צפייה בגרסה מלאה : רכב מתכבה וזמן מעבר מים
שלום לכולם
לפני שבוא קניתי דיסקברי 97 בנזין
היום ניסינו לעבור כמה מעברי מים באזור ראש העין וכול פעם שעברנו מעבר מים שהגיע לגובה הדלתות הרכב נכבה
בזמן נסיון הנעה סטרטר עבד יפה אבל לא הניע
גם שניסינו לפמפם את דושת הגז הרכב לא הניע היה סימנים ממש קטנים של הנעה אבל כלום
רק כשחיברנו עוד מצבר של טנדר הרכב הניע יפה
בדקתי
מפלג וכוייל יבש
מסנן אויר רטוב מאט מאוד
מצבר סובב סטרטר + כננת
מכל דלק מלא
מה עוד יכול להיות ,אן לי שום קצה חוט
תודה מראש
קודם כל אם פיטר אויר רטוב אתה בבעיה
זה אומר שאתה יונק מים וזה מסוכן למנוע
אסור להגיע למצב כזה בכלל
אם את רוצה לעבור במים בגובה כזה אתה צריך שנוקל וזה רלוונטי לכל רכב
לגבי דיסקברי
אחרי שלא תשאב מים למנוע הנקודה הכי רגישה אצלך זה הכוייל
תנסה למגן אותו כמה שיותר (יש ספרי שמרססים על פלגים)
הפליטר אויר לא היה רטוב היתה נק' אחת שהיה בא רטיבות
הכוייל נמצא היה יבש (או שהספיק להתיבש מהחום עד שניזכרתי לבדוק אותו)
עוד משהוא שקרה לי בזמן המים המנוע הניע אבל מד טורים נשאר על אפס ורק אחרי כמה שניות הוא
התחיל לעלות לערך הנורמלי
בסוף מה שהכריע את הטיול זה היה מיכל עיבוי סדוק שגרם להרבה אדים
אתה מתאר שתי בעיות,
הראשונה כיבוי במים, לפי מה שכתבת יש לך סדק בקויל או חוטי הצתה לא תקינים.
בד"כ הבעיה באזור הקויל (כמו שכתב לך ניר).
לגבי מיכל העיבוי הסדוק - זה כבר יכול להראות על בעיה רצינית הרבה יותר.
האם הרכב מייצר לחץ במערכת המים?
רון.
כמו שאמרתי הרכב חדש ואצלי שבוע מים
שמתי לב לשתי דברים 1.למים לוקח הרבה זמן להתקרר ובכלל לאזור המנוע
2. לאחר כיבוי יש רעש של לחץ מאזור מיכל העיבוי ולאחר הפתיחה הרעש נעלם
לא יחסתי לזה חשיבות כי המנוע עבד טוב וחלק וללא עליית טמפ'
עוד חבר זרק לי מילה לגבי הכויל אני אבדוק את זה
תודה לכולם
חבר הציע לי לנסות ולרסס מים על הכויל ועל המפלג ולראות אם יש השפעה על פעולת המנוע
ואכן בזמן ריסוס על המפלג המנוע שבק חיים
ניקוי ואיטום החוטים מכסה המפלג ע"י RTV פתר את הבעיה
עוד שתי דברים:
1. ליד הכויל יש יחידה חשמלית שמתחברת לכויל מה זה??
2. כשפירקתי את הכויל לבדיקה נשמע רעש של מים התוך הכויל זה בסדר??
coil in woter or distributerr
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.