PDA

צפייה בגרסה מלאה : שיפוץ גיר



ventil
05-08-04, 12:35
אז זהו חברים
לאחר התלבטויות החלטתי שכדאי ועדיף לטפל בגיר כעת
מאשר לדחות זאת ולהגיע לנזק ולעלויות גבוהים יותר. :lol:

הבעיה של הגיר היא שהילוך ראשון "קופץ"
וזה לא נעים כשנמצאים באמצע עליה טכנית.
דבר שני הוא ששלישי ורביעי חורקים. :?

ניתן להתגבר על הבעיות הללו ולהמשיך לסחוב עד שהגיר יתפגר
לתפוס את הראשון עד סוף העליה
ולהעביר הילוכים בדאבל קלאץ' + גז ביניים. 8)

אבל כפי שציינתי עדיף לתקן עכשיו ולצאת בזול מאשר לחכות וזחול ביוקר

לצורך ההוצאה לפועל אני מבקש את עזרת החברים:

1.חבר למסע - אחד שביצע כבר שיפוץ לגיר ויכול לעזור לי - בטלפון , במייל, בדואר אויר או אפילו ורצוי להשתתף בחגיגה עצמה,
כי אין כמו לעשות זאת עם חברים. 8)

2.כלי עבודה יעודיים - כמו חולצים למינהם או שיפצורים לפירוק והרכבה נוחים יותר. :?

3.חומר תיאורטי מעבר למצוי באתר - כבר עברתי עליו. :shock:

4.המלצות מאיפה לקנות את חלקי החילוף בעיקר באיזור יורשלים אך גם ת"א. :roll:

5.עידוד , תמיכה נפשית, תרופות כדורים ומשככי כאב.
:wink:

בתודה מראש

ה--ונטיל
שאומר "אתה יודע איך להכנס לשלולית ומקוה שתדע לצאת ממנה"

haimmiri
05-08-04, 19:17
מרוח הפורום וסקירה של מספר דיונים בנושא

1. פרק את הגיר ותפתח אותו כדי להעריך נזקים.
2. במידה והנזק גדול (גג"ש) כדאי לקנות גיר ימ"ח 1000-1500 .

http://www.jeepolog.com/jp_forum/viewtopic.php?t=4166

[url]http://www.jeepolog.com/j6tech_t176_overhaul.htm

אם אתה רוצה יש באתר עוד דיונים בנושא ( אני יכול לשלוח לך ריכוז)

בכל מקרה אם אתה מוריד גיר בדוק כבר את הקלאץ על הדרך.

שיהיה בהצלחה.

ערן המסוקס
05-08-04, 19:44
אם קופצים הילוכים במאמץ בהילוך ראשון אז כנראה שתצטרך לקחת את הגג"שים לאמן שיבצע עיבוד מחדש.. קח את זה בחשבון..

אגב, אם אתה חושב אל גיר מימ"ח.. תפסיק לחשוב. אפילו אל תתקרב..

-->