צפייה בגרסה מלאה : שנורקל לגימני-מה הסיפור?
משהו יכול לחוות דעתו המלומדת (וגם אם לא לא נורא) לגבי שנורקל של TJM לגימני? יתרונות אם בכלל? לבעלי נסיון, האם קיים שיפור (מעבר לפוזה)?
ומדוע המחיר המופרז של 3000 ש"ח לצינור פלסטיק? (אני מבין שהושקע תכנון הנדסי וכו, אבל 3000 ש"ח בחיית...:(.)
אודי סגל
משהו יכול לחוות דעתו המלומדת (וגם אם לא לא נורא) לגבי שנורקל של TJM לגימני? יתרונות אם בכלל? לבעלי נסיון, האם קיים שיפור (מעבר לפוזה)?
ומדוע המחיר המופרז של 3000 ש"ח לצינור פלסטיק? (אני מבין שהושקע תכנון הנדסי וכו, אבל 3000 ש"ח בחיית...:(.)
אודי סגל
יש סדנאות שמייצרות בפחות..:).
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=40132
תרצה פרטים דבר איתי..
יש סדנאות שמייצרות בפחות..:).
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=40132
תרצה פרטים דבר איתי..
מכיר את השרשור, תודה.
העניין הוא שמבחינה פונקציונלית ייתכן והשנורקל שלך עושה את אותה עבודה כמו ה TJM (בדגש על ייתכן), אבל מבחינה ויזואלית ואסתטית אין מה להשוות בן השניים (לפחות לטעמי)
מכיר את השרשור, תודה.
העניין הוא שמבחינה פונקציונלית ייתכן והשנורקל שלך עושה את אותה עבודה כמו ה TJM (בדגש על ייתכן), אבל מבחינה ויזואלית ואסתטית אין מה להשוות בן השניים (לפחות לטעמי)
אתה מוזמן לבוא ולראות מקרוב את רמת הגימור של השנורקל..
אתה מוזמן לבוא ולראות מקרוב את רמת הגימור של השנורקל..
אם אתה מגיע לזוקיאדה זה יהיה מעולה.
אם אתה מגיע לזוקיאדה זה יהיה מעולה.
יש משהו שמגיע למפגש ומורכב לו שנורקל של TJM?
קודם כל תשאל את עצמך למה אתה רוצה שנורקל?
אם אתה מתכנן מעברי מים עמוקים אז זה לא נגמר בשנורקל, יש לבצע הכנות נוספות לרכב.
אבל מלבד מעברי מים שנורקל גם מספק יכולת נשימה של אויר נקי מאבק גם בטיולי שבילים במדבר ואתה יכול בסיום טיול לבדוק איך נראה פילטר של רכב ללא שנורקל לעומת אחד ברכב עם שנורקל.
לגבי ייצור עצמי או TJM שמותאם ספציפית לכל דגם, מן הסתם חישבו ותכננו את ספיקת האויר כך שלא יפגעו ביצועי המנוע, מה שבייצור עצמי נעשה בד"כ בהשערות ותחושת בטן..
ליאור
קודם כל תשאל את עצמך למה אתה רוצה שנורקל?
אם אתה מתכנן מעברי מים עמוקים אז זה לא נגמר בשנורקל, יש לבצע הכנות נוספות לרכב.
אבל מלבד מעברי מים שנורקל גם מספק יכולת נשימה של אויר נקי מאבק גם בטיולי שבילים במדבר ואתה יכול בסיום טיול לבדוק איך נראה פילטר של רכב ללא שנורקל לעומת אחד ברכב עם שנורקל.
לגבי ייצור עצמי או TJM שמותאם ספציפית לכל דגם, מן הסתם חישבו ותכננו את ספיקת האויר כך שלא יפגעו ביצועי המנוע, מה שבייצור עצמי נעשה בד"כ בהשערות ותחושת בטן..
ליאור
מבחינתי השנורקל (אם יוחלט להרכיבו) בעיקר ישמש למלחמה באבק ולהכנסת אוויר קר יותר כדי להגדיל את ספיקת האוויר
סליחה, שכחתי להוסיף שצליחת מעברי מים (ראב ערך ירקון וכו) אינם בראש מעייני ו/או אומץ ליבי בעיקר שמדובר בגימני בנזין (לצערי זה מה שיש בארץ).
אז יש מישהוא עם TJM שיכול לשפוך קצת אור (או לכבות אותי מנושא)
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.