כפירוזה
19-01-10, 22:59
שלום לכולם,
לאחרונה רכשתי דייהטסו פרוזה והצטרפתי לחולי השטח למינהם השונים, כאשר רכשתי את הרכב הבחנתי שבעת שילוב ל 4X4 ישנם רעשי נקישות מתחת לרכב וכעת הגיע הזמן לתקן (עבר כבר חודש מאז שנרכשה).
בניסיונות לאיתור התקלה: פורו הגלגלים, נאבות, משולשים שופצו הציריות והוחלפו ביום שישי האחרון, נפתחה תיבת ההעברה הקדמית... אך לא מצליח לאתר את הגורם לנקישות.
אני חייב לציין שבעת פירוק הדרייבסאפט הקדמי ושילוב ל4X4 אין נקישות.
הנקישות מתחזקות בסיבובים של ההגה עד סופו. ישנו חשש שהרעש מגיע מהחלק התחתון של הרכב מתחת למושב הנהג, ככל הנראה מחיבור הדרייבשאפט הקדמי למצב 4X4.
האם מישהו נתקל בתקלה דומה? רעיונות לבדיקות נוספות יתקבלו בברכה.
האם יש איזו בעיה ידועה בפרוזות כפי שתיארתי מעלה?
תודה,
כפיר
לאחרונה רכשתי דייהטסו פרוזה והצטרפתי לחולי השטח למינהם השונים, כאשר רכשתי את הרכב הבחנתי שבעת שילוב ל 4X4 ישנם רעשי נקישות מתחת לרכב וכעת הגיע הזמן לתקן (עבר כבר חודש מאז שנרכשה).
בניסיונות לאיתור התקלה: פורו הגלגלים, נאבות, משולשים שופצו הציריות והוחלפו ביום שישי האחרון, נפתחה תיבת ההעברה הקדמית... אך לא מצליח לאתר את הגורם לנקישות.
אני חייב לציין שבעת פירוק הדרייבסאפט הקדמי ושילוב ל4X4 אין נקישות.
הנקישות מתחזקות בסיבובים של ההגה עד סופו. ישנו חשש שהרעש מגיע מהחלק התחתון של הרכב מתחת למושב הנהג, ככל הנראה מחיבור הדרייבשאפט הקדמי למצב 4X4.
האם מישהו נתקל בתקלה דומה? רעיונות לבדיקות נוספות יתקבלו בברכה.
האם יש איזו בעיה ידועה בפרוזות כפי שתיארתי מעלה?
תודה,
כפיר