוא לא נראה בדיוק אותו דבר, אתה לא מתקן איזו מרצדס חדשה שתפסיד ערך במכירה במקרה שהשמה לא מקורית.
אני מבין את הרצון להשתמש בחלקים מקוריים אבל שמשות ברכב ישן זה לא ביג דיל...



שמש ה מקורית היא שמשה שהגומי יצוק עליה בתהליך היצור ולא ניתן להעביר אותו לחליפית וכמובן שהחליפית באה ללא הגומי . ( וכאן כבר יש קומבינה איך מעבירים אותו )
שמשה חליפית היא שמשה שחלק ממנגנון החלון יצוק על הזכוכית ולא ניתן לפרוק .
שמשה חליפית היא שמשה שעובי הזכוכית שונה ואז היא לא יושבת יפה .
שמשה חליפית היא שמשה שלא בדיוק ... בגודל בדרך כלל קטנה יותר .
שמשה חליפית היא שמשה שאין לה פס מגן שמש .( או שהפס בגודל אחר )
שמשה חליפית היא שמשה שפסי הקישוט ( בצבע שחור במעטפת ) כלל לא קיימים ויש לזה השפעה ישירה על איכות ובטיחות הרכב ! (בגלל שה UV מהשמש ) תוקף את הדבק .
שמשה חיליפת היא שמשה שאין לה את תפס המראה ( ויש להעביר את הישן )

ועוד ... ועוד .

נכון יש שמשות חליפיות שמיוצרות בארץ בשם אורן ( קיבוץ מצובה ) שהם מעולות .
אבל עדין יש מה לבדוק ויש על מה להקפיד . כי יש המון המון פרטים קטנים שיש כאלה שזה ממש לא חשוב להם . אבל יש כאלה שזה מאד חשוב .

איציק

lior_b.s
07-01-10, 10:35
איציק לא אמרתי לקנות שמשה שמיוצרת בעזה מבקבוקי בירה ממוחזרים...
אבל גם שמשה חליפית בייצור מקומי עוברת בדיקות ויש לה תו תקן...
אתה לא היחיד שגילה ששמשה זה חלק בטיחותי ברכב אבל לא צריך להסחף ולהפחיד את כל העולם ואישתו כל פעם שמישהו רוצה לעשות משהו ברכב.
לפי התאוריות שלך כל המכונאים, פחחים, זגגים ושאר בעלי מקצוע בענף הרכב חיים אך ורק בקומבינות וגונבים את הלקוחות ותמיד מחפשים איפה לדפוק...תתפלא זה לא ככה.
ואין שום בעיה להתקין שמשה חליפית שמיוצרת במיוחד עבור דגם מסויים, זה שזה לא מיוצר בדיוק באותם תהליכים של היצרן לא אומר שזה לא טוב או לא עובד...מה לעשות גם היצרן מחפש לחסוך בעלויות ייצור ולא כל מה שהוא מתקין ברכב זה הטופ של הטכנולוגיה, את זה אני בטוח לא צריך לגלות לך..יש לך מספיק ניסיון שלא יהיה לי עד סוף החיים בעניינים כאלה.

סולי
10-01-10, 21:29
אין חכם כבעל הניסיון, היום ביקרתי באוטו-גלאס בת"א.
נתחיל מכך שהתאכזבתי לגלות שכל מה שאמרתם נכון. בסה"כ החלםת שמשה שטוחה קטנה ברכב ישן ופשוט.
תחילה הודיעו לי ממש שאני אצטרך לשלם 180ש"ח על גומי חדש, לא מקורי כאמור (ע"פ מטר רץ).
במקביל שמתי לב שבכל הרכבים שהיו שם מפולו חדשה.. למרצדס e500 מודל 2001 3דל'עשו את אותה העבודה בחובבנית.
את הגומי כמובן קרעו, ניקו שאריות עם סכין אך לא ניקו לגמרי ועל הדרך פצעו את הקדר במסגרת הפנימית, בטענה שאין צורך להחליף כי גם ככה לא רואים את זה.
הדביקו על שאריות גומי וגם שרטו לי את האוטו.

יאמר לטובת מנהל העבודה שהוא ביקש ממני לחזור מחר בבוקר והוא ישלח אותי לאדם שיעשה את התיקון צבע.
*כמו עם אביעד גם פה המתקין ציפה לטיפ, בטענה שזה נראה מיליון דולר.
מה זה שווה אם אני יודע וראיתי שמתחת לפני השטח הכל חרא.

אז מה שהשמשה חליפית, גבולות המתאר שלה לא כמו המקורי, ניחא, שהשתמשו בגומי זול, ניחא, שהדביקו כמו תחת .. אפילו לא ניקו עם מסיר שומנים.. כולה עברו עם סמרטוט רטוב, אבל אני עוד צריך לצאת עם שריטה על האוטו? ושייגבו ממני 180ש"ח? על גומייה שעולה 8שקל למטר?!
עוד לא ירד גשם, אבל נחכה ונראה..

אז בכל נושא הזגגים וביטוח שמשות ליאור, התיאוריות של איציק נכונות מאוד.
"זגגים בענף הרכב חיים אך ורק בקומבינות וגונבים את הלקוחות ותמיד מחפשים איפה לדפוק..."

lior_b.s
11-01-10, 14:51
אולי במקרה שלך ושל אוטו גלאס (אין לי ניסיון איתם)...
אבל התאוריות של איציק כמעט בכל התגובות לא מוסיפות מידע ונותנות שום פתרון, חוץ מזריקת בוץ ותלונות על כמה כולם חובבנים וכמה כל העולם מנסה לדפוק אותך (ממש מתכון לחיים מאושרים).
לי יש ניסיון אחר עם ביטוח שמשות והחלפת שמשה , שמשה מייצור מקומי (אורן) שמתאימה בדיוק לרכב , אצלי הגומי לא מודבק אלא מהודק עם פס גומי שנכנס לתוכו (טרים), החליפו שמשה בלי שום נזק והכל חזר למקום.

בוא תבטל את הביטוח שמשות כי כולם חאפרים , תבטל גם את הגרירה אם יש לך כי בטח יעשו לך נזק בגרירה כי הרי חאפרים לא באמת יודעים מה הם עושים , תקנה על חשבונך שמשה מקורית ותנסה להרכיב לבד תגיד לי כמה חסכת.
וחלילה אני לא מאחל לך להיתקע באמצע הלילה באיזה חור ולגלות כמה זה יעלה לך לעומת מה שחסכת.
כנ"ל גם בשמשות. ואם העבודה כ"כ מכוערת אתה לא חייב לקבל אותה ואתה יכול גם להתלונן..לא יודע מה עם סוכן הביטוח שלך, אבל כשאצלי הגרר הגיע אחרי שעתיים וחצי ולא שעתיים (נעזוב את העובדה שהייתי בבית ולא לחוץ) הסוכן שלי דאג לפיצוי הולם.

ליאור (שאין לו שום דבר אישי נגד איציק שיהיה ברור)

סולי
11-01-10, 21:01
כל אחד בדעתו יחייה, .. וזכותו להביע אותה, זו דעתו.
אני לצערי מניסיוני (הדל, אם יורשה לי לציין, אני די צעיר) תמיד סקפטי ובוחן את העבודה שעושה אצלי בעל מקצוע, אדרבא ואדרבא על האוטו שלי.

בחיים בכלל, אני מאלה שמעדיפים לרוב לעשות את העבודה בעצמם.

נמרוד
11-01-10, 22:15
התיאוריות של איציק, לצערנו, לרוב נכונות. אבל כאן אתה מדבר על שמשה של סמוראי, ראבאק. כמו שמשה של סיקס, רק עוד יותר קטנה. שטוחה לגמרי, היא לא חלק נושא עומס במרכב, מוכנסת עם גומיה פשוטה כמו פעם. כל זגג מכל עדה אמור להחליף שמשה כזאת בלא יותר ממאות שקלים בודדות. המונחים "מקורית" ו"מכשירי תנועה" לא רלוונטיים לנושא השרשור...

וביטוח שמשות הוא אכן מיותר. בוא נראה את הסטטיסטיקה האישית שלי - 13 שנה של בעלות על רכב שטח אחד לפחות. ביטוח שמשות? בטח, למה לא, גרושים...נגיד 150 שקל לשנה, כפול 13, ובעצם כפול 18 כי חלק מהזמן היו לי שתי מכוניות - 2700 שקלים.

כמה שמשות שברתי? אחת. של הרכב היחיד שהפסקתי לבטח ביטוח שמשות יש בו רק שמשה אחת... ועל התיקון שלה שילמתי 300 שקלים אצל זגג בשם טוני בנצרת. אגב זה הגיע לי, שברתי את השמשה הזאת במו ידי עם פטיש (אולי יום אחד בשרשור האידיוטים).

lior_b.s
11-01-10, 22:24
תודה רבה נמרוד..זו בדיוק הטענה שלי, ברכב כמו סמוראי לא צריך לרוץ לחפש שמשה מקורית וגם לא גומיה מקורית..
על איכות העבודה אפשר להתלונן.
אני הפסקתי לעשות ביטוח שמשות, לא בגלל המחיר (ושברתי 3 שמשות) אלא בגלל שבמהלך פירוקי הניבות שלי יש לי בוא נגיד 3 שמשות מכל סוג ולא בעייה להחליף אותן לבד.

ליאור

im_ri
17-02-16, 23:53
אהלן, מחייה שרשור ישן.

כנראה שהתחום באמת מחורבן (אפרט בהמשך).
כרגע החלטתי שאני מרכיב את השמשה לבד. מדובר על טנדר סמוראי 84. יש לי שמשה תקינה לקדימה ולאחורה כולל גומיות.
אשמח לקבל טיפים או לינקים לסרטונים שמסבירים את זה (לא מצאתי לצערי).
מכיר את השיטה בצורה בסיסית, שמישהו מפעיל מעט לחץ מבחוץ והשני לאט לאט פותח את החוט כדי שהגומי יתלבש. מחפש עוד כמה טיפים לפני שאתחיל.

למה אני רוצה לעשות לבד? כי הטנדר חזר היום מצבע. עברתי אצל זגגות רמי בכפר סבא - ממליץ לכולם להתרחק כמה שאפשר.
כשפירקתי את הטנדר בתחילת השיפוץ עברתי אצלו. הוא אמר לי שפירוק והרכבה זה 150 ש"ח. אמרתי שאני צריך רק פירוק כי ההרכבה תיהיה בעוד הרבה זמן. הוא הבטיח שהוא יזכור את האוטו המיוחד ושכשאסיים הוא ירכיב לי ללא תמורה. מסתבר שהחלון הקטן מאחורה מזכוכית דו שכבתית או משהו כזה ופשוט יצא בשתי דפיקות עם היד. את החלון הקדמי כבר התחלתי לפרק והוצאתי את הגומי אז מה שנדרש ממנו זו להרים את הגומי וגם הוא נשלף. 2 וחצי דקות ויצאתי משם.
הגעתי היום. בהתחלה נהבלתי כשראיתי באיזה רשלנות וחוסר רגש הוא עובד על רכבים אחרים. מילא.. אין לי הרבה ברירות. ואז שהגיע תורי הוא רצה 250 ש"ח על הרכבת השמשה למרות שזכר את הרכב. מדובר על טנדר סמוראי עם חלון פשוט וישר.. שאני זה שמספק את החלקים! השמשה אצלי וגם הגומיה!
בקיצור ברחתי משם לפי שהוא הספיק לגעת באוטו.

כשניסתי לברר מה עוד יש באזור, הבנתי שיש את הבחור הזה בכפר סבא ועוד אחד ברעננה שגם הוא לא מומלץ במיוחד :(
עזרה תתקבל בברכה :)

cj 64
18-02-16, 12:45
יש לי שמשה חדשה 350 ש"ח0506504300

im_ri
18-02-16, 12:51
מניח שהכותרת בלבלה אותך ולא קראת את ההודעה האחרונה :)

ronen7k
18-02-16, 13:53
אם נס ציונה לא רחוקה לך ,
יש שם את אחים ששון זגגות
בעל מקצוע ותיק , לא יודע לגבי מחירים .

im_ri
18-02-16, 13:54
הבעיה שהטנדר נכנס לתהליך הרכבה.. מעכשיו זה או לבד או להביא מישהו לכאן (כפר סבא)

-->