PDA

צפייה בגרסה מלאה : מוזר מאוד - ספידומטר הולך אחורה ??



אייל67
17-02-10, 15:26
אז ככה, הג'יפ הושאר למשך כשבוע במוסך פחחות לתיקון נזק שגרמה גברת אחת שלא מצא חן בעינה המקום בו עמד הג'יפ (נזק לא גדול, אלא שלא התאפשר לי להוציאו קודם לכן).

מבועת משירשורים רבים כאן באתר המתארים תופעות של מוסכניקים המאמצים את רכבי הלקוחות כרכב ב', שירות, ולפעמים אפילו כרכב העיקרי, דאגתי לצלם את הספידומטר עם כניסת הרכב למוסך.
צילום נוסף נערך מיד עם הוצאתו והפלא זה פלא - הקילומטרז' פחת בשלושה ק"מ !!!
אם לא היה מדובר בתמונות "שחור על גבי עיתון" הייתי משוכנע שטעיתי ברישום.

אבהיר כי המדובר ב- WJ עם מד דיגיטלי הנשלט למיטב ידיעתי ע"י ה- BCM, כך שקשה "לטפל" בו.
עד לאותו מועד מעולם לא היתה בעיה כלשהי בתחום זה והק"מ נספרו כסדרם.

רעיונות למישהו ?? אולי המנוחה במוסך עשתה כל כך טוב לג'יפ והחלה להחזיר לו את נעוריו ?

אייל

ram68
17-02-10, 16:26
המוסכניק נסע ברורס :D

assaf234
17-02-10, 16:28
אני לא יודע על איזה שנה אתה מדבר, אבל תבדוק אם כשאתה נוסע אחורה הקילומטרז' יורד.
אני יודע זה מוזר אבל קורה ברכבים ישנים בעיקר.
אם כן אולי נסעו עם הגיפ ואח"כ העלו אותו על ליפט מונע ברוורס (גלגלים באוויר).
שאלת לגבי רעיונות, הנה רעיון. הזוי אבל אפשרי

חנן-ג'יפולוג
17-02-10, 16:59
בדוק אם הספידומטר לא עבר במקרה לספידומטר המתאפס הראשון או השני, TRIP1 או TRIP2

אייל67
17-02-10, 17:30
לא עבר, חנן.
אצלי הקילומטרז' המצטבר כבר במספרים כאלו שהמתאפס כלל לא מגיע אליהם.
המחשבה, מכל מקום, יצירתית ומקורית :)

אייל

grand
17-02-10, 18:00
הקונקטור של חיישן הספידומטר בטרנספר נותק כנראה ע"י מישהו בזמן הזה.

zik5
18-02-10, 05:54
אולי נסעו 9999000 ק"מ...חזרתה לאותו קלומטרז כמעט...

sos4u
18-02-10, 10:21
אז ככה, הג'יפ הושאר למשך כשבוע במוסך פחחות לתיקון נזק שגרמה גברת אחת שלא מצא חן בעינה המקום בו עמד הג'יפ (נזק לא גדול, אלא שלא התאפשר לי להוציאו קודם לכן).

מבועת משירשורים רבים כאן באתר המתארים תופעות של מוסכניקים המאמצים את רכבי הלקוחות כרכב ב', שירות, ולפעמים אפילו כרכב העיקרי, דאגתי לצלם את הספידומטר עם כניסת הרכב למוסך.
צילום נוסף נערך מיד עם הוצאתו והפלא זה פלא - הקילומטרז' פחת בשלושה ק"מ !!!
אם לא היה מדובר בתמונות "שחור על גבי עיתון" הייתי משוכנע שטעיתי ברישום.

אבהיר כי המדובר ב- WJ עם מד דיגיטלי הנשלט למיטב ידיעתי ע"י ה- BCM, כך שקשה "לטפל" בו.
עד לאותו מועד מעולם לא היתה בעיה כלשהי בתחום זה והק"מ נספרו כסדרם.

רעיונות למישהו ?? אולי המנוחה במוסך עשתה כל כך טוב לג'יפ והחלה להחזיר לו את נעוריו ?

אייל

לא צילמת את מד הדלק ?
יחד עם ההערה של רמי [גרנד], אולי מי שנסע היה יצירתי לנתק ספידומטר, אבל ייקשה עליו מאד למלא דלק בדיוק למיקום המקורי ...

אייל67
18-02-10, 13:23
הקונקטור של חיישן הספידומטר בטרנספר נותק כנראה ע"י מישהו בזמן הזה.

רגע, לא הבנתי: אם נותק חיישן הספידומטר (וחובר חזרה, כי בדרך הביתה מהמוסך הק"מ נספרו כרגיל), אז הקילומטרז' היה עוצר במקומו, לא הולך אחורה, הלא כן? או שפיספסתי משהו?

אייל

grand
18-02-10, 13:53
רגע, לא הבנתי: אם נותק חיישן הספידומטר (וחובר חזרה, כי בדרך הביתה מהמוסך הק"מ נספרו כרגיל), אז הקילומטרז' היה עוצר במקומו, לא הולך אחורה, הלא כן? או שפיספסתי משהו?

אייל

בהחלט יכול להיות, המחשב לאחר ניתוק חוזר לנקודה האחרונה שקיבל את כל הנתונים בשלמותם.
בגרנד ZJ למשל.. כל ניתוק של צג המחשב התחתון מחזיר את נתוני הק"מ שעברו מהאיפוס האחרון של הטיפול התקופתי לנקודה העשרונית האחרונה, ז"א אם נשארו 3336 ק"מ לטיפול, לאחר ניתוק הצג הוא יחזור ל 3330.

-->