יונתןמצפה
10-01-10, 18:16
ההודעה בפורום הכללי כי אני מניח שהיא לא רלוונטית רק לסוזוקי..
1. מזה תקופה לא קצרה (מעל מספר חודשים) יש לעיתים רטיבות (התעבות של מים) על צידו הפנימי של פקק מילוי הדלק ומסביב לפיה שאליה הוא מתחבר. בנוסף, יש שם חלודה דקה שמצטברת (על הפייה, לא על הפקק), שאותה אני מנקה מעט מדי פעם.
בנוסף לתופעה הנ"ל, לפעמים קשה מאד לפתוח/לסגור את הפקק. לא תמיד..
2. תופעה נוספת (ואולי קשורה?) היא שברוב התדלוקים בעת פתיחת הפקק יש רעש חזק של אוויר (שחרור לחץ) מכיוון מיכל הדלק. לא יודע עם זה תת לחץ או לחץ. יש למישהו רעיון איך לבדוק?
א. האם יש לחשוד במים במיכל הדלק, ואם כן איך מנקזים אותם בסמוראי. (האם לא הייתי צריך לצפות שבמשך הזמן המים ייגמרו יחד עם הדלק?)
ב. האם יכול להיות קשר לאחת מהפותעות הנ"ל לצריכת דלק מוגברת ומצבי רוח ב"סחיבה" של האוטו.
הפקק אגב מקורי לחלוטין בן משהו כמו שנתיים... (הוחלף לאחר שנמאס לי שקשה לפתוח את הפקק. התופעה הזו עדיין קיימת...)
יונתן
1. מזה תקופה לא קצרה (מעל מספר חודשים) יש לעיתים רטיבות (התעבות של מים) על צידו הפנימי של פקק מילוי הדלק ומסביב לפיה שאליה הוא מתחבר. בנוסף, יש שם חלודה דקה שמצטברת (על הפייה, לא על הפקק), שאותה אני מנקה מעט מדי פעם.
בנוסף לתופעה הנ"ל, לפעמים קשה מאד לפתוח/לסגור את הפקק. לא תמיד..
2. תופעה נוספת (ואולי קשורה?) היא שברוב התדלוקים בעת פתיחת הפקק יש רעש חזק של אוויר (שחרור לחץ) מכיוון מיכל הדלק. לא יודע עם זה תת לחץ או לחץ. יש למישהו רעיון איך לבדוק?
א. האם יש לחשוד במים במיכל הדלק, ואם כן איך מנקזים אותם בסמוראי. (האם לא הייתי צריך לצפות שבמשך הזמן המים ייגמרו יחד עם הדלק?)
ב. האם יכול להיות קשר לאחת מהפותעות הנ"ל לצריכת דלק מוגברת ומצבי רוח ב"סחיבה" של האוטו.
הפקק אגב מקורי לחלוטין בן משהו כמו שנתיים... (הוחלף לאחר שנמאס לי שקשה לפתוח את הפקק. התופעה הזו עדיין קיימת...)
יונתן