עודדוש
09-08-04, 07:54
שלום
בצעתי חיפוש וקראתי את התכתובת בנושא אולם ברצוני משהו עותר ממוקד. טמפ' המנוע אצלי אינה יציבה אמנם לא מגיעה לאדום (מקסימום עד ה 2/3) אולם הדבר לא נראה לי. לדוגמא בכביש מהיר בצהריים ובערב מיקום המחוג מעט שונה (נמוך יותר בערב כמובן) כאשר המהירות הממוצעת דומה.
כיצד אני בודק את הפאן קלאץ? כיצד ניתן לנעול אותו או שהדבר דורש החלפה? אם זו הבעיה בה המשמעות הכספית בפאן קלאץ חדש? הרכב הוא סמוראי כך שאם בעלי הסיקסים דאגו מאיבוד כח מנוע עבור מאוורר קבוע אני דואג יותר- מה דעתכם?
תודה רבה
עודד
בצעתי חיפוש וקראתי את התכתובת בנושא אולם ברצוני משהו עותר ממוקד. טמפ' המנוע אצלי אינה יציבה אמנם לא מגיעה לאדום (מקסימום עד ה 2/3) אולם הדבר לא נראה לי. לדוגמא בכביש מהיר בצהריים ובערב מיקום המחוג מעט שונה (נמוך יותר בערב כמובן) כאשר המהירות הממוצעת דומה.
כיצד אני בודק את הפאן קלאץ? כיצד ניתן לנעול אותו או שהדבר דורש החלפה? אם זו הבעיה בה המשמעות הכספית בפאן קלאץ חדש? הרכב הוא סמוראי כך שאם בעלי הסיקסים דאגו מאיבוד כח מנוע עבור מאוורר קבוע אני דואג יותר- מה דעתכם?
תודה רבה
עודד