naish
16-02-10, 18:15
באסה
יש לי GV מודל 2005 (צורה ישנה) 54000 ק"מ
כאשר 4X4 משולב - יש רעש של ספק נקישה/נשיפה מהחלק הקדמי שהקצב שלו מתגבר כשמאיצים...
יש רעש גם כשהגלגלים ישרים
ב- 2H אין רעשים
במהירות נמוכה עד 20 קמ"ש אין רעש בכלל או שיש אבל לא מספיק חזק בשביל שישמעו אותו
במוסך (סוזוקי מורשה) בבדיקה מבחוץ (בלי לפרק כלום) לא רואים נזק.
הרכב לא ממוגן
אני כמעט ולא נוסע בשטח וגם אם נוסע - לא בשטח טכני/עליות/מדרגות וכו'
זה לא קרה אחרי טיול או ארוע ספציפי שאני זוכר
פשוט ביום בהיר אחד בשילוב 4X4 שמעתי את זה לראשונה
הדבר היחיד שאני זוכר שהג'יפ עבר בזמן האחרון הייתה נסיעה קצת מהירה על שביל כורכר
(אולי נכנסתי בבור למרות שאני לא זוכר אירוע "קשה" לרכב)
מישהו מכיר את ה"תופעה"?
ראיתי בשרשורים קודמים שה- GV "עדין" מקדימה.
האם כדאי לטייל (שבילים בלבד) במצב הזה?
יש עוד בדיקות שכדאי לעשות לפני שמתחילים לפרק? צריך בכלל לפרק?
ואם מפרקים (במוסך, אני לא מבין בזה) - איפה צריך להתחיל?
תודה מראש
יש לי GV מודל 2005 (צורה ישנה) 54000 ק"מ
כאשר 4X4 משולב - יש רעש של ספק נקישה/נשיפה מהחלק הקדמי שהקצב שלו מתגבר כשמאיצים...
יש רעש גם כשהגלגלים ישרים
ב- 2H אין רעשים
במהירות נמוכה עד 20 קמ"ש אין רעש בכלל או שיש אבל לא מספיק חזק בשביל שישמעו אותו
במוסך (סוזוקי מורשה) בבדיקה מבחוץ (בלי לפרק כלום) לא רואים נזק.
הרכב לא ממוגן
אני כמעט ולא נוסע בשטח וגם אם נוסע - לא בשטח טכני/עליות/מדרגות וכו'
זה לא קרה אחרי טיול או ארוע ספציפי שאני זוכר
פשוט ביום בהיר אחד בשילוב 4X4 שמעתי את זה לראשונה
הדבר היחיד שאני זוכר שהג'יפ עבר בזמן האחרון הייתה נסיעה קצת מהירה על שביל כורכר
(אולי נכנסתי בבור למרות שאני לא זוכר אירוע "קשה" לרכב)
מישהו מכיר את ה"תופעה"?
ראיתי בשרשורים קודמים שה- GV "עדין" מקדימה.
האם כדאי לטייל (שבילים בלבד) במצב הזה?
יש עוד בדיקות שכדאי לעשות לפני שמתחילים לפרק? צריך בכלל לפרק?
ואם מפרקים (במוסך, אני לא מבין בזה) - איפה צריך להתחיל?
תודה מראש