צפייה בגרסה מלאה : האם החלפת טרמוסטט קשורה לאכילת שמן?
סופת המדבר
14-02-10, 19:45
עד ליפני שבועיים היה מורכב לי בסופה טרמוסטט של 70-75 מעלות (לא זוכר)
ומאז שקניתי את הגיפ לא ההיתי צריך להוסיף טיפה שמן למרות שהיה מטפטף קצת
מהמחזיר שמן אחורי וקידמי אף פעם לא היה חסר לי שמן
את המחזיר הקידמי החלפתי ליפני שבועיים בערך ועל הדרך גם החלפתי טרמוסטט ל95 מעלות
ובפעם אחרונה שבדקתי שמן (שישי ליפני שבוע.. אחרי ההחלפה) פיתאום היה חסר לי איזה 2-3קילו
ולא היתווספה עוד איזה נזילה מיותרת
יכול ליהיות שבגלל שהאוטו מתחמם יותר אז יש שינוי כזה משמעותי בנזילה?
יענו שהשמן ניהיה דליל יותר?
מאז לא יצא לי עוד לבדוק כי עשיתי טיפול השבוע
אבל בטיול הבא אני יבדוק... מקווה שזה היה מקרה חד פעמי
2-3 קילו?......... והמנוע לא מעשן ולא מתחמם?...
3 ק"ג זה כמעט חצי מכמות השמן במנוע.... לא. לא מסתדר בכלל.
בג'יפ הקודם שלי, החלפת הטרמוסטט לזה התקני שנפתח בטמפרטורה הנכונה, לא גרמה שום תופעת לוואי פרט לעבודה בטמפרטורה נכונה - שהביאה לירידה קטנה בצריכת הדלק ובפליטת ה-CO.
תבדוק שוב. לא נשמע נורמלי.
אולי בכל זאת פה הבעיה?
"את המחזיר הקידמי החלפתי ליפני שבועיים בערך"
משהוא פה נשמע דפוק.. :\
סופת המדבר
14-02-10, 22:43
האוטו לא התחיל לעשן ולא להתחמם יותר מידי (המחוג עומד על 95 מעלות) ולא שום תופעה אחרת הכול נשאר אותו דבר
ובקשר להחלפת מחזיר שמן קידמי זה היה יכול רק לעזור כי משם כבר לא נוזל
אבל גם זה יבדק שוב פעם ליתר ביטחון
מוזר לאללה...
גם מחזירי שמן דולפים לא מאבדים כמויות כאלה.
אולי זה נשמע אידיוטי, אבל תבדוק אם אין משהו שגורם למדיד לא להתקע עד הסוף. אולי ה"כובע פלסטיק" שבו אוחזים את המדיד.
סופת המדבר
15-02-10, 21:38
כן גם על המדיד חשבתי אבל ראיתי בוודאות שהוא נכנס עד לסוף
גם אם לא אז הוא ישאר טיפה בחוץ זה לא הגיוני שחסר על המדיד
יותר מס'מ שמן
הגיוני שעל מנוע שעבד קר מהרצוי לתקופה ארוכה יצטברו משקעי שמן, כאשר המנוע חוזר לעבוד בטמפ הרצויה המשקעים מתפרקים וחופשים שהיו מתחת למשקעים אלה נחשפים. מכאן צריכת שמן. אפקט דומה לשטיפת מנוע פנימית, flushing.
כצעד ראשון הייתי מחליף את כל השמן והפילטר, שמן איכותי (מוטורקראפט, פנזאויל, Mobile..) ופילטר מקורי.
סופת המדבר
16-02-10, 12:33
יום שישי הוחלפו כל השמנים באוטו (מנוע גיר טרנספר סרנים.)
במנוע שמתי שמן מוטורקראפט 15\40+ פילטר מופר חדש (זה אותו שמן ששמתי בפעם שעברה שעשיתי טיפול)
החוסר שמן היה ליפני ההחלפה
נראה עכשיו מה יהיה אחרי איזה טיול \ נסיעה ארוכה
האוטו לא התחיל לעשן ולא להתחמם יותר מידי (המחוג עומד על 95 מעלות) ולא שום תופעה אחרת הכול נשאר אותו דבר
ובקשר להחלפת מחזיר שמן קידמי זה היה יכול רק לעזור כי משם כבר לא נוזל
אבל גם זה יבדק שוב פעם ליתר ביטחון
מוזר לאללה...
נו.. ברור!
אחרי החלפת מחזיר שכחת להוסיף שמן!!:D:D
סופת המדבר
16-02-10, 21:54
נו.. ברור!
אחרי החלפת מחזיר שכחת להוסיף שמן!!:D:D
אני מקווה שאתה באמת :D:D
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.