התחברות

צפייה בגרסה מלאה : יחסי העברה בסמוראי 98



niro samurai
04-01-10, 20:35
שמעתי רבות על יחסי העברה הידועים להשמצה בסמוראי ,
אני יודע שהנושא נטחן בפורום וביצעתי חיפוש אבל לא מצאתי תשובה
אם מחליפים רק את הטרנספר לטרנספר 1000 ללא הקיט האם זה יתן משהו בסמוראי 98 ??.

ishc
05-01-10, 00:12
כן. יחס העברה בטרנספר 1000 הוא נמוך יותר מבטרנספר השרשרת שיש לך ברכב.

MOALEM
05-01-10, 05:17
ד"א, האם מישהו יוכל לציין מהו היחס בתיבה הנ"ל בבקשה?
כי כאן בטבלה: http://jeepolog.com/151.html הוא לא מצויין.

תודה.

GodsFather
05-01-10, 08:46
יחס באיזו תיבה ? של טרנספר 1000 ?

2.563 בLOW. הפחתה של כ13 אחוז.

אפשר לחשב שינויים במחשבון הזה -

http://www.lepayne.com/gears.html

MOALEM
05-01-10, 11:47
אמיר, תודה רבה על התשובה המעולה.

אם כך זה לא המענה המושלם ל - "31 , אבל ללא ספק טוב יותר מהתיבה המקורית..

niro samurai
05-01-10, 13:40
אם כך זה לא המענה המושלם ל - "31 , אבל ללא ספק טוב יותר מהתיבה המקורית..
לפי דעתי זה לא משתלם לעבור לתיבה ללא הקיט, היחס משתפר פלאים עם הקיט מאשר תיבה של 1000.

GodsFather
05-01-10, 17:04
פעם, כשהידע בייבוא "שיפורים" מחו"ל היה דל, והמחיר היה יקר מאד, היו מתפשרים על טרנספר 1000 וכל מיני קומבינות אחרות. יש שאפילו היו מרתכים בין חלקי ה1000 ל1300 ומייצרים קיט 4.16 (אפשר לחפש בפורומים הזרים תחת המונח "לובסטר", יש גם פה שרשור כזה).

אבל היום, כשהמחיר לקיט חדש וייעודי כמעט זהה לעלות של טרנס' 1000, לא שווה להשקיע ב1000 אלא לייבא קיט 4.16 ושכמותו.

במקרה של מועלם, שגר באוסטרליה, יש פחות בעיה, כי יש חברות יצור שיפורים לסמוראי כבר שם, אז אני לא יודע איזה שיקול יש לשים 1000, אלא אם הוא כבר זרוק בחצר.

niro samurai
05-01-10, 18:39
פעם, כשהידע בייבוא "שיפורים" מחו"ל היה דל, והמחיר היה יקר מאד, היו מתפשרים על טרנספר 1000 וכל מיני קומבינות אחרות. יש שאפילו היו מרתכים בין חלקי ה1000 ל1300 ומייצרים קיט 4.16 (אפשר לחפש בפורומים הזרים תחת המונח "לובסטר", יש גם פה שרשור כזה).

אבל היום, כשהמחיר לקיט חדש וייעודי כמעט זהה לעלות של טרנס' 1000, לא שווה להשקיע ב1000 אלא לייבא קיט 4.16 ושכמותו.

במקרה של מועלם, שגר באוסטרליה, יש פחות בעיה, כי יש חברות יצור שיפורים לסמוראי כבר שם, אז אני לא יודע איזה שיקול יש לשים 1000, אלא אם הוא כבר זרוק בחצר.

האם אתה מתכוון שיש קיט יחסי עברה לטרנספר 1000 ???
ואם כן האם ניתן להתקין על סמוראי 98 כי ידוע לי שבטרנספר של הסומו 98 יש שרשרת ולא גג"שים כמו בסמו מבוגרים יותר.

מורי
05-01-10, 22:18
האם אתה מתכוון שיש קיט יחסי עברה לטרנספר 1000 ???

אין קיט לטרנספרים של סמוראי 1000 (משנת 84)

ואם כן האם ניתן להתקין על סמוראי 98 כי ידוע לי שבטרנספר של הסומו 98 יש שרשרת ולא גג"שים כמו בסמו מבוגרים יותר.

אתה מתכוון לסמוראי צעירים יותר,ובשביל קיט אתה צריך קודם להתארגן על טרנספר ג"גשים .


מורי

MOALEM
06-01-10, 05:57
פעם, כשהידע בייבוא "שיפורים" מחו"ל היה דל, והמחיר היה יקר מאד, היו מתפשרים על טרנספר 1000 וכל מיני קומבינות אחרות. יש שאפילו היו מרתכים בין חלקי ה1000 ל1300 ומייצרים קיט 4.16 (אפשר לחפש בפורומים הזרים תחת המונח "לובסטר", יש גם פה שרשור כזה).

אכן הרעיון הוא להמשיך משם ל- "לובסטר". גם רציתי לדעת אם התיבה הנ"ל מספקת ל- "31.

אבל היום, כשהמחיר לקיט חדש וייעודי כמעט זהה לעלות של טרנס' 1000, לא שווה להשקיע ב1000 אלא לייבא קיט 4.16 ושכמותו.

אני אשווה מחירים בין יצירת "לובסטר" לקיט חדש, ואחליט בהתאם.

במקרה של מועלם, שגר באוסטרליה, יש פחות בעיה, כי יש חברות יצור שיפורים לסמוראי כבר שם, אז אני לא יודע איזה שיקול יש לשים 1000, אלא אם הוא כבר זרוק בחצר.

קרוב אמיר, במקרה שלי אני גר בניו-זילנד, כך שעדיין יש צורך בייבוא, מיסים ושאר קומבינות...

ד"א, כמה עולה קיט כזה בארץ?

GodsFather
06-01-10, 09:12
בניית לובסטר מצריכה ריתוך מאד מאד איכותי, אחרת חיבורי הגלגש"ים ישברו לך תחת עומס וחבל. אם יש לך הזמן , היכולת וגם כמה טרנספרים זרוקים, מה טוב הוא :)

יבואן טרייל-גיר בארץ מוכר קיט 1:6.54 ב3000 ש"ח בערך - וזה רק לחלקים, לא להרכבה וכד' אבל לפחות יש אחריות.

לגבי שאר הקיטים - אם הבאת במזוודה, אז העלות היא בהתאם לרכישה שלך בארה"ב. אם הבאת כולל משלוח וכד'...לא נתקלתי עדיין במישהו, אולי מורי ידע להגיד. קיט כזה שוקל בין 6-8 ק"ג, תוסיף על זה מיסוי.

יחס העברה 1:4.16 הוא די והותר ל31". שאר המכלולים...נו, זה כבר ויכוח עתיק עתיק.

niro samurai
06-01-10, 11:25
נתקלתי בטרנספר הבא

http://www.trailtough.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=249&category_id=12&option=com_virtuemart&Itemid=53
עלויות שליחת התיבה לארץ הם:
מחיר קניה 649 דולר , שליחה לארץ יעלה 451.75 דולר של חברת Global
Express Mail ,יוצא משהו כמו 1100 דולר,
האם זה כולל מכס ??

GodsFather
06-01-10, 11:38
לא, זה לא כולל מכס. אף ספק לא יחשב לך מכס , כמו שהם גם לא יכולים לערוב לכך שלא יבקשו ממך אישור משרד התחבורה למוצר... עוד סיבה למשלוח "מזוודה" ולא משלוח רגיל.

אבל אתה לא שמת לב שהם מבקשים את הגלגש"ים שלך או תוספת של כמה מאות דולרים.

בקיצור, זה לא משתלם.

כנס לפה, אבל קודם תשים את האשראי שלך בכספת ותשכח מהקוד :)

http://lowrangeoffroad.com/

דרך אגב, זה הספק הכי אמין ואיכותי שמוכר (מלשון הכרה) כיום בארה"ב בתחום שלנו.

omri_t
06-01-10, 14:39
lowrange-offroad

++1

מאוד מרוצה! קיבלתי את הקיט מהר, באדיבות, עם כל החומר שביקשתי!

moshik999
06-01-10, 22:57
אל תשכח שהמחיר כולל את הטרנספר הישן שלך (CORE)
כך שזה המחיר נטו.אם אני לא טועה אם אין לך טרנספר ישן הם מחייבים אותך בתוספת של 350$.

אם אתה מעוניין בעסקה הנה הדרך הזולה.
קונים טרנספר ישן ב EBAY משהו כמו 150$ ומבקשים לשלוח אותו לTRAILTHOUGH
פותחים חשבון לקוח בחברת USHOP בארץ זו חברת שילוח ישראלית שנותנת לך כתובת בארה"ב
את הקניה אתה שולח לכתובת שנתנו לך. שם בודקים את החבילה ושולחים לך מייל עם עלויות המשלוח והמיסים.
יש באתר שלהם מחשבון ואפשר לדעת קודם כמה זה יעלה צריך את המידות המשקל המחיר וסוג המוצר.
זה מגיע תוך חודש באוניה ישירות אליך הביתה דרך הדואר.(הם אחראים על השחרור מהמכס)
עד כמה שאני זוכר רק אם מצויין במפורש שזה חלק חילוף לרכב מחייבים אותך במכס (מע"מ יש בכל מקרה)
בכל מקרה אתה חוסך את המכס על הטרנספר הישן ותחוייב רק על ה 650$ אם בכלל(עלות הקיט+ההרכבה)
המשלוח+מע"מ יעלה כ 150$ לגבי המכס לא ברור (בין 0 ל 250$)
עד היום בצעתי באמצעותם כ 30 משלוחים השרות מצויין וזול.

-->