PDA

צפייה בגרסה מלאה : רעשים כאשר 4X4 משולב ב- GV



naish
16-02-10, 18:15
באסה
יש לי GV מודל 2005 (צורה ישנה) 54000 ק"מ
כאשר 4X4 משולב - יש רעש של ספק נקישה/נשיפה מהחלק הקדמי שהקצב שלו מתגבר כשמאיצים...
יש רעש גם כשהגלגלים ישרים
ב- 2H אין רעשים
במהירות נמוכה עד 20 קמ"ש אין רעש בכלל או שיש אבל לא מספיק חזק בשביל שישמעו אותו

במוסך (סוזוקי מורשה) בבדיקה מבחוץ (בלי לפרק כלום) לא רואים נזק.

הרכב לא ממוגן
אני כמעט ולא נוסע בשטח וגם אם נוסע - לא בשטח טכני/עליות/מדרגות וכו'
זה לא קרה אחרי טיול או ארוע ספציפי שאני זוכר
פשוט ביום בהיר אחד בשילוב 4X4 שמעתי את זה לראשונה
הדבר היחיד שאני זוכר שהג'יפ עבר בזמן האחרון הייתה נסיעה קצת מהירה על שביל כורכר
(אולי נכנסתי בבור למרות שאני לא זוכר אירוע "קשה" לרכב)

מישהו מכיר את ה"תופעה"?
ראיתי בשרשורים קודמים שה- GV "עדין" מקדימה.
האם כדאי לטייל (שבילים בלבד) במצב הזה?
יש עוד בדיקות שכדאי לעשות לפני שמתחילים לפרק? צריך בכלל לפרק?
ואם מפרקים (במוסך, אני לא מבין בזה) - איפה צריך להתחיל?

תודה מראש

asypeer
26-02-10, 18:05
באסה
יש לי GV מודל 2005 (צורה ישנה) 54000 ק"מ
כאשר 4X4 משולב - יש רעש של ספק נקישה/נשיפה מהחלק הקדמי שהקצב שלו מתגבר כשמאיצים...
יש רעש גם כשהגלגלים ישרים
ב- 2H אין רעשים
במהירות נמוכה עד 20 קמ"ש אין רעש בכלל או שיש אבל לא מספיק חזק בשביל שישמעו אותו

במוסך (סוזוקי מורשה) בבדיקה מבחוץ (בלי לפרק כלום) לא רואים נזק.

הרכב לא ממוגן
אני כמעט ולא נוסע בשטח וגם אם נוסע - לא בשטח טכני/עליות/מדרגות וכו'
זה לא קרה אחרי טיול או ארוע ספציפי שאני זוכר
פשוט ביום בהיר אחד בשילוב 4X4 שמעתי את זה לראשונה
הדבר היחיד שאני זוכר שהג'יפ עבר בזמן האחרון הייתה נסיעה קצת מהירה על שביל כורכר
(אולי נכנסתי בבור למרות שאני לא זוכר אירוע "קשה" לרכב)

מישהו מכיר את ה"תופעה"?
ראיתי בשרשורים קודמים שה- GV "עדין" מקדימה.
האם כדאי לטייל (שבילים בלבד) במצב הזה?
יש עוד בדיקות שכדאי לעשות לפני שמתחילים לפרק? צריך בכלל לפרק?
ואם מפרקים (במוסך, אני לא מבין בזה) - איפה צריך להתחיל?

תודה מראש

שלום,
אם האוטו כמעט ולא נסע בשטח ובבדיקה ויזואלית לא רואים מכה בטרנספר או בסרן הקדמי יש מצב לבדוק אם יש מים בטרנספר, אצלי היה רעש די מציק כששילבתי ומסתבר שהיו מים בגיר, שווה לפתוח ולהחליף שמנים גם בגיר וגם בסרן ולראות האם הרעש פוחת. במידה ונכנסו מים ואתה ממשיך לנסוע - אתה טוחן את המכניקה בפנים. החלפת שמנים לא תעלה יותר מכמה עשרות שקלים ותהיה זול לבטח מכל פירוק של הטרנספר או הסרן בשביל לבדוק אם משהו נשבר בפנים.
לגבי מה שכתבו פה בפורום על הרגישות של GV (אני חושב שמדובר על הדפרנציאל) - אם הרכב לא נסע בשטח טכני שדורש הצלבות וכו', לדעתי אין מצב שאצלך זה קרה. אבל דברים מוזרים מכך קרו.. אז תבדוק אם מצב השמנים בתור התחלה.
בברכה,
אסף

זרקו
26-02-10, 19:22
באסה לגמרי

אבל לפעמים הפתרון פשוט- המלצה שלי (חוויתי משו דומה) תבדוק שמנים בטרספר בתור התחלה ואח"כ גם בבקאקס.
תראה עם השמן עדיין טרי ואם יש מספיק
יכול להיות שהפתרון הוא 2 ל' שמן.
בהצלחה!!

stavamrosi
26-02-10, 20:40
השריקה שאתה מדבר עליה היא סימן לצרות.
ואני לא אופטימי לשווא.
פתח בור ריקון דיפ קדמי, רוקן את השמן ובדוק לחלקי מתכת בשמן.
אני מאמין שתמצא.
ואם לא אז זה מצוין בצע החלפת שמנים ושמן איכותי וסע ברכה.

-->