צפייה בגרסה מלאה : חגורת בטיחות רפוייה
הי,
חגורת הבטיחות אצלי בויטארה רפוייה ולא חוזרת למקומה כאשר משחררים אותה, מרגיש כאילו הקפיץ חלש ולא בעייה של חיכוך. האם יש דרך קלה לסדר את זה ?
תודה,
נדב.
הי,
חגורת הבטיחות אצלי בויטארה רפוייה ולא חוזרת למקומה כאשר משחררים אותה, מרגיש כאילו הקפיץ חלש ולא בעייה של חיכוך. האם יש דרך קלה לסדר את זה ?
תודה,
נדב.
גם אצלי בגימיני. מעצבן בטירוף
גם אצלי בגימיני. מעצבן בטירוף
+1
גם אצלי.
מעניין באמת אם יש דרך לסדר את זה.
יש דרך לסדר את זה ללכת לחנות ולקנות זוג חגורות חדשות 250 ש"ח משהו איכותי.(אני אישית קניתי מרדלר מושבים לרכב למי שתיכף יתכוון לשאול מאיפה לקנות).
דבר ראשון יותר חשוב מכל הבוחטות שנשפכות על השיפורים.
יש דרך לסדר את זה ללכת לחנות ולקנות זוג חגורות חדשות 250 ש"ח משהו איכותי.(אני אישית קניתי מרדלר מושבים לרכב למי שתיכף יתכוון לשאול מאיפה לקנות).
דבר ראשון יותר חשוב מכל הבוחטות שנשפכות על השיפורים.
אם החגורה לא התה תקינה מאיזשהו היבט בטיחותי, לא הייתי אפילו שואל כאן ועושה בדיוק את זה, אבל היא מתפקדת היטב בכל המצבים (בלימה, שיפוע וקפיצות) ונראה כאילו רק צריך למתוח קצת את הקפיצ המחזיר ...
מישהו יודע האם זה ניתן לביצוע ?
להתראות בשטח,
נדב.
אני באמת לא מבין את התגובות של "תקנה חדש",
החגורה תקינה מבחינה בטיחותית, אצלי לפחות (וגם אצל נדב),
איזה סיבה יש להוציא על זה ישר 300 שקל, בלי לנסות לתקן?
וזה רק מהראיה הכללית של הנושא.
זה עוד החלק הטוב בעצה שלכם,
בשרשור תיארו 4 בעלי ג'ימני את הבעיה.
בכל ג'ימני יש מערכת כריות אויר, שמחוברת לבסיס החגורה
אני לא יודע איך זה היה יכול להגמר אם מישהו חסר ניסיון היה קונה באמת חגורות ב-250 שקל, ומנסה להחליף לבד.
במקרה הטוב באלפי שקלים על הגה חדש, וכרית אוויר נוסע חדשה. במקרה הרע בבית חולים.
כמובן, שגם אם לא היה נגרם נזק, החגורות החדשות "האיכותיות" שהמלצתן לקנות, כנראה לא היו מפעילות את הכריות אוויר, ואז מה?
אני לא יודע לגבי הויטרה, אם יש כריות אוויר, ואם הן מופעלות מחגורת הבטיחות,
אבל בג'ימני יש לנקוט משנה זהירות בכל הנוגע לחגורות הקדמיות.
אני מודה על הניסיון לעזור, אבל בבקשה תשתדלו לא לתת עצות, שעלולות לפגוע בשואלים.
ואם לא יודעים בוודאות- פשוט לא עונים. אנשים פה סומכים על עצות של חברי הפורום בעיניים עצומות. ולא תמיד זה מוביל לתוצאות חיוביות.
אצלי אין כריות אוויר כלל.
בהמשך למה שכתב אביעד!!!
לנהוג ברמת זהירות מקסימלית בכל מה שקשור לכריות אוויר.
(אה, והגה לגימיני עולה בערך 1500 ש"ח לפני מע"מ.)
אני באמת לא מבין את התגובות של "תקנה חדש",
החגורה תקינה מבחינה בטיחותית, אצלי לפחות (וגם אצל נדב),
איזה סיבה יש להוציא על זה ישר 300 שקל, בלי לנסות לתקן?
וזה רק מהראיה הכללית של הנושא.
זה עוד החלק הטוב בעצה שלכם,
בשרשור תיארו 4 בעלי ג'ימני את הבעיה.
בכל ג'ימני יש מערכת כריות אויר, שמחוברת לבסיס החגורה
אני לא יודע איך זה היה יכול להגמר אם מישהו חסר ניסיון היה קונה באמת חגורות ב-250 שקל, ומנסה להחליף לבד.
במקרה הטוב באלפי שקלים על הגה חדש, וכרית אוויר נוסע חדשה. במקרה הרע בבית חולים.
כמובן, שגם אם לא היה נגרם נזק, החגורות החדשות "האיכותיות" שהמלצתן לקנות, כנראה לא היו מפעילות את הכריות אוויר, ואז מה?
אני לא יודע לגבי הויטרה, אם יש כריות אוויר, ואם הן מופעלות מחגורת הבטיחות,
אבל בג'ימני יש לנקוט משנה זהירות בכל הנוגע לחגורות הקדמיות.
אני מודה על הניסיון לעזור, אבל בבקשה תשתדלו לא לתת עצות, שעלולות לפגוע בשואלים.
ואם לא יודעים בוודאות- פשוט לא עונים. אנשים פה סומכים על עצות של חברי הפורום בעיניים עצומות. ולא תמיד זה מוביל לתוצאות חיוביות.
מצד אחד אתם אומרים מה בסך הכל החגורה תקינה רק לא חוזרת מספיק טוב, בשביל זה לא צריך לזרוק 300 ש"ח.
ומצד שני אתם אומרים לא לתת עצות סתם זה בטיחות והגעתם עד הבית חולים.(חס וחלילה).
אז קודם כל אתם חיים באשליה אם אתם חושבים שהחגורה תקינה אם היא לא חוזרת מהר למקום ונתקעת או נגללת לאט בקטעים מסוימים,היא לגמרי פסולה ולא תקינה.
לסיכום צודק 100 אחוז כנראה לג'ימיני החגורות האיכותיות לא מספיק איכותיות וכמו שאמרת לא כדאי לחסר ניסיון להתעסק ולנסות לתקן "בסה"כ את הקפיץ המחזיר" ולכן כדאי לך לכנס למוסך מורשה או המרכזי של סוזוקי להכין בארנק תחבילה ולהסתמך על מומחים ולא עצות מחברי הפורום.
(העצה בערבון מוגבל ואין לייחס לה כל חשיבות).
אז כמה עולה חגורה מקורית לגימני?;)
חברה להרגע... קודם כל תפרידו בין רכבים בעלי כריות אויר ואלו שלא.
לרכבים בעלי כריות אויר יש בדרך כלל גם מקדמי מתיחה לחגורות שזה
עסק שלא מתעסקים איתו במדרכה ליד הבית,כאן צריך מישהו שמכיר
את המערכת.
הי,
רק כדי להחזיר לרגע את השרשור להקשר המקורי: ויטארה מודל 1994, בלי כריות אוויר ותיחכומים מיוחדים, החגורה לא "נתקעת" במקומות מסויימים אלא פשוט הקפיץ המחזיר חלש ולא אוסף את החגורה עד הסוף. החגורה מתפקדת היטב בבלימה, קפיצות/רעידות ושיפועים.
מי שמכיר אותי יודע שאני לא נוהג להתקמצן בתחזוקת הרכב, ובטח לא בענייני בטיחות, אבל גם אי אפשר כל מכלול אוטומטית להחליף לחדש (חוצמזה שזו הזדמנות טובה להבין איך העסק עובד ...)
נדב.
סביר להניח שאבק וליכלוך הם הגורמים לבעייה.
יש לפרק את כיסויי הפלסטיק,לחשוף את מנגנון החגורה,
לנקות אותו ולהתיז ספרי שימון .
אפשר למתוח את הקפיץ של החגורה.
נעשה על ידי מספר פעמים בעבר.
פרק את החגורה מהרכב, הוצא את החגורה מן הבסיס עד הסוף, ותראה בדיוק איך לנתק אותה, לחזק את הקפיץ בעוד סיבוב או חצי סיבוב, ולהחזיר אותה.
שני דברים -
אינני מעונין לפרט את התהליך יותר מכך, גם כך פירטתי מספיק, ואינני ממליץ להתעסק עם זה, למרות שזה אפשרי.
יש חגורות בהם יש לקפיץ נטייה לעוף, והוא יכול לרסק עצמות. הוא קפיץ מאד, אבל מאד חזק.
לא לנסות את זה בכלי רכב עם כריות אויר בכלל!!!!
כדאי לך לכנס למוסך מורשה או המרכזי של סוזוקי להכין בארנק תחבילה ולהסתמך על מומחים ולא עצות מחברי הפורום.
(העצה בערבון מוגבל ואין לייחס לה כל חשיבות).
ובכל זאת, בעקבות הנימה הצינית,
מה אתה היית מציע לעשות, בג'ימני כמובן?
הודעתי הקודמת איננה מטרתה לצאת כנגד העצה שלך,
רק רציתי לסייג אותה לבעלי הג'ימני,
צר לי אם הבנת אותה כהודעה עם נימה ארסית, היא איננה כזו.
GodsFather
07-01-10, 10:59
לדעתי, בעלי הג'ימני שעדיין באחריות - לכו למוסך המרכזי, אין כאן שאלה בכלל.
לאלה שאין אחריות...אפשר "ניסוי ותהייה", השאלה היא האם אתם רוצים להסתכן בכך.
ודבר אחרון, מצטרף לאזהרה של שמיל על החוזק של הקפיץ...
לדעתי, בעלי הג'ימני שעדיין באחריות - לכו למוסך המרכזי, אין כאן שאלה בכלל.
לאלה שאין אחריות...אפשר "ניסוי ותהייה", השאלה היא האם אתם רוצים להסתכן בכך.
ודבר אחרון, מצטרף לאזהרה של שמיל על החוזק של הקפיץ...
לפני חודש הלכתי למוסך בפ"ת ג'ימני באחריות,וסידרו לי את החגורת נהג.
קשה לי להאמין שהחליפו אותה...
לפני חודש הלכתי למוסך בפ"ת ג'ימני באחריות,וסידרו לי את החגורת נהג.
קשה לי להאמין שהחליפו אותה...
כלומר שאבין, אני המטומטם, שלא מבין הרבה בחוקים כאלה ואחרים של מוסכים:
אם הג'ימני שלי 2009 דנדשה וקורה לי מה שהתחלתם לשרשר עליו, כל שעליי לעשות הוא לפנות למוסך המרכזי שלי ולבקש שימתחו את הקפיץ? והם יעשו זאת? זה הכל?
כלומר שאבין, אני המטומטם, שלא מבין הרבה בחוקים כאלה ואחרים של מוסכים:
אם הג'ימני שלי 2009 דנדשה וקורה לי מה שהתחלתם לשרשר עליו, כל שעליי לעשות הוא לפנות למוסך המרכזי שלי ולבקש שימתחו את הקפיץ? והם יעשו זאת? זה הכל?
הכיף שבאחריות...
אני הלכתי.. ביקשתי..
חזרתי אחרי שעה.. החגורה תקינה.. לא שאלתי שאלות.. לא ביקשו כסף..
:)
איציק - 4X6ZH
15-02-10, 14:22
משוך את החגורה עד הסוף .
קח דלי מים סבון כביסה .
ותכבס את החגורה בקטע שצמוד לגוף .
החגורה סופגת זיעה ומעבדת מהגמישות שלה . ( זה כל הסיפור )
ניקוי יסודי
תן לחגורה להתיבש
ורק אז גלגל אותה למקומה .
איציק
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.