PDA

צפייה בגרסה מלאה : מייצרים לי מנתקים למוט מייצב סופה



Hitrick
13-01-10, 19:11
מנרוסטה משהו איכותי ע"י בעל מקצוע

אם משהו מעוניין גם אז אפשר להוריד עלויות .
מחיר כ 500-600 שח

הערה\גילוי נאות : לא יוצא לי מיזה כלום אישית - אין לי רווח מההצעה הזאת
קלמן

six 4 life
13-01-10, 19:20
אתה משלם 600 שקל על 4 צינורות ברזל דקים וקצרים, ואחרי זה בוכה שסופה זה רכב יקר לתחזוקה? :lol: יפה.

זאבי
13-01-10, 19:51
חבל"ז. תפרק פין עליון במוט מחבר למיצב באחד הצדדים.
תוריד את הראש (פטריה) ובמקומה תקדח ותיצר תבריג.3/16" ותתאים בורג.

מעכשיו כאשר תכנס לשטח פשוט תוציא בורג עליון ואום הידוק תחתון ותוציא את המוט המחבר לחלוטין.
פרוק כזה נדרש רק בצד אחד ואז לא צריך לקשור כלום והצד השני נותר מחובר תמיד.
בשיטה זו גם ההרכבה בשטח לא כל כך ישר קלה מאד (עם לום).
פשוט רצ'ט + 2 בוקסות ואתה מסודר.

טל חסיד
13-01-10, 20:37
בסופה לא מספיק לנתק צד אחד מיכוון שבהצלבה הצד המשוחרר של הסטבילזר פוגע במוט הגה ועלול לגרום למערכת ההגה להתפס או לשבור משהו.
שיטת הניתוק ע"י כלים לא טובה מיכוון שאם קצת בוץ אף אחד לא יזחול ויתעסק בזה צריך שליפה מהירה של הפינים.




טל

דרור ברלי
13-01-10, 22:22
בסופה לא מספיק לנתק צד אחד מיכוון שבהצלבה הצד המשוחרר של הסטבילזר פוגע במוט הגה ועלול לגרום למערכת ההגה להתפס או לשבור משהו.
שיטת הניתוק ע"י כלים לא טובה מיכוון שאם קצת בוץ אף אחד לא יזחול ויתעסק בזה צריך שליפה מהירה של הפינים.




טל


1+.

דרור ברלי
13-01-10, 22:25
מנרוסטה משהו איכותי ע"י בעל מקצוע

אם משהו מעוניין גם אז אפשר להוריד עלויות .
מחיר כ 500-600 שח

הערה\גילוי נאות : לא יוצא לי מיזה כלום אישית - אין לי רווח מההצעה הזאת
קלמן


זה לא פחות או יותר מחיר קיט ניתוק אמריקאי מוכן ומוכח (כאן בארץ)?

בנייה עצמית של קיט ניתוק אינה קשה, אבל די קשה להשיג צינור מתאים במידות הללו. בזמנו כיתתי רגליים בין הרבה מאוד מחסני הברזל ולא מצאתי.

Hitrick
14-01-10, 14:09
אני כבר הזמנתי , הרעיון של הברגים מעניין .

ידוע לי שקיט מקצועי כזה עולה בארה"ב כ 250 שח . אבל אני לא בטוח שמה שאקנה יתאים

זאבי
14-01-10, 17:21
למעונינים,
לא המצאתי דבר. רצ"ב לינק.
www.4x4wire.com/jeep/tech/susp/CJYJdisconnect

לגבי פגיעת קצה מוט הפיתול במוטות הגה, אכן יש בעיה אך אצלי הזרועות מוארכות בכל מקרה ל- 10", כך שהקצה החופשי גבוה.
בנוסף בגלל מוט הפנהרד יש הבדל ב"שקיעה" של הסרן בעת ניתוק והיא מוגבלת בצד ימין בגלל הפנהרד.
מסיבה זו אני מנתק בד"כ צד ימין.

כל האמור מנגן אצלי היטב כבר 4 שנים ויותר.

בהצלחה.

נ.ב.
נשלח תמונות בהזדמנות.

זאבי
14-01-10, 17:29
לגבי הארכת מוטות קישור.
חתוך את המוא הקיים באור כ-30 מ"מ מכל אחת מהבוקסות.
תבריז את הגדמים לתבריג מתאים.
קח צינו מים מגולוון 1/2" באורך הרצוי 200-210 מ"מ ורתך בכל קצה של הצינור אום בקוטר התבריגים שהכנת.

המוט המחבר החדש יהיה ארוך יותר, ניתן לויסות אורך והתאמה למנח הרכב ותוכל נעות את המוט באורך הרצוי באמצעות אום נוספת על אחד הגדמים עם התבריג.
סידור כזה מומלץ ל-2 המוטות וחירו מצחיק.
למתענינים, נשלח תמונות בקרוב - עכשיו חשוך.

זאבי
14-01-10, 17:32
מצטער על טעויות הכתיב,

רצ"ב מחדש בברור
לגבי הארכת מוטות קישור.
חתוך את המוט הקיים באורך כ-30 מ"מ מכל אחת מהבוקסות.
תבריז את הגדמים לתבריג מתאים.
קח צינו מים מגולוון 1/2" באורך הרצוי 200-210 מ"מ ורתך בכל קצה של הצינור אום במידת התבריגים שהכנת.

המוט המחבר החדש יהיה ארוך יותר, ניתן לויסות אורך והתאמה למנח הרכב ותוכל לנעול את המוט באורך הרצוי באמצעות אום נוספת על אחד הגדמים עם התבריג.
סידור כזה מומלץ ל-2 המוטות ומחירו מצחיק.
למתענינים, נשלח תמונות בקרוב - עכשיו חשוך.

Hitrick
17-01-10, 14:27
מצטער על טעויות הכתיב,

רצ"ב מחדש בברור
לגבי הארכת מוטות קישור.
חתוך את המוט הקיים באורך כ-30 מ"מ מכל אחת מהבוקסות.
תבריז את הגדמים לתבריג מתאים.
קח צינו מים מגולוון 1/2" באורך הרצוי 200-210 מ"מ ורתך בכל קצה של הצינור אום במידת התבריגים שהכנת.

המוט המחבר החדש יהיה ארוך יותר, ניתן לויסות אורך והתאמה למנח הרכב ותוכל לנעול את המוט באורך הרצוי באמצעות אום נוספת על אחד הגדמים עם התבריג.
סידור כזה מומלץ ל-2 המוטות ומחירו מצחיק.
למתענינים, נשלח תמונות בקרוב - עכשיו חשוך.

מעניין לראות את זה בתמונה באמת

תודה

-->