ventil
05-08-04, 12:35
אז זהו חברים
לאחר התלבטויות החלטתי שכדאי ועדיף לטפל בגיר כעת
מאשר לדחות זאת ולהגיע לנזק ולעלויות גבוהים יותר. :lol:
הבעיה של הגיר היא שהילוך ראשון "קופץ"
וזה לא נעים כשנמצאים באמצע עליה טכנית.
דבר שני הוא ששלישי ורביעי חורקים. :?
ניתן להתגבר על הבעיות הללו ולהמשיך לסחוב עד שהגיר יתפגר
לתפוס את הראשון עד סוף העליה
ולהעביר הילוכים בדאבל קלאץ' + גז ביניים. 8)
אבל כפי שציינתי עדיף לתקן עכשיו ולצאת בזול מאשר לחכות וזחול ביוקר
לצורך ההוצאה לפועל אני מבקש את עזרת החברים:
1.חבר למסע - אחד שביצע כבר שיפוץ לגיר ויכול לעזור לי - בטלפון , במייל, בדואר אויר או אפילו ורצוי להשתתף בחגיגה עצמה,
כי אין כמו לעשות זאת עם חברים. 8)
2.כלי עבודה יעודיים - כמו חולצים למינהם או שיפצורים לפירוק והרכבה נוחים יותר. :?
3.חומר תיאורטי מעבר למצוי באתר - כבר עברתי עליו. :shock:
4.המלצות מאיפה לקנות את חלקי החילוף בעיקר באיזור יורשלים אך גם ת"א. :roll:
5.עידוד , תמיכה נפשית, תרופות כדורים ומשככי כאב.
:wink:
בתודה מראש
ה--ונטיל
שאומר "אתה יודע איך להכנס לשלולית ומקוה שתדע לצאת ממנה"
לאחר התלבטויות החלטתי שכדאי ועדיף לטפל בגיר כעת
מאשר לדחות זאת ולהגיע לנזק ולעלויות גבוהים יותר. :lol:
הבעיה של הגיר היא שהילוך ראשון "קופץ"
וזה לא נעים כשנמצאים באמצע עליה טכנית.
דבר שני הוא ששלישי ורביעי חורקים. :?
ניתן להתגבר על הבעיות הללו ולהמשיך לסחוב עד שהגיר יתפגר
לתפוס את הראשון עד סוף העליה
ולהעביר הילוכים בדאבל קלאץ' + גז ביניים. 8)
אבל כפי שציינתי עדיף לתקן עכשיו ולצאת בזול מאשר לחכות וזחול ביוקר
לצורך ההוצאה לפועל אני מבקש את עזרת החברים:
1.חבר למסע - אחד שביצע כבר שיפוץ לגיר ויכול לעזור לי - בטלפון , במייל, בדואר אויר או אפילו ורצוי להשתתף בחגיגה עצמה,
כי אין כמו לעשות זאת עם חברים. 8)
2.כלי עבודה יעודיים - כמו חולצים למינהם או שיפצורים לפירוק והרכבה נוחים יותר. :?
3.חומר תיאורטי מעבר למצוי באתר - כבר עברתי עליו. :shock:
4.המלצות מאיפה לקנות את חלקי החילוף בעיקר באיזור יורשלים אך גם ת"א. :roll:
5.עידוד , תמיכה נפשית, תרופות כדורים ומשככי כאב.
:wink:
בתודה מראש
ה--ונטיל
שאומר "אתה יודע איך להכנס לשלולית ומקוה שתדע לצאת ממנה"